Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 07:10

Wel echt jammer Lau, Carlijnq is altijd zo bizar met maten zeg... geen peil op te trekken.
Maar ik hou me dus aanbevolen als Sophie eruit is :))

Ja repose veel te duur de volle mep. Wacht wel tot t in de sale komt of op de fb.

Arme Cruz zo gevallen :(:)

T is niet zo’n held. Doet eigenlijk niet echt gevaarlijke dingen. Schreeuwde pas nog moord en brand omdat er mieren over z’n voeten liepen := held.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 07:13

T en Julia zouden broer en zus kunnen zijn Vero. :') Juul komt gillend naar mij toe als een vlieg in haar speelkamer rondvliegt.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 07:53

Oh de bijnaam van O is Stef stuntpiloot. En dus een grote voorkeur voor ‘vaarlijke’ activiteiten. Maar eerlijk is eerlijk, hij is ook zwaar erfelijk belast. Door zn moeder. O:)

Alles heel bij cruz? O had toen helemaal niks tot onze verbazing wat hij was idd behoorlijk wat treden naar beneden gegaan. Grotendeels gegleden en weinig gestuiterd maar alsnog schrik je je helemaal lam.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 08:26

Juul lijkt op mijn man. Die is ook vrij nauwgezet en voorzichtig. Mij is het niet snel ruig genoeg O:)
Zegt genoeg dat ik altijd F16 piloot wilde worden en echt heel erg baalde toen mijn ogen ineens slecht werden.

Vrees ook dat Julia een dressuuurmeisje wordt. Mijn man zegt al als ze dressuur wil rijden beginnen we niet aan pony’s. Ga niet proefjes voorlezen en daar langs de kant staan. Als ze wil springen of crossen is het een ander verhaal :=

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 08:29

Nou idd Lautje! Ik ben benieuwd wat O wil. Nu is hij he-le-maal waus van zn voetbal. Ik heb liever hockey maar als het voetbal is of een zaalsport dan 100x liever voetbal. Maar nog liever paardrijden natuurlijk, lekker crossen met zo’n ruige pony. Heerlijk lijkt me dat. Maar goed, we zien wel wat hij wil tzt.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 08:44

_lautje_ schreef:
T en Julia zouden broer en zus kunnen zijn Vero. :') Juul komt gillend naar mij toe als een vlieg in haar speelkamer rondvliegt.

Enig idee hoe N op stal is

Beestjuhsss mama alle beestjuhssss weg

:D jouw man is grappig Lau

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 08:50

Manlief is bang en allergisch voor paarden -O- dus hier komt geen pony meer

Kwa hobby’s zwemles en scouting kiezen wij voor haar (manlief is leiding bij de scouting dus en die kan niet wachten tot iréne mag) en daarna zien we wel wat ze zelf leuk vind en ik hoop toch stiekem wel dat het paardrijden wordt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:01

N gaat weinig mee op stal

Maar na zwemmen ga ik op paard rijden.... heeee mama

Dus :D helaas van mij hoeft het niet want ik zou helemaal kunnen stoppen met paarden na 33 jaar

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:05

Hier zit ik te twijfelen of ik woensdag langs winkel zal rijden waar ze Carlijnq hebben (en o.a. leuke Snurk-jurk in de sale <3).

Leuk om te lezen hier wie welke printjes juist wel of niet leuk vinden. Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde leuk vinden!

Hier vindt dochter dieren helemaal geweldig sinds een tijdje. Was vorige week ff met haar naar de manege geweest, alle paarden moesten geaaid worden. Zelfs de paar van rond de 1,80m, boeide haar niets. Ook koeien, honden, vogels, katten, schapen etc. vindt ze geweldig. Op de fiets is ze dan ook enthousiast bij elk dier dat ze ziet :)).

Lau kun je hem niet duidelijk maken dat het begint met dressuur? En ach, als die pony er dan toch al is kan hij natuurlijk niet meer weg…

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:07

Hier lijkt de oudste voetbal wel leuk te vinden. Sleept ons regelmatig mee naar de tuin om te voetballen. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.

Gisteren nog een bestelling gedaan bij kinderkleding-tekoop. 2 broekjes (Dirkje en quapi) en een longsleeve van feetje voor de jongste en een longsleeve voor de oudste van blue Seven.

De carlijnq raven vind ik wel heel tof, maar moet dan tot volgend jaar wachten tot het in de sale is, nieuw vind ik het te duur.

