[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:59

Ook een beetje jammer ja... ik loop graag in een zwarte broek. Trui erop en hoppa. Hoef me niet elke dag in een jurk/rok/panty/blouse te hijsen. Zit voor geen meter. _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 21:00

Emmaa_ schreef:
foxy80 schreef:
Maar dan wel geen schooluniform willen dragen... _O-

Want dat is hetzelfde?

Ik vind het een beetje lelijk dat in dit topic zo naar voren wordt gehaald dat iedereen welkom is, ongeacht je kledingstijl of je lichaam, maar dat er nu wel afgegeven wordt op meisjes die zich niet super excentriek kleden. Die zitten ook in dit topic en ik vind het nogal een beetje gemeen om dit dan zo te doen.

Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:02

Lau schreef:
Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.

Tuurlijk mag je dat zonde vinden, maar ik vind het nu een beetje omslaan in banketstaaf doen over mensen die misschien niet zeker genoeg zijn om elke dag iets unieks/opvallends uit de kast te trekken, of wat meer basic kleding gewoon heel mooi vinden. Daar is toch niets mis mee?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 21:03

Emmaa_ schreef:
Lau schreef:

Tuurlijk mag je dat zonde vinden, maar ik vind het nu een beetje omslaan in banketstaaf doen over mensen die misschien niet zeker genoeg zijn om elke dag iets unieks/opvallends uit de kast te trekken, of wat meer basic kleding gewoon heel mooi vinden. Daar is toch niets mis mee?

Dat zeg ik toch nergens, ik doe ook nergens echt banketstaaf ofz. ik zeg alleen dat ik iedereen hetzelfde zie dragen. En iedereen gelijkwaardig eruit ziet. Vooral hier is vast overal anders maar ik zie het hier wel heel veel.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:08

Ik zie hier een aantal mensen die meestal 1 stijl hanteren, maar wel mooi variëren binnen die look/thema. Dat is verre van saai, of minder of zo maar net leerrijk: hoe hou je het fris? Schoenen, juwelen, tassen accessoires, haarstijl, prints.... Kunnen de perfecte twist geven. Kan je dus elke dag in een skinny en oo sneakers rond lopen.

Oehhhh ik zie hier een uitdaging in: 5 dagen met zelfde outfit maar dan anders... *Gaat brainstormen*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:10

“Gavere kleding” is ook een subjectief begrip! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 21:10

Spoiler:
foxy80 schreef:
Ik zie hier een aantal mensen die meestal 1 stijl hanteren, maar wel mooi variëren binnen die look/thema. Dat is verre van saai, of minder of zo maar net leerrijk: hoe hou je het fris? Schoenen, juwelen, tassen accessoires, haarstijl, prints.... Kunnen de perfecte twist geven. Kan je dus elke dag in een skinny en oo sneakers rond lopen.

Oehhhh ik zie hier een uitdaging in: 5 dagen met zelfde outfit maar dan anders... *Gaat brainstormen*

Oehh goede!! 1 item die je 5 dagen draagt maar steeds anders combineerd.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:20

Ik denk dat veel mensen niet bewust voor saai, maar voor 'veilig' kiezen.
Niet iedereen durft uit zijn comfortzone te stappen of 'anders' te zijn dan anderen qua kleding stijl.

Ik spreek voor mezelf overigens, ik durf niet iets anders dan jeans/shirts/sweaters/sneakers te dragen omdat ik het zo gewend ben. Ik wil wel andere kleding dragen, maar de stap om het werkelijk te doen is zo groot

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:26

_Dreamer schreef:
Ik ben het daar ook totaal niet mee eens nee :o
Ik zie juist steeds meer om mij heen dat mensen echt hun eigen stijl dragen!

Oh dat zie ik niet. Maar mijn stijl is wel anders dan de meesten :P.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:28

Lekker Nel Veerkamp vandaag :D
Afbeelding

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:37

Met de pestcultuur die vandaag de dag heerst vind ik het persoonlijk niet heeeeel gek dat meisjes "er allemaal hetzelfde uit zien". :=
Ik heb er nu (20) steeds meer schijt, maar droeg tot ongeveer 2 jaar geleden echt niet iets "bijzonders" puur omdat ik het mooi vond. Sterker nog, ik vind dat nog steeds weleens lastig. Om uit mijn comfortzone te klimmen ben ik begonnen met het dragen van straight jeans ipv skinny jeans, omdat ik het mooi vind. Maar daarbij draag ik gerust "net als de rest" een leren jasje of zo'n typisch spijkerjasje met (nep)bont van dit seizoen, maar ook dat vind ik mooi.

