Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:20

Het gaat er vooral om hoe iemand veranderd in communicatie, als hij vanaf dag 1 al weleens dagen afwezig is dan is het een ander verhaal. Maar wanneer iemand plots in negeer modus gaat of ineens moeite heeft met communiceren zegt dat mij wel genoeg.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:32

Shaggy09 schreef:
Het gaat er vooral om hoe iemand veranderd in communicatie, als hij vanaf dag 1 al weleens dagen afwezig is dan is het een ander verhaal. Maar wanneer iemand plots in negeer modus gaat of ineens moeite heeft met communiceren zegt dat mij wel genoeg.
Dit inderdaad :j

Afbeelding

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:37

Over communiceren gesproken.....dinsdag was ie raar en bleek na lang trekken, vragen etc dus idd gedronken te hebben. Na dat eerst tig keer ontkend te hebben. Dat triggert iets bij mij en dat is niet best.
Maar goed ik hoop daarna op normalere communicatie maar t wordt steeds gekker. Pogingen van mij om een normaal gesprek te hebben, stranden omdat hij niet in staat is om normaal te antwoorden. Gaat nergens op in, praat onsamenhangend en typt dat ook. Blijft bellen en zeggen dat hij niet snapt wat ik bedoel. Tot ik het net zat was en gewoon snoeihard gezegd heb joh luister of je zuipt en bent onder invloed, of je slikt pillen of je bent gestopt met het slikken van je pillen, wat is dit??? En hij zegt, geef me even tijd....

Dus ik ben heel benieuwd waar dit op uitdraait maar hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik denk dat het of een alcoholist is of iemand die bipolair is en zo high is van de verliefdheid dat ie dacht dat het een goed idee was om met zijn medicijnen te stoppen. Ik denk en ben bang voor het laatste.

Hoe je het ook went of keert, ik geloof niet dat ik dit ga doen.....maar ik wil nu wel weten hoe het zit!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:39

daffodil schreef:
Over communiceren gesproken.....dinsdag was ie raar en bleek na lang trekken, vragen etc dus idd gedronken te hebben. Na dat eerst tig keer ontkend te hebben. Dat triggert iets bij mij en dat is niet best.
Maar goed ik hoop daarna op normalere communicatie maar t wordt steeds gekker. Pogingen van mij om een normaal gesprek te hebben, stranden omdat hij niet in staat is om normaal te antwoorden. Gaat nergens op in, praat onsamenhangend en typt dat ook. Blijft bellen en zeggen dat hij niet snapt wat ik bedoel. Tot ik het net zat was en gewoon snoeihard gezegd heb joh luister of je zuipt en bent onder invloed, of je slikt pillen of je bent gestopt met het slikken van je pillen, wat is dit??? En hij zegt, geef me even tijd....

Dus ik ben heel benieuwd waar dit op uitdraait maar hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik denk dat het of een alcoholist is of iemand die bipolair is en zo high is van de verliefdheid dat ie dacht dat het een goed idee was om met zijn medicijnen te stoppen. Ik denk en ben bang voor het laatste.

Hoe je het ook went of keert, ik geloof niet dat ik dit ga doen.....maar ik wil nu wel weten hoe het zit!

ik zou zeggen: Rénnen ... -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:43

Heel erg hard, en nooit meer achterom kijken...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:43

nou inderdaad, maar ik snap ook wel dat je wil weten wat het is, maar daarna alsnog RENNEN!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:54

Ja die conclusie had ik ook al getrokken. Onvoorstelbaar weer.....hij bood nog aan om over twee weken wel 3 dagen op mijn honden te passen maar ik betaal toch echt liever 100 piek aan het pension :D :D :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:54

Oei dat klinkt niet best daffodil...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:58

Oeh, dit is echt code rood! Zo allergisch voor mensen die niet in de gaten wanneer ze zich ‘anders’ gedragen. En dan vooral voor de buitenwereld doen alsof er niks aan de hand is.. alsof die gek is.

Snap wel dat je wil weten wat er nou aan de hand is (alcohol? Medicijnen?) maar zou het ook afkappen dan.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:00

Ja ook huizenhoge allergie, vooral alcohol maar iemand die zich niet bewust is ervan, is nog erger. En hij weet het he, want ik heb verteld hoe mijn ex was. Hoe ik een tshirt uit zijn kast trok en drie blikken bier in mijn nek kreeg omdat ie ze daar verstopt had......

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:25

Run, Forrest, run!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 16:05

Rennen inderdaad. Doet mij denken aan een GHB verslaving

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 16:06

Of alcohol. Echt geen idee.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 18:45

Alcohol dus en vandaag weer een fles wijn in zijn mik. Dus ja daar trek ik wel conclusies uit. Ik heb nu gezegd dat ik m morgen einde middag bel en hier over nadenk. Maar goed ik denk niet dat ik hierover na hoef te denken om eerlij kte zijn maar discussieren met iemand zwaar onder invloed, werkt niet. Hoop dat ie morgen gewoon nuchter is.....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:02

Jeetje daffodil wat een rare gast zeg!
Jammer dat het weer zo moet lopen voor jou.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:04

Ja het was echt leuk, echt maar ja ik vind dit gedrag echt stuitend. En het liegen erover nog erger.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:23

Klaar mee. Ik heb ooit veel te veel geïnvesteerd in een huisgenoot/lover. Wat een tranendal werd dat. Twee jaar geleden vroeg z'n nieuwe vriendin of ik het soms ook wel lastig had gevonden met 'm.

Lastig was een understatement.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:47

Poeh, wat een situatie zeg. Ik vind een wijntje op zijn tijd echt wel heel lekker maar elke dag een fles weg tikken en dan dus ook niet meer normaal kunnen communiceren... Nee :n Niet aan beginnen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:51

Ik heb het ook van dichtbij gezien. Alleen dan met coke. Die mensen veranderen helemaal zodra ze die zooi op hebben. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:16

daffodil schreef:
Ja het was echt leuk, echt maar ja ik vind dit gedrag echt stuitend. En het liegen erover nog erger.

Idd rennen. Wegwezen. Daar moet je niet aan willen beginnen.. -O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:33

Citaat:
Je ziet er zo aantrekkelijk uit, maar ook als een enorme banketstaaf.
Leuk zo'n openingszin :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:41

Is wel weer eens wat anders :)) Heb je nog wat van die ene gehoord trouwens?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:46

Ailill schreef:
Citaat:
Je ziet er zo aantrekkelijk uit, maar ook als een enorme banketstaaf.
Leuk zo'n openingszin :')

Euuhhh ok, is dat mannentaal of zegt een vrouw dit?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:48

We hebben inmiddels een interessante discussie, dat is waar :j

Nope, vanuit beide kanten blijft het stil en dat is dikke prima zo!

Wat betreft het onderwerp hierboven, ik merk dat ik het wat ontwijk. Niet dat ik het niet met jullie eens ben, maar zowel bipolair als te veel drinken zijn vaak geen vrijwillige keuzes. Voor de persoon in kwestie en diens omgeving, dus vanuit dat perspectief zeg ik ook afstand houden.

Heb je toch het gevoel dat er meer in kan zitten (mits open en eerlijk besproken), en je hebt genoeg gevoelens. Dan kun je het ook van dag tot dag (date tot date) bekijken, en je hart iets meer bewaken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:49

Silly1972 schreef:
Euuhhh ok, is dat mannentaal of zegt een vrouw dit?
Je zou zeggen mannenpraat, maar dit betreft een pittige tante.

Ik zat echt even met knipperende oogjes maar mijn scherm te kijken.