Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Over communiceren gesproken.....dinsdag was ie raar en bleek na lang trekken, vragen etc dus idd gedronken te hebben. Na dat eerst tig keer ontkend te hebben. Dat triggert iets bij mij en dat is niet best.
Maar goed ik hoop daarna op normalere communicatie maar t wordt steeds gekker. Pogingen van mij om een normaal gesprek te hebben, stranden omdat hij niet in staat is om normaal te antwoorden. Gaat nergens op in, praat onsamenhangend en typt dat ook. Blijft bellen en zeggen dat hij niet snapt wat ik bedoel. Tot ik het net zat was en gewoon snoeihard gezegd heb joh luister of je zuipt en bent onder invloed, of je slikt pillen of je bent gestopt met het slikken van je pillen, wat is dit??? En hij zegt, geef me even tijd....
Dus ik ben heel benieuwd waar dit op uitdraait maar hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik denk dat het of een alcoholist is of iemand die bipolair is en zo high is van de verliefdheid dat ie dacht dat het een goed idee was om met zijn medicijnen te stoppen. Ik denk en ben bang voor het laatste.
Hoe je het ook went of keert, ik geloof niet dat ik dit ga doen.....maar ik wil nu wel weten hoe het zit!