Niet zo oordelen over anderen omdat zij toevallig niet in allerlei gekke dingen lopen. Je weet de reden er niet achter.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:39

Lau schreef:
KletsKoekje schreef:
Achja iedereen weet wat er bedoeld wordt toch haha
Dr Martins vind ik dan weer echt niets. Maar goed zoveel mensen,zoveel wensen en dat is maar goed ook anders loopt iedereen er hetzelfde bij :)

Maar dat doet de iedereen al 8)7
Overal waar ik kijk zien alle meisjes er hetzelfde uit.

Het valt me op dat jij vaker veralgemeniserende opmerkingen maakt. Mensen over één kam scheert. En dat vind ik eigenlijk helemaal niet bij jou passen. Weet niet of je dat zelf ook in de gaten hebt?

foxy80 schreef:
Doubtless, schoenen vond ik best kunnen, waren iig zelfde kleurenpalet als de cardigan.
Detail sjaal, tas en jas
[ [url=m/CoilOk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had het verkeerd verwoord! Camel en cognac gaan juist heel mooi samen, maar ik vind het zonde van het zwart in je tas! Vorige post was niet helemaal goed gegaan. Mooi sjaaltje ook!

_classic schreef:
Ik denk dat veel mensen niet bewust voor saai, maar voor 'veilig' kiezen.
Niet iedereen durft uit zijn comfortzone te stappen of 'anders' te zijn dan anderen qua kleding stijl.

Vergeet ook niet dat lang niet iedereen de behoefte voelt om zich dmv kleding uit te drukken. Ik denk dat het goed is om ons niet te druk te maken om wat een ander wel of niet doet. Boeiend of trends veel of weinig gedragen worden. Zolang je er zelf maar blij mee bent.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:47

Nee heerlijk zo'n tijgerblouse Ultimoo! Ik heb er ook 1 en een zebra! Ben er echt blij mee!

Staat je goed

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 21:49

@doubtless
Nee dat valt mij eigenlijk niet echt op. Waarom past dat niet bij mij dan? Ik denk dat elk mens dat stiekem wel een beetje doet.

@ultimo:
Maar wel een hippe Nel Veerkamp

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:51

Lau schreef:
Spoiler:
foxy80 schreef:

Oehh goede!! 1 item die je 5 dagen draagt maar steeds anders combineerd.

Was ooit eens ergens in een tijdschrift een mode-item. Ik geloof iets met 33 kledingstukken die je in zoveel dagen moest combineren ofzo? Ik ga eens googlen

Gevonden:
https://www.styletoday.nl/fashion/33-kl ... edingkast/
Laatst bijgewerkt door IMJ op 01-11-18 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:53

Omdat jij jezelf ook niet in een hokje laat duwen.

Laten we gewoon lekker met z'n allen open minded en zonder shaming doorgaan +:)+

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:16

Ik snap jullie beide wel. Inderdaad kiezen sommige meiden (ook jongens!) kleding die er niet zo bijzonder uitziet voor mensen die erg bezig zijn met juist een andere stijl dragen. Maar ik denk dat ook de mensen met een wat meer basic stijl juist de mensen zijn die er heel goed overna denken omdat ze zich erg bewust zijn van zichzelf (geldt niet voor iedereen ook weer natuurlijk) :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:21

Afbeelding

Ik had vandaag mijn favo jurk aan. Inclusief nieuwe laarsjes :+:.

Spoiler:
Afbeelding van opzij :).

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:28

Pfff San, wat zal jij een boel nekhernia's op straat veroorzaken!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:31

Doubtless schreef:

_O-.

Bedankt :D.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:33

Jouw stijl blijf ik echt geweldig vinden San! Echt zo mooi <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 22:37

Doubtless schreef:

Precies wat ik dacht _/-\o_
San je ziet er altijd zo mooi uit!

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:39

Dit topic heet toch ook geen "Bokt's grote 'Wie heeft de meest unieke stijl'-wedstrijd" ..? Leven en laten leven :)

San: gave jurk! Past heel mooi bij je figuur!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:42

Kim_89 schreef:
Dit topic heet toch ook geen "Bokt's grote 'Wie heeft de meest unieke stijl'-wedstrijd" ..? Leven en laten leven :)

Precies dit. En het gaat ook niet alleen maar om niet durven. Niet iedereen wil in de meest opvallende kledingstukken rondlopen. Ik houd wel van casual en kan iemand echt leuk gekleed vinden die gewoon Adidasjes, een skinny jeans en een basic shirt/trui draagt. Dat kan ook gewoon je stijl zijn, ook al is dat de stijl van velen.

San wat een prachtige outfit weer!

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:47

Jaaa super mooi San! Past ook echt zo goed bij jouw figuur