Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Oke iemand zag op de fotos heel leuk uit, en op snapchat echt anders en lelijker..
Wel zelfde persoon maar gewoon .. anders![]()
Maar hij is wel spontaan hopen dat het door donkere omgeving komt ofzo haha.

. Maar dan na eerder na een paard keer, dat misschien nog erger is besef ik nu ik dat lees
. Daar krijg ik soms zelfs de vraag op of dat dezelfde is
, maar ik ben nogal flexibel ... Moeten ze ook maar mee omkunnen 
! Denk alleen niet dat het tot dan gaat duren voor we elkaar weer zien
ik heb best veel verschillende en of oude foto's en verf me haar nog wel eens.
Maar snap je gevoel wel..
Dat wil ik niet zijn, ik zou heel graag een relatie willen waarin je elkaar lekker los kunt laten maar heb er zelf wel moeite mee weet ik uit ervaring. Misschien is het juist goed om met zo iemand te zijn, zodat ik dat wel moet loslaten, maar ben bang dat ik het ook heel moeilijk ga vinden.
hij was hier afgelopen woensdag ook al geweest en toen had hij 4 allergiepillen genomen en nergens last van. En gister weer 4 pillen genomen, de katten op afstand gehouden en niks! Hij snapt er ook niks van want normaal gesproken is het niet te doen, maar zelfs vanmorgen nergens last van. Echt zo fijn!!
heel stom want verder is ie zo leuk, kan zo met hem lachen en hij is zo knap
Dus ik hou nog even hoop dat het beter wordt. Toch stom als ik zo'n leuke man moet laten lopen daardoor, maar om nou nu de rest van m'n leven niet lekker te kunnen zoenen is ook weer niet echt een leuk vooruitzicht
. Al vraag ik me af hoe je zoiets best brengt, ik ben een botte hork denk ik op dat vlak ...