Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 09:33

Niet 1, niet 2, maar 6 puisten op mijn neus! _-:(

lenaa_tje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:00

Het enorme gehoest. Ik voel mij nu zo opgelaten op het werk

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:05

Steeph schreef:
Dat KPN vandaag tussen 8 en 12 een keer komt... |o

Nou, ze kwamen een half uur geleden en zijn nu weer klaar, want de bovenbuurman die thuis zou zijn voor zijn eigen afspraak is er niet en neemt de telefoon niet op :')
Helaas lopen alle aansluitingen uit dit blok via hun deur, dus nu hebben we nog niks *\%/*

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:45

Waarschijnlijk krijg ik nu veel bokkers over me heen..

Maar ik erger me steeds weer, als ik mensen hoor/lees over begraven worden, en dan over termen als: nu ligt.... bij bv zijn vader. Er zijn zat van dat soort uitspraken...
Ik denk dan, wat maakt het uit waar je ligt? Dood is dood. Onder de grond weg rotten, in een al bestaand graf enz. Waarom die hang naar een "fatsoenlijke" plek?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:48

Ik erger me er aan dat een vriendin van me altijd tot 12/13uur slaapt waardoor haar bereiken in de ochtend altijd zeer moeizaam gaat. :+ Kom gewoon eens op tijd je nest uit. :=

(Dit zeg ik ook gewoon tegen haar hoor :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:51

ThreeFingers schreef:

Maar ik erger me steeds weer, als ik mensen hoor/lees over begraven worden, en dan over termen als: nu ligt.... bij bv zijn vader. Er zijn zat van dat soort uitspraken...
Ik denk dan, wat maakt het uit waar je ligt? Dood is dood. Onder de grond weg rotten, in een al bestaand graf enz. Waarom die hang naar een "fatsoenlijke" plek?

Omdat het voor de nabestaande fijner is. Voor de dode maakt het niet meer uit. Maar iedereen is anders. De 1 wil echt een aandenken, een mooie of symbolische plek om naar toe te gaan. De ander steekt ze in de grond en letterlijk zand erover want dood is dood :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:04

Iedereen denk daar anders over.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:06

ThreeFingers schreef:

Nou bedankt he je hebt mij aan het janken gekregen, lekker weg rotten onder de grond. Ik denk liever op een leukere manier terug aan de mensen die ik recent ben verloren. Gatverdamme wat een poedersuiker van je.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:14

Ik vind die opmerking ook niet helemaal geslaagd nee. Ik heb er dan wel respect voor dat er op die manier over gedacht wordt maar om dat er op die manier ook uit te gooien…? Nee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:21

Ik vind het juist wel een mooie gedachte dat iemand weer opgenomen wordt door de aarde. In feite is het weg rotten, maar daar komt juist weer veel leven uit voort!

Ik vind cremeren dan ook echt een vreselijk nare gedachte.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:23

Mijn moeder heeft een natuurgraf en zal dus met de jaren opgaan in de natuur.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:03

Moestuin schreef:
ThreeFingers schreef:

Omdat het voor de nabestaande fijner is. Voor de dode maakt het niet meer uit. Maar iedereen is anders. De 1 wil echt een aandenken, een mooie of symbolische plek om naar toe te gaan. De ander steekt ze in de grond en letterlijk zand erover want dood is dood :)

Dit idd, het is maar net waar de nabestaanden zich prettig bij voelen.
En de mensen waar het zelf om gaat ook, sommige mensen willen zelf gewoon bepalen wat er met hun lichaam gebeurt, misschien wel omdat dat enige rust geeft ofzo.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:15

Ik erger me aan mensen die eigenlijk al weten dat ze iets gaan zeggen waarmee ze veel anderen mee voor de schenen schoppen of zelfs kwetsen, en het dan vervolgens ook nog op een botte manier doen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:18

Ik snap threefingers heel goed, zo denk ik er ook over. (En ja, beide ouders verloren, moeder recent). Maar weet wel dat ik dit niet zo hardop met zeggen/ schrijven tegen vreemden of op een forum.

Vind het vooral belangrijk voor de nabestaanden, wat die willen. Waar die zich goed bij voelen, daar heeft niemand anders wat over te zeggen of oordelen. (En bovenstaande geldt dus voor mij persoonlijk).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:26

Sommige gedachten kun je echt beter voor je houden. Zéker als je heel goed weet dat je er andere mensen mee kwetst.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:31

Dilan93 schreef:
tirzasarah10 schreef:
re

Oo en de on opgevoede paarden in de opfok... kom op zeg je paard is 3 en kan geen eens aan een halster lopen.

Komen de paarden regelmatig in de hand? Is toch echt de verantwoordelijkheid van de mensen of ze het wel of niet kunnen
Zij kunnen er namelijk niets aan doen dat ze iets niet geleerd hebben ;)

Oo die paarden kunnen er ook niks aan doen hoor! Het is gewoon zo stom van de mensen die ze laten staan. Is zeker de verantwoordelijkheid van de mensen zelf maar wel heel vervelend als jij er tussen loopt en er last van heb, zeker als jij wel energie en tijd in je paard stopt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:32

Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat je je daar echt aan ergert, dat mensen dat zeggen? Je kan het zelf niet doen of er geen belang aan hechten, maar je echt ergeren aan mensen die zeggen 'nu ligt mijn moeder weer samen met vader'?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:33

Gal spugen op GLS bezorgers.
Was gewoon thuis. In de voortuin notabene. Zegt ie dat ik twee x niet thuis was die dag en dat het pakketje retour gaat.

Grrrrrrrrrrrrrrrr

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:36

Geen zin om het deel op te ruimen :( Het was geen goed idee om er zooi van 15 jaar op te sparen.Kwam nog een maxi cosi tegen van de kinderen ( de jongste is 18)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:39

Ik ben bang dat ik gezakt ben voor mijn Proeve van bekwaamheid, ging voor mijn gevoel niet zo heel goed

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:44

Haal net even wang open met scherp randje van mijn nagel.

Gek worden van de insectenbulten ook. De knutten op de moestuin vinden mij ook erg lekker.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:12

LiannePuthzy schreef:
Ik ben bang dat ik gezakt ben voor mijn Proeve van bekwaamheid, ging voor mijn gevoel niet zo heel goed

:(:) dat is balen. Hopelijk valt het mee.

Ik heb straks een oriënterend gesprek of ik een sollictatieprocedure in mag gaan. Wat ik heel graag wil. Dus de spanning begint toe te nemen...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:12

ThreeFingers schreef:

Sorry, maar je post bijna nooit meer wat op bokt en nu zet je een heel lelijk stuk neer om daarna waarschijnlijk weer te “verdwijnen”

Iemand hier is net haar oma verloren, en ik vind dit niet echt netjes van je.

Leven en laten leven.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:29

Gehaald *\%/*

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:32

LiannePuthzy schreef:
Gehaald *\%/*

*\o/* *\o/* gefeliciteerd!