_San87_ schreef:Urbanus schreef:Ik reed vroeger zo vaak in jurkjes op m'n paard
In je lange avondjurk met glimmertjes.
Vol in de glam!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Sizzle schreef:Ik heb met die foto‘s waarbij het paard met goud versiert is altijd eerst de indruk dat hij vreselijk schimmel heeft
Ik heb meestal t idee dat ie smerig is, niet goed gepoetst. Het is maar zelden echt goed gedaan.
Maflinger_S schreef:Nog erger: topics met foto's van dames in een slecht passende jurk naast een paard of foto's van dames met slecht passend (of geen) ondergoed in een slecht passende jurk naast een paard.
Fly_high schreef:Maflinger_S schreef:Nog erger: topics met foto's van dames in een slecht passende jurk naast een paard of foto's van dames met slecht passend (of geen) ondergoed in een slecht passende jurk naast een paard.
En dan nog met enorm lomp weggephotoshopt hoofdstel / halster omdat ONcE iN A lIFeTimE, ZUlkE bAnD en vERtrOuWeN
Fly_high schreef:Maflinger_S schreef:Nog erger: topics met foto's van dames in een slecht passende jurk naast een paard of foto's van dames met slecht passend (of geen) ondergoed in een slecht passende jurk naast een paard.
En dan nog met enorm lomp weggephotoshopt hoofdstel / halster omdat ONcE iN A lIFeTimE, ZUlkE bAnD en vERtrOuWeN
verootjoo schreef:Ik ook niet. Mag van mij per direct afgeschaft worden. Zeker in deze tijd waarin het milieu en klimaat zo onder vuur ligt vind ik het absurd dat er een sport bestaat waarin co2 uitstoot totaal onbelangrijk is.
Sowieso alle topsport. Topsport en betaalde sport heeft niks meer te maken met sport. Wat een ellende gaat daarachter schuil
purny schreef:Tja, waarom lopen mensen weg met Taylor Swift? Anky van Grunsven? Ed Sheeran? Christiano Ronaldo? Roger Federer? Allemaal zelfde laken een pak hoor, ook "alleen maar" mensen die goed zijn in wat ze doen, maar het leven is wel verrekte saai als je alles daartoe reduceert.Ik snap sowieso niet waarom Nederland weg loopt met hem. Het is een sporter, hij doet zijn werk goed. Dat is alles
BaileyMix schreef:Ach, 10 keer liever een F1-coureur dan een voetballer.verootjoo schreef:Ik ook niet. Mag van mij per direct afgeschaft worden. Zeker in deze tijd waarin het milieu en klimaat zo onder vuur ligt vind ik het absurd dat er een sport bestaat waarin co2 uitstoot totaal onbelangrijk is.
Sowieso alle topsport. Topsport en betaalde sport heeft niks meer te maken met sport. Wat een ellende gaat daarachter schuil
Haha echt miljoen keer eens. Enge typetjes die gevormd worden door een enge wereld.
HopeMyDay schreef:Formule 1 vind ik nog wel gaan (geen Verstappen fan trouwens, maar wel fan van de sport). Maar mijn UO is dat ik voetbal absoluut niet begrijp. 22 veel te duur betaalde mannen die achter een bal aan rennen.. nope niet voor mij
Nathalie18x schreef:Hier ook maar even een F1 unpopular opinion. Ik ben groot F1 fan maar echt absoluut geen fan van Verstappen en zijn hele aanhang.Ik vind veel fans ontzettend asociaal.Zoals vandaag het fakkels gooien en de haat naar andere coureurs.
HopeMyDay schreef:Formule 1 vind ik nog wel gaan (geen Verstappen fan trouwens, maar wel fan van de sport). Maar mijn UO is dat ik voetbal absoluut niet begrijp. 22 veel te duur betaalde mannen die achter een bal aan rennen.. nope niet voor mij