Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:46

Tlijk mag yvanka het jammer vinden jildau!
Ook wel twee keer van mij...
Maar je hoort het toch wel veel meer dat iemand enthousiast is en de volgende dag minder.
Zo bedoel ik dat 1 date nog geen dikke verkering is maar het juist nog alle kanten op kan.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:50

Aparte vraag idd Linda := Als je je er niet goed bij voelt, gewoon afzeggen.

Qua afstanden, tinder maakt er zelf wat leuks van :')
Heb dates gehad die 3km verderop woonden, maar date van vrijdag woont 70km verderop.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:51

Haha 70 is beter dan 82 :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:05

Oke iemand zag op de fotos heel leuk uit, en op snapchat echt anders en lelijker..

Wel zelfde persoon maar gewoon .. anders :')
Maar hij is wel spontaan hopen dat het door donkere omgeving komt ofzo haha.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:11

Janinevv schreef:
Oke iemand zag op de fotos heel leuk uit, en op snapchat echt anders en lelijker..

Wel zelfde persoon maar gewoon .. anders :')
Maar hij is wel spontaan hopen dat het door donkere omgeving komt ofzo haha.

_O-
Soms denk ik ook bij de eerste 2 foto’s oke leuk, en dan is de 3e ineens vanuit een andere hoek en denk ik nee laat maar... :')
Maar hoop voor je dat het meevalt :Y)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:21

Haha dat hoop ik ook :+

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:44

Yvankaxx dat zou ik ook niet fijn vinden, ... al kom ik daar soms ook op terug :+. Maar dan na eerder na een paard keer, dat misschien nog erger is besef ik nu ik dat lees :+

Anders op foto dan op snapchat ... ik zie op al mijn foto's er anders uit zelfs :+. Daar krijg ik soms zelfs de vraag op of dat dezelfde is :'), maar ik ben nogal flexibel ... Moeten ze ook maar mee omkunnen ;)

Dit weekend geen zee gehad, volgend weekend ga ik katsitten op de katten van vriendin in Antwerpen en dan gaat ie gewoon mee. Eindelijk eens "alleen tijd" :')! Denk alleen niet dat het tot dan gaat duren voor we elkaar weer zien :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:48

Haha ja wie weet zie ik er ook wel heel anders uit :+

Heel veel vragen ook aan mij, ben je nu blond bruin of rood? :+ ik heb best veel verschillende en of oude foto's en verf me haar nog wel eens.

Ben benieuws belsje!

Pff ik heb vannacht over een tinder match gedroomd :O

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:57

Yvankaxx wat jammer dat je date de klik niet voelt.. enne mega herkenbaar, wel mee naar huis willen, zoenen en zelfs meer, en daarna ineens afhaken. Heb ik ook gehad bij m'n vorige date. En overigens vaker gehad hoor... moet zeggen dat ik het ook wel eens gehad heb, dat ik dacht, je bent best leuk voor een nachtje maar op relatie gebied hoeft het niet zo. Bij mannen komt dat nog iets vaker voor gok ik :+ Maar snap je gevoel wel..

Linda_Fleur Uhh ja dat vind ik ook een rare vraag, ik zou meteen klaar zijn dan. Stomme vraag, wie zegt dat je meteen gaat zoenen en daarnaast, of je goed zoent komt ie dan vanzelf wel achter :roll:

Janinevv haha wel positieve droom? :D

Ondanks dat ik me niet lekker voelde gister is date toch komen eten, samen gekookt, heeeeel veel gepraat, hij is net zo'n kletskous als ik _O-
Ook heel veel gehad over onze goede en slechte eigenschappen en wat je verwacht van elkaar in een relatie. We denken beiden dat we best wel goed bij elkaar passen, alleen hij zoekt heel veel vrijheid. Hij wil zeker een vaste relatie maar wil binnen die relatie wel losgelaten worden... terwijl ik dus best wel claimerig kan zijn :o Dat wil ik niet zijn, ik zou heel graag een relatie willen waarin je elkaar lekker los kunt laten maar heb er zelf wel moeite mee weet ik uit ervaring. Misschien is het juist goed om met zo iemand te zijn, zodat ik dat wel moet loslaten, maar ben bang dat ik het ook heel moeilijk ga vinden.

