Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 15:46

Janine1990 schreef:
Riddershow, klinkt aannemelijk. Maar hoe zit dat dan met mensen die bijna met niemand kunnen en mensen die met iedereen goed kunnen...

Ik kan met bijna iedereen, ik vind een weg of probeer deze te vinden.

Dan ben je denk ik gewoon qua karakter makkelijk, of gewoon relaxed.
Ik ben een lastige zeikerd... vind daardoor ook maar weinig mensen leuk :+

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 15:52

Riddershow schreef:
Waar slaat "Surely Not Everyone Was Kung Fu Fighting" op?

Google geeft mij geen antwoord

Waar komt het vandaan?

Ik denk aan een soort reactie op “Kong Fu Fighting” van Carl Douglas? Daar zingen ze ‘everybody was kong fu fighting’.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 16:01

c_alsemgeest schreef:
Janine1990 schreef:
Riddershow, klinkt aannemelijk. Maar hoe zit dat dan met mensen die bijna met niemand kunnen en mensen die met iedereen goed kunnen...

Dan ben je denk ik gewoon qua karakter makkelijk, of gewoon relaxed.
Ik ben een lastige zeikerd... vind daardoor ook maar weinig mensen leuk :+

Same!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:01

Janine1990 schreef:

Dat ligt denk ik aan andere "kernkwaliteiten/eigenschappen" die je hebt. De één is wat flexibeler of socialer dan de ander.

Ik kan met iedereen samenwerken, maar dat wil niet zeggen dat ik ze aardig vind. Komt ook omdat ik me niks aantrek van eigenschappen die me niet bevallen (tenzij of totdat het invloed heeft op mijn werk :Y) )

@indy: dat idee had ik ook, maar 't zal toch wel meer betekenis hebben dan één knipoog naar een liedje?

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:04

SavannahNx schreef:
Hoe kan het zo moeilijk zijn?! In een sprinter van NS, word het knopje van de deur groen wanneer je erop kunt drukken en wanneer de deur dus opengaat, maar waarom drukken mensen altijd 638292937490 keer op het knopje voordat ie groen kleurt, en gaan ze wanneer ie groen is, juist staan wachten? Is het zo moeilijk? :') :')

Of als je gedrukt hebt en hij is groen en je staat rustig te wachten, dat mensen dan nog heel heftig en agressief blijven drukken totdat de deuren open gaan. Moet ik altijd even tot tien tellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:10

Arnon schreef:
SavannahNx schreef:
Hoe kan het zo moeilijk zijn?! In een sprinter van NS, word het knopje van de deur groen wanneer je erop kunt drukken en wanneer de deur dus opengaat, maar waarom drukken mensen altijd 638292937490 keer op het knopje voordat ie groen kleurt, en gaan ze wanneer ie groen is, juist staan wachten? Is het zo moeilijk? :') :')

Of als je gedrukt hebt en hij is groen en je staat rustig te wachten, dat mensen dan nog heel heftig en agressief blijven drukken totdat de deuren open gaan. Moet ik altijd even tot tien tellen.

Ik dacht de eerste paar keer dat je op het knopje moest drukken voor hij groen wordt, en groen betekent dat hij al bezig is met open gaan (en dat je er dan dus niet meer hoeft te drukken) :D

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:12

Blijheid schreef:
Arnon schreef:

Ik dacht de eerste paar keer dat je op het knopje moest drukken voor hij groen wordt, en groen betekent dat hij al bezig is met open gaan (en dat je er dan dus niet meer hoeft te drukken) :D

O ja, dat is bij de Arriva in ieder geval ook wel zo dus dat is niet zo heel gek. :D

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:38

Arnon schreef:
SavannahNx schreef:

Ja dat ook vooral. Vooral dat. Ik zeg altijd hardop “geduld is een schone zaak”.

SavannahNx

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:40

Blijheid, bij NS sprinter word ie groen dan kan je drukken en na een paar tellen gaan de deuren open. Als het randje geen licht geeft is de deur gewoon afgesloten maar sommige gaan dan als een idioot staan drukken. En zoals hierboven gaan ze ook hysterisch drukken wanneer de deur niet binnen 1 seconde open gaat. Oh wat erg :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:06

Wanneer eem huisarts een teennagel eraf haalt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:06

Banyu schreef:

Hopelijk alleen als het nodig is.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:47

Hoop het ook niet. Maar mijne is echt verschrikkelijk :=

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:55

Wat is er tegen te doen om de hoeveelheid depressieve jongeren te laten dalen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:02

Iets met peer-pressure, prestatie druk en drang, opvoeding en dat soort dingen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:15

deksel schreef:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:15

Banyu schreef:
Hoop het ook niet. Maar mijne is echt verschrikkelijk :=

Huisarts of nagel? Wat is er mis mee dan?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:20

Jolien87 schreef:
deksel schreef:

[ [url=m/TDNwJc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg, die ga ik uitprinten

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:49

Banyu schreef:

Zodra hij ingegroeid is en je het niet zelf meer weg krijgt ofzo haha. Hier ervaringsdeskundige bijna. Toevallig afgelopen week nog laten doen.

Één tip; ga voor het echt erg ontstoken raakt, want dan krijgen ze het niet meer echt verdoofd en ik kan je zeggen dat dat pijn doet..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:54

xJurdyWonanx schreef:
Banyu schreef:

Zodra hij ingegroeid is en je het niet zelf meer weg krijgt ofzo haha. Hier ervaringsdeskundige bijna. Toevallig afgelopen week nog laten doen.

Één tip; ga voor het echt erg ontstoken raakt, want dan krijgen ze het niet meer echt verdoofd en ik kan je zeggen dat dat pijn doet..

Ik stuur je een pb!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:04

Ik heb Nu vier operaties gehad daf ze waren ingegroeid en kan je vertellen dar ze niet gelijk je hele nagel eraf halen hoor :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:40

Aangezien het hier over ingegroeide nagels ( :r ) gaat ; ik had er dus ook eentje en ben toen het echt begon pijn te doen en een beetje te zwellen naar de HA gegaan. Die heeft m verwijderd. Deed ontzettend veel pijn, maar hij zei dat het binnen een paar dagen over moest zijn. Nu weken later is mijn teen nog steeds een beetje gezwollen. Wel een stuk minder pijnlijk, maar ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet.

Ik heb ook echt een hekel om naar de HA te gaan, kom er altijd het hele dorp tegen en ik weet dat die man soms zijn mond niet kan houden over patiënten.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:45

Ik doe dat soort dingen altijd op de poli. Even afspraak maken en melden welke klachten Ne hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:46

Als je met “die man” je huisarts bedoeld, hij heeft beroeps-geheim. Dus als jij weet dat hij dat beroepsgeheim schaad zou ik daar een klacht over indienen als ik jou was.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:52

Weet ik Shanna, er zijn toen der tijd ook klachten ingediend maar is volgens mij niet echt serieus genomen. Ik kom er nog wel, maar alleen als het echt nodig is.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:57

Ik heb veel last van cystes de borsten, met nAme links.

Als in voelbaar met name links.
Na een borstonderzoek bleek;
12+ cystes links waarvan 1 ter grootte van een walnoot en 35+ rechts die niet voelbaar zijn.

Nu heb ik 2x uitvoerig onderzoek gehad en telkens gaven ze mij de opmerking dat het leegprikken van zoveel cystes geen zin had. Maar dat het wel vocht bleek te zijn.

Nu heb ik er weer een in de linker borst. Ter grootte van een krieltje.. net op een ander plek als die van voorheen. Die ook wegtrok.

Hebben mensen ervaring met zoveel cystes?