Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MonteKarlo schreef:Ik volg dit topic al een tijdje maar heb nu zelf ook wat. Heb een advertentie geplaatst van iets wat blijkbaar gewild is. Had een bod gekregen wat ook mijn vraagprijs was dus ik ga akkoord. Bieder vraagt het product op te mogen halen, dus ik ga akkoord en geef mijn adres en geef een aantal mogelijkheden aan tijdstippen en dagen. Vervolgens krijg ik geen reactie meer en is er alweer ruim over dat bod heen geboden. Heb nogmaals een bericht gestuurd, want ik wil wel eerlijk zijn en die bieder de kans geven omdat we inprincipe een overeenkomst hebben. Maar de berichten worden allemaal gelezen en reageren ho maar. Twijfel of ik nu gewoon de volgende bieder moet contacteren, omdat ik mijn adres en alles al gegeven had..
Dani schreef:Daar heb ik over getwijfeld. Er zijn vast meer paarden met die naam dus dat wijst niet op één persoon, en het liefst verwijderen we zo min mogelijk. Maar ik heb 'm nu alsnog verwijderd, want jullie hebben wel gelijk dat het anders nog steeds makkelijk te vinden is.
Gizeppie schreef:MonteKarlo schreef:Ik volg dit topic al een tijdje maar heb nu zelf ook wat. Heb een advertentie geplaatst van iets wat blijkbaar gewild is. Had een bod gekregen wat ook mijn vraagprijs was dus ik ga akkoord. Bieder vraagt het product op te mogen halen, dus ik ga akkoord en geef mijn adres en geef een aantal mogelijkheden aan tijdstippen en dagen. Vervolgens krijg ik geen reactie meer en is er alweer ruim over dat bod heen geboden. Heb nogmaals een bericht gestuurd, want ik wil wel eerlijk zijn en die bieder de kans geven omdat we inprincipe een overeenkomst hebben. Maar de berichten worden allemaal gelezen en reageren ho maar. Twijfel of ik nu gewoon de volgende bieder moet contacteren, omdat ik mijn adres en alles al gegeven had..
Gewoon met die andere onderhandelen. Als diegene er voor kiest niet te reageren is het jammer dan..
DeMolenhoek schreef:Hier ging er iemand een boiler komen halen voor €150. Al gedoe want hij wou dat er mankracht aanwezig was voor hem in de auto te kunnen tillen. Dus vriend speciaal thuis gebleven. Komt hij hier toe, bekijkt hij hem eens: Ik neem hem niet mee, heb eigenlijk al een andere op het oog die ik liever wil.
Euh wat? Dus vriend was thuis gebleven voor niets...
DeMolenhoek schreef:Hier ging er iemand een boiler komen halen voor €150. Al gedoe want hij wou dat er mankracht aanwezig was voor hem in de auto te kunnen tillen. Dus vriend speciaal thuis gebleven. Komt hij hier toe, bekijkt hij hem eens: Ik neem hem niet mee, heb eigenlijk al een andere op het oog die ik liever wil.
Euh wat? Dus vriend was thuis gebleven voor niets...
loulou schreef:Ik denk dat ik hem toch maar gewoon opstuur. Helemaal tegen mijn principes, maar ze wil geen kant op. Het ergste wat ik kan verliezen is het dekje![]()
Als ik het geld niet terug krijg zorg ik wel dat iedereen haar naam kan vinden op het internet.