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:18

Weet iemand een winkel in de buurt van G.ouda of Z.oetermeer die carlijnq verkoopt?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:24

Hey! Woon jij in de buurt... :))

In Zoetermeer zit voor zover ik weet niks. Alleen standaard merken zoals Dirkje, feetje etc.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:25

Mijn man wil T op kinderkarate doen :=
Denk eigenlijk dat het nog wel goed is ook, voor zelfvertrouwen enzo.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:36

We willen gup op judo doen ivm het leren vallen. Daarna hopen we op hockey, honkbal of rugby. Voetbal willen we beide echt niet. Korfbal is ook hip hier in de buurt dus dat kan ook nog wel

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:42

He 2 woonplaatsen hier in de buurt, grappig!

OH manlief wil B op motorcrossen, ik wil B gewoon om en rond paarden en dat lukt al aardig.

Vandaag is het minder warm dus jee. Lange mouwen, haha. Is een voor ons nieuw shirt dus leuk als 't aan kan. Shirt van Carlijnq en broekje van TC, die hebben we al bijna een jaar! Maar word nu wel beetje klein, is een maat 2. Laarzen bergstein, hebben we ook al sinds het najaar. Ideaal zo.
Afbeelding

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:18

Duc_je: Wateringen zit Kidsdepartment. En in Rotterdam/Barendrecht Comebackstore en Pomme de Jus (Bergse Dorpsstraat is sowieso heel erg leuk). Otis en Elvis en Pluk en Paloma in Den Haag. Verder nog niets kunnen vinden.

CarlijnQ ligt al bij de Comebackstore. Wat kost die romper Lautje? Ik ben vergeten op prijskaartje te kijken, omdat we haast hadden.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:33

Ik hoop vooral op iets wat niet 3x in de week trainen betekent :+ Man is van de scouting (welke tak geeft jouw man leiding aan Liti? Man is van de explorers dus dat duurt nog ff :+ ), ik hoop op paardrijden of dansen :P

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:35

Hier is paardrijden nu al een hit. Met 2.5 jaar draaft ze al lekker rond (wel nog aan de hand), maar dansen en derg vindt ze ook leuk geloof ik. We zien wel. Ze moet niks van ons. Lekker doen waar ze zelf zin in heeft.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:45

Appeltje00 schreef:
Duc_je: Wateringen zit Kidsdepartment. En in Rotterdam/Barendrecht Comebackstore en Pomme de Jus (Bergse Dorpsstraat is sowieso heel erg leuk). Otis en Elvis en Pluk en Paloma in Den Haag. Verder nog niets kunnen vinden.

CarlijnQ ligt al bij de Comebackstore. Wat kost die romper Lautje? Ik ben vergeten op prijskaartje te kijken, omdat we haast hadden.

Ik neem even notities gezien ik nu in Spijkcity woon 8-)

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:46

Dan vraag ik ook even, wie weet er iets in de buurt van Enschede? Bijvoorbeeld carlijnq, tinycottons, mingo. Groenlo zit een winkel weet ik en apeldoorn. Maar misschien in andere dorpen/stadjes in de buurt ook?

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:53

Leuk weer Marit! Boffen van je Bergsteins. Hier hebben we het derde paar al sinds december.

Ik denk dat wij S. ook opgeven bij de scouting. Het is een enorm buitenkind. Voetbal lijkt hij gelukkig weinig interesse in te hebben. Ik moet hem eigenlijk meer betrekken bij de paarden, maar het gaat zo veel sneller als ik die doe als hij op bed ligt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:54

J vindt alle dieren leuk en gilt/lacht zelfs naar vliegen. Mij maakt het niet uit wat hij gaat doen liefst geen voetbal want daar heb ik dus helemaal niks mee. Gelukkig is een bal alleen leuk om naar de hond te gooien.
Hier in het noorden verkopen ze geloof ik nergens carlijn oid

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:57

Scouting lijkt mij ook leuk voor Gup :) hebben er beide geen verstand van verder :D maar denk dat het buiten rommelen enzo hem wel ligt :)
Dieren doen hem niets. Mup wel, die begint heel hard te piepen zodra ze iets met een vachtje ziet

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 11:17

Welkom op V.oorne P.utten PK

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 11:30

Kidsdepartment in wateringen zit nog wel in de buurt Ducje. Zit ook kort bij de snelweg.

Hier wordt het iig ook wel hockey. Zelf ook altijd gedaan en is leuk.