Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:foxy80 schreef:Maar dan wel geen schooluniform willen dragen...
Want dat is hetzelfde?
Ik vind het een beetje lelijk dat in dit topic zo naar voren wordt gehaald dat iedereen welkom is, ongeacht je kledingstijl of je lichaam, maar dat er nu wel afgegeven wordt op meisjes die zich niet super excentriek kleden. Die zitten ook in dit topic en ik vind het nogal een beetje gemeen om dit dan zo te doen.
Lau schreef:Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.
Emmaa_ schreef:Lau schreef:Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.
Tuurlijk mag je dat zonde vinden, maar ik vind het nu een beetje omslaan in banketstaaf doen over mensen die misschien niet zeker genoeg zijn om elke dag iets unieks/opvallends uit de kast te trekken, of wat meer basic kleding gewoon heel mooi vinden. Daar is toch niets mis mee?
foxy80 schreef:Ik zie hier een aantal mensen die meestal 1 stijl hanteren, maar wel mooi variëren binnen die look/thema. Dat is verre van saai, of minder of zo maar net leerrijk: hoe hou je het fris? Schoenen, juwelen, tassen accessoires, haarstijl, prints.... Kunnen de perfecte twist geven. Kan je dus elke dag in een skinny en oo sneakers rond lopen.
Oehhhh ik zie hier een uitdaging in: 5 dagen met zelfde outfit maar dan anders... *Gaat brainstormen*
Lau schreef:KletsKoekje schreef:Achja iedereen weet wat er bedoeld wordt toch haha
Dr Martins vind ik dan weer echt niets. Maar goed zoveel mensen,zoveel wensen en dat is maar goed ook anders loopt iedereen er hetzelfde bij
Maar dat doet de iedereen al![]()
Overal waar ik kijk zien alle meisjes er hetzelfde uit.
foxy80 schreef:Doubtless, schoenen vond ik best kunnen, waren iig zelfde kleurenpalet als de cardigan.
Detail sjaal, tas en jas
[ [url=m/CoilOk.jpg]Afbeelding[/url] ]
_classic schreef:Ik denk dat veel mensen niet bewust voor saai, maar voor 'veilig' kiezen.
Niet iedereen durft uit zijn comfortzone te stappen of 'anders' te zijn dan anderen qua kleding stijl.
Lau schreef:Spoiler:
foxy80 schreef:Ik zie hier een aantal mensen die meestal 1 stijl hanteren, maar wel mooi variëren binnen die look/thema. Dat is verre van saai, of minder of zo maar net leerrijk: hoe hou je het fris? Schoenen, juwelen, tassen accessoires, haarstijl, prints.... Kunnen de perfecte twist geven. Kan je dus elke dag in een skinny en oo sneakers rond lopen.
Oehhhh ik zie hier een uitdaging in: 5 dagen met zelfde outfit maar dan anders... *Gaat brainstormen*
Oehh goede!! 1 item die je 5 dagen draagt maar steeds anders combineerd.
Kim_89 schreef:Dit topic heet toch ook geen "Bokt's grote 'Wie heeft de meest unieke stijl'-wedstrijd" ..? Leven en laten leven