Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asciugamano schreef:Popstra schreef:Mijn moeder 75 jaar doet ook alles. Lekker fietsen, wandelen met de hond en haar dagelijkse boodschapjes. Enkel haar wekelijkse schilderles gaat niet door.
Zij wil geeneens gereanimeerd worden als ze om valt. Is heel haar leven verpleegster geweest en heeft zat ellende gezien.
En degene die ze eventueel besmet, kan haar niks schelen?
Deze instelling (alleen aan jezelf denken) zorgt ervoor dat we nog maanden last hebben van deze ellende.
Én het volgende virus zich gaat verspreiden. (Want ik heb niet het idee dat mensen na deze oliebol alles ineens anders gaan doen dan voorheen. En virussen blijven komen, gegarandeerd!)
Echwel schreef:Asciugamano schreef:[
En degene die ze eventueel besmet, kan haar niks schelen?
Deze instelling (alleen aan jezelf denken) zorgt ervoor dat we nog maanden last hebben van deze ellende.
Én het volgende virus zich gaat verspreiden. (Want ik heb niet het idee dat mensen na deze oliebol alles ineens anders gaan doen dan voorheen. En virussen blijven komen, gegarandeerd!)
Sjonge jonge overdrijven is ook een vak
Asciugamano schreef:Marie_Anne schreef:Dat wordt vaak gezegd ja, maar ik ben het daar niet zo mee eens. Ik vind het ook zeer neerbuigend naar ouderen om te stellen dat ze het allemaal wel niet zullen begrijpen of beseffen. Niet iedere oudere is dement of verward. Er zijn honderdjarigen die nog helder van geest zijn. Ik denk dat ik als ik 80 was en nog zelfstandig zou wonen, ik ook zou denken: bekijk het maar, morgen kan ik sowieso wel dood neervallen, ik ga lekker van het zonnetje genieten en een boodschapje doen.
Lekker egocentrisch dan want je kunt het op die manier ook verspreiden en zorgen dat iemand anders overlijdt die nog wél graag wat langer wil leven dan jij!
rien10 schreef:De buurvrouw gaat goed. Ze heeft vandaag in de zon een ommetje gemaakt.
Maar wij zijn hier in mineur. Mijn zwager, de broer van mijn man, lag al een dag op de ic, hij is vanmorgen in slaap gebracht en geïntubeerd. Wij, als gezin, kunnen niet naar onze broer, zwager en oom toe. Mijn man is erg verdrietig.
rien10 schreef:De buurvrouw gaat goed. Ze heeft vandaag in de zon een ommetje gemaakt.
Maar wij zijn hier in mineur. Mijn zwager, de broer van mijn man, lag al een dag op de ic, hij is vanmorgen in slaap gebracht en geïntubeerd. Wij, als gezin, kunnen niet naar onze broer, zwager en oom toe. Mijn man is erg verdrietig.
Citaat:De marechaussee is er maar druk mee: Duitse automobilisten bij de grens vragen om terug te keren naar Duitsland. Maar verreweg de meesten negeren dat verzoek, blijkt uit tellingen door de provincie Limburg.
Sassy schreef:Zal het bij de asperges niet ook zo zijn dat ze te weinig mensen hebben om te oogsten, en daardoor minder opbrengst als andere jaren verwachten?