Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:Geen moeite mee. Ik heb liever snel door dat het 'm niet word dan dat je daar weer een week over doet.
Ik heb gepooled. Hij won met 4-0.
Gaat geen vervolg krijgen, hij had 'een loopje' .
I know, kansloos maar soms kan 1 ding mij zo ergeren. Of eerlijk is het dan wss dat de rest gewoon niet leuk genoeg is
Sure_lee schreef:Mijn date was ook niet echt een succes. Ik merkte dat hij wat minder appte dan in het begin. Toen ik in de auto onderweg naar hem was appte hij dat hij druk is met werk en met zichzelf en dat hij mij dan niet de aandacht kan geven die hij zou willen. Zijn vorige relatie is uit uitgegaan doordat hij zoveel werkte...
Maar mijn jas lag daar nog dus ben er wel heen gegaan. Wat gedronken en had honger. Dus toch samen wat besteld en gekletst en hij werkte ook wat tussendoor. Duurde 1,5 uur voordat het eten er was. Dat was ook niet de bedoeling. Maar het was dus wel gezellig. En wel gezegd dat we elkaar heus nog weleens zien om wat leuks te doen. We'll see....
mijn voornemen is om ff niet te daten en me te richten op mijn verhuizing en alles wat daarbij komt kijken.... maar ja kan zomaar dat ik me even verveel en toch ga swipen...
Guess_NH schreef:Zijn er trouwens meer dames hier die moeite hebben om contact vanuit jou te laten komen?
Ik merk dat ik me goed voel als ik hem mij laat berichten, zodat ik me zeker voel dat hij contact met mij wilt. Uit mezelf appen wil ik wel maar vind ik lastig, bang dat ik hem lastig val of geen zin heeft om te praten. Slech misschien ook om mezelf interessant te houden. We hebben vandaag contact gehad. Echt heel even. Gewoon een heey en alles goedhij begon en nadat ik gestuurd had dat het met mij ook goed ging niks meer gehoord. Maar heb hem amper online gezien, 1 x op de hele dag na ons gesprekje van 4 zinnen
hoppa onzekerheid maar we wachten rustig af
Relaxed schreef:Ik had deze week ook zo'n vreemd gesprek, hij vuurde alleen maar vragen af.. Als we dan iets gemeenschappelijks hadden, kwam er weer een volgende vraag, totaal ander onderwerp.. Een gesprek is toch veel leuker als het spontaan gaat en je gewoon maar wat kletst over vanalles en nog wat.. Ik was er na 10 vragen wel klaar mee eigenlijk
En idd, als ik niets laat horen heb ik geen interesse, iemand die ik leuk vind, app ik ook gewoon uit mezelf.