Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:15

Mijn date was ook niet echt een succes. Ik merkte dat hij wat minder appte dan in het begin. Toen ik in de auto onderweg naar hem was appte hij dat hij druk is met werk en met zichzelf en dat hij mij dan niet de aandacht kan geven die hij zou willen. Zijn vorige relatie is uit uitgegaan doordat hij zoveel werkte...
Maar mijn jas lag daar nog dus ben er wel heen gegaan. Wat gedronken en had honger. Dus toch samen wat besteld en gekletst en hij werkte ook wat tussendoor. Duurde 1,5 uur voordat het eten er was. Dat was ook niet de bedoeling. Maar het was dus wel gezellig. En wel gezegd dat we elkaar heus nog weleens zien om wat leuks te doen. We'll see....
mijn voornemen is om ff niet te daten en me te richten op mijn verhuizing en alles wat daarbij komt kijken.... maar ja kan zomaar dat ik me even verveel en toch ga swipen...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:15

ruitje schreef:
Geen moeite mee. Ik heb liever snel door dat het 'm niet word dan dat je daar weer een week over doet.

Ik heb gepooled. Hij won met 4-0.
Gaat geen vervolg krijgen, hij had 'een loopje' .

I know, kansloos maar soms kan 1 ding mij zo ergeren. Of eerlijk is het dan wss dat de rest gewoon niet leuk genoeg is :o

Oh heerlijk. Dat heb ik ook. Als iemand op z'n tenen loopt kan ik er al niet tegen. Is het meteen klaar voor mij :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 01:01

Ik stuur zelf ook wel berichtjes, maar het moet wel van twee kanten komen :j

Ik ben inmiddels alweer met 3 aan het praten :+ Iets met een vriendin die gisteravond voor me getinderd heeft. Één met tattoo's <3 één die lekker dichtbij woont en één die opzich heel lief doet, maar die op bijna anderhalf uur met het ov woont en daarbij vrij jong is.
Ben benieuwd met wie ik als eerste ga afspreken :Y) Heb nu de smaak te pakken iig.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 02:01

mijn date zit er ook weer op....

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 02:02

En? Hoe was het?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 02:22

Sure_lee schreef:
Mijn date was ook niet echt een succes. Ik merkte dat hij wat minder appte dan in het begin. Toen ik in de auto onderweg naar hem was appte hij dat hij druk is met werk en met zichzelf en dat hij mij dan niet de aandacht kan geven die hij zou willen. Zijn vorige relatie is uit uitgegaan doordat hij zoveel werkte...
Maar mijn jas lag daar nog dus ben er wel heen gegaan. Wat gedronken en had honger. Dus toch samen wat besteld en gekletst en hij werkte ook wat tussendoor. Duurde 1,5 uur voordat het eten er was. Dat was ook niet de bedoeling. Maar het was dus wel gezellig. En wel