Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Ik vind voor mensen die alleen zijn de max van 2 ook best lastig hoor. Ik heb eigenlijk alleen maar koppels om me heen. Daar kan ik dus nooit bij "aansluiten". (Waaronder dus bv wandelen met m'n ouders)
IMANDRA schreef:Dus al die mensen die Corona krijgen en eraan sterven/levenslange consequenties krijgen, en al die mensen die nu moeten wachten op hoognodige zorg hebben maar pech want Blussem wil d'r leuke dingen doen? En nog ff gebruik maken van die "maas in de wet" want het gaat morgen pas om 22u in dus nu kan je ff vieren? Dát vind ik pas bizar.
Echt, wat ben jij triest.
Needje schreef:Ik vind voor mensen die alleen zijn de max van 2 ook best lastig hoor. Ik heb eigenlijk alleen maar koppels om me heen. Daar kan ik dus nooit bij "aansluiten". (Waaronder dus bv wandelen met m'n ouders)
Sheran schreef:Ik vind het binnen dus nog best wel eng, ik zou dus liever naar buiten gaan met iemand dan binnen zitten. Maar ik snap dat het gewoon makkelijker handhaven is.
Maar dan nogmaals: wel met 30 in een lokaal en niet met 2 mensen buiten? Hier gaat iets mis
Sizzle schreef:Needje schreef:Ik vind voor mensen die alleen zijn de max van 2 ook best lastig hoor. Ik heb eigenlijk alleen maar koppels om me heen. Daar kan ik dus nooit bij "aansluiten". (Waaronder dus bv wandelen met m'n ouders)
Het kromme daaraan is, dat je ze wel bij je thuis mag uitnodigen. Zouden ze dat niet per ongeluk door elkaar gehaald hebben?
lenaa_tje schreef:Sheran schreef:Ik vind het binnen dus nog best wel eng, ik zou dus liever naar buiten gaan met iemand dan binnen zitten. Maar ik snap dat het gewoon makkelijker handhaven is.
Maar dan nogmaals: wel met 30 in een lokaal en niet met 2 mensen buiten? Hier gaat iets mis
Je mag met 1 dus ook nog wel naar buiten volgens mij.
Ik vind de regels voor jongeren krom. Stel dan dan ze dus met max. 15 in een klaslokaal mogen of maak ze dan buiten ook gewoon een uitzondering.
Sizzle schreef:Needje schreef:Ik vind voor mensen die alleen zijn de max van 2 ook best lastig hoor. Ik heb eigenlijk alleen maar koppels om me heen. Daar kan ik dus nooit bij "aansluiten". (Waaronder dus bv wandelen met m'n ouders)
Het kromme daaraan is, dat je ze wel bij je thuis mag uitnodigen. Zouden ze dat niet per ongeluk door elkaar gehaald hebben?
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:
Je mag met 1 dus ook nog wel naar buiten volgens mij.
Ik vind de regels voor jongeren krom. Stel dan dan ze dus met max. 15 in een klaslokaal mogen of maak ze dan buiten ook gewoon een uitzondering.
Toen ik vanochtend naar de Appie ging stond er 'n groep van zo'n 15 jongens voor de deur van ca. 15-16 jaar. Daar zou zeker op gehandhaafd moeten worden dat ze in de openbare ruimte geen groepsvorming mogen hebben.
nynke55 schreef:Het is ook elke keer hetzelfde als er nieuwe maatregelen komen, waarom dit wel en dat niet? Snappen we dan niet dat je niet over elke situatie een regel kunnen bedenken en dat er altijd uitzonderingen zijn?
Sheran schreef:Tja, maar waarom eigenlijk? Ze hoeven geen afstand te houden.
Citaat:Buiten de eigen woning
Buiten de eigen woning geldt dat maximaal 2 personen of 1 huishouden in groepsverband ergens heen mogen gaan of iets mogen ondernemen. Kinderen tot en met 12 jaar tellen hierbij niet mee.
Blussem schreef:IMANDRA schreef:Dus al die mensen die Corona krijgen en eraan sterven/levenslange consequenties krijgen, en al die mensen die nu moeten wachten op hoognodige zorg hebben maar pech want Blussem wil d'r leuke dingen doen? En nog ff gebruik maken van die "maas in de wet" want het gaat morgen pas om 22u in dus nu kan je ff vieren? Dát vind ik pas bizar.
Echt, wat ben jij triest.
Beste Imandra,
Ik vlieg niet de wereld over. Sterker nog ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten. Zuipen en carnaval vieren doe ik ook niet.
En dan hebben in onze regio ook zo beetje de minste besmettingen van Nederland.
Waarom worden brandhaarden niet aangepakt?
Ondanks dat hier heel goed bezig zijn en nauwelijks besmettingen zijn moeten wel verplicht mondkapjes rond lopen en dan nu dit. Ons levens geluk wordt afgepakt. Men krijgt er steeds minder zin in. Ondanks ons goede gedrag worden we gestraft vanwege de ellende van de brandhaarden
Waarom nemen de stede en brandhaarden zelf geen maatregelen? Elke keer laten ze uit de hand lopen met als gevolg dat er landelijke maatregelen komen.
Je zou maar brave jongen zijn van de klas die elke keer moet nablijven vanwege twee klasgenoten die elke keer zoveel ellende geven.