"Ik ben dit weekend in de buurt" Als je dan op zaterdag eens vraagt wanneer dan precies is het 'Oh, ik hoef hem toch niet' Mensen die bieden, je gaat akkoord en dan hoor je niets meer... Man man man, breng dan geen bod uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astrea schreef:Heb gisteren een bod gedaan incl verzendkosten.
De dame ging vrij snel akkoord.
Nog vlotter met een betaalverzoek ook direct betaald.
Krijg ik net een berichtje dat ze het aan een collega gaat meegeven die hier in het dorp woont.
sasja0705 schreef:Ik had nu eens een mooie ervaring ook al was ik er echt huiverig.
Een oude overlock(naaimachine) uit 1974 op de Duitse mp (Ebaykleinanzeigen) ,in het diepste Beieren voor 99 euri.
Nou is ophalen bij n afstand van enkel 745km niet echt n optie...
Dus eerst alle mogelijke vragen per chat. Toen heeft verkoper mij een filmpje gemaakt. Zoals bij mp, kon die niet in de chat geupload worden.
Ok, dan Whatsapp.
Krijg ik mij toch een filmpje van bijna 7 minuten.
Hij aan het filmen, zij aan het naaien en uitleggen -waarbij hij heeeeel duidelijk iedere zin en woord van haar herhaalde.
Nu ben ik zelf van Duitse afkomst en voor mij is een Beier die "Hochdeutsch" probeert te praten al hilarisch.
An het eind kreeg ik nog rondleiding in het verdere atelier- allemaal oude Pfaffmachines.
Dus ik heb de gok genomen.
110 overgemaakt (incl verzenden, dat kreng weegt zelf al 11,5 kg)
Wat zou ik zeggen ?
3 dagen later kwam de machine en zo geweldig goed ingepakt, dat ik n half uur nodig had om uit te pakken, haha.
Soms kan het echt goed gaan en mijn vertrouwen in de mensheid is weer volledig hersteld
sasja0705 schreef:Ik had nu eens een mooie ervaring ook al was ik er echt huiverig.
Een oude overlock(naaimachine) uit 1974 op de Duitse mp (Ebaykleinanzeigen) ,in het diepste Beieren voor 99 euri.
Nou is ophalen bij n afstand van enkel 745km niet echt n optie...
Dus eerst alle mogelijke vragen per chat. Toen heeft verkoper mij een filmpje gemaakt. Zoals bij mp, kon die niet in de chat geupload worden.
Ok, dan Whatsapp.
Krijg ik mij toch een filmpje van bijna 7 minuten.
Hij aan het filmen, zij aan het naaien en uitleggen -waarbij hij heeeeel duidelijk iedere zin en woord van haar herhaalde.
Nu ben ik zelf van Duitse afkomst en voor mij is een Beier die "Hochdeutsch" probeert te praten al hilarisch.
An het eind kreeg ik nog rondleiding in het verdere atelier- allemaal oude Pfaffmachines.
Dus ik heb de gok genomen.
110 overgemaakt (incl verzenden, dat kreng weegt zelf al 11,5 kg)
Wat zou ik zeggen ?
3 dagen later kwam de machine en zo geweldig goed ingepakt, dat ik n half uur nodig had om uit te pakken, haha.
Soms kan het echt goed gaan en mijn vertrouwen in de mensheid is weer volledig hersteld
petra8 schreef:Ik heb er nu een die maar onder mijn vaste prijs blijft bieden.
Zij doet een bod onder mijn prijs, ik geef aan dat het een vaste prijs is, geeft zij aan dat Marktplaats een plaats is om te onderhandelen. Zij doet na een week een nieuw bod onder mijn prijs, ik geef dat het een vaste prijs is, geeft zij aan dat Marktplaats een plaats is om te onderhandelen. En dit steeds opnieuw al een paar weken achter elkaar......
Dat levert me straks vast een leuke beoordeling op (en haar ook)
Suzanne F. schreef:petra8 schreef:Ik heb er nu een die maar onder mijn vaste prijs blijft bieden.
Zij doet een bod onder mijn prijs, ik geef aan dat het een vaste prijs is, geeft zij aan dat Marktplaats een plaats is om te onderhandelen. Zij doet na een week een nieuw bod onder mijn prijs, ik geef dat het een vaste prijs is, geeft zij aan dat Marktplaats een plaats is om te onderhandelen. En dit steeds opnieuw al een paar weken achter elkaar......
Dat levert me straks vast een leuke beoordeling op (en haar ook)
Dan blokkeer je haar toch?
Suzanne F. schreef:Marktplaats stopt met Gelijk Oversteken en werkt aan alternatief
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... ctie-stopt