Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Dat KPN vandaag tussen 8 en 12 een keer komt...
ThreeFingers schreef:Waarschijnlijk krijg ik nu veel bokkers over me heen..
Maar ik erger me steeds weer, als ik mensen hoor/lees over begraven worden, en dan over termen als: nu ligt.... bij bv zijn vader. Er zijn zat van dat soort uitspraken...
Ik denk dan, wat maakt het uit waar je ligt? Dood is dood. Onder de grond weg rotten, in een al bestaand graf enz. Waarom die hang naar een "fatsoenlijke" plek?
Maar ik erger me steeds weer, als ik mensen hoor/lees over begraven worden, en dan over termen als: nu ligt.... bij bv zijn vader. Er zijn zat van dat soort uitspraken...
Ik denk dan, wat maakt het uit waar je ligt? Dood is dood. Onder de grond weg rotten, in een al bestaand graf enz. Waarom die hang naar een "fatsoenlijke" plek?
Moestuin schreef:ThreeFingers schreef:Waarschijnlijk krijg ik nu veel bokkers over me heen..
Omdat het voor de nabestaande fijner is. Voor de dode maakt het niet meer uit. Maar iedereen is anders. De 1 wil echt een aandenken, een mooie of symbolische plek om naar toe te gaan. De ander steekt ze in de grond en letterlijk zand erover want dood is dood
Dilan93 schreef:tirzasarah10 schreef:re
Oo en de on opgevoede paarden in de opfok... kom op zeg je paard is 3 en kan geen eens aan een halster lopen.
Komen de paarden regelmatig in de hand? Is toch echt de verantwoordelijkheid van de mensen of ze het wel of niet kunnen
Zij kunnen er namelijk niets aan doen dat ze iets niet geleerd hebben
LiannePuthzy schreef:Ik ben bang dat ik gezakt ben voor mijn Proeve van bekwaamheid, ging voor mijn gevoel niet zo heel goed