Anyway, was heel gezellig en hij is vanmorgen tegelijk met mij de deur uit gegaan :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:59

En had hij nog last van zijn allergie?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:04

Yvankaxx ik zou me er niet te druk om maken hoor. Misschien kreeg hij koudwatervrees. Beter dat hij het nu meteen aangeeft dan er nog langer mee rondloopt en je aan het lijntje houdt toch?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:04

Nee! *\o/* hij was hier afgelopen woensdag ook al geweest en toen had hij 4 allergiepillen genomen en nergens last van. En gister weer 4 pillen genomen, de katten op afstand gehouden en niks! Hij snapt er ook niks van want normaal gesproken is het niet te doen, maar zelfs vanmorgen nergens last van. Echt zo fijn!!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:06

Hoe zeker is ie dat ie allergisch is? :D

Of je hebt gewoon een hypoallergene kat :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:07

Nou dat bied perspectief toch!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:10

Wat fijn anne_bento :D

Haha en mijn droom jaa die is was wel fijn en leuk :o
Tot dat we naar een gellak studio gingen en meneer opeens gellak wilde laten zetten.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:14

Haha nou als ie bij vrienden is met katten dan niest ie de hele boel bij elkaar en rode ogen enzo, zelfs met pilletjes.. ik zei al, misschien kun je volgende keer 3 pillen proberen en zo afbouwen, dan kom je er vanzelf achter of het de pillen zijn waardoor je geen last hebt of de katten. Mijn ex was ook allergisch en nog een vriend van me ook, en beiden waren ze nooit allergisch voor mijn ene kat! Tenzij ze echt gingen aaien en daarna in hun gezicht wreven ofzo. Maar ik heb er nog een 2e kat bij, en daar is in ieder geval een vriend van me wel allergisch voor, die had ineens super veel last toen die 2e erbij kwam.. nouja ik ben er blij mee in ieder geval!! :)

Hahah Janinevv... een man met gellak.... best vreemd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:26

Misschien heb je je huishouden beter op orde en vliegt er minder kattenhaar/huidsnippers rond... kan ook een groot verschil maken! Wel fijn dat die geen last had!

Yvanka, jammer van die date!

Mijn tinderafstand stond zo dichtbij mogelijk :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:32

Ik moet toegeven dat ik niet heel schoonmakerig ben haha.. heb wel een paar uur ervoor heel goed gestofzuigd maar ook weer niet heel pietje precies, genoeg plekken waar ik niet geweest ben. Maar goed, maakt niet uit, ik ben er blij mee en hij ook! Stel dat hij amper een stap in m'n huis had kunnen zetten was het toch wel lastiger geweest allemaal..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:38

En het zoenen? :+

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:39

Een man die nagellak ‘durft’ te dragen.. Kom maar door hoor :9

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:43

Ja dat zoenen blijft wel een dingetje... -O- heel stom want verder is ie zo leuk, kan zo met hem lachen en hij is zo knap :o Dus ik hou nog even hoop dat het beter wordt. Toch stom als ik zo'n leuke man moet laten lopen daardoor, maar om nou nu de rest van m'n leven niet lekker te kunnen zoenen is ook weer niet echt een leuk vooruitzicht :=

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:52

Heb je het al met hem besproken?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:54

Nee ik vind dat echt zo lastig.. en ik vind het niet echt iets om al te doen als je nog aan het daten bent, of is dat gek? Ik vind zoiets best wel heel persoonlijk en als ik het al durf te zeggen dan zou ik dat pas doen als we iets verder zijn denk ik..

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:00

Is dat dan niet net moeilijker?

Koe horens .... :D. Al vraag ik me af hoe je zoiets best brengt, ik ben een botte hork denk ik op dat vlak ...

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:01

Ik zou dat juist doen tijdens het daten. Ben je meteen duidelijk. Als je er te lang mee wacht kan het wel vervelender overkomen.
Nu kun je het misschien nog luchtig brengen....

Nu heb ik geen recht van spreken hoor.... ik heb in het begin ook nooit wat gezegd tegen mijn ex. Maar daardoor zou ik het nu anders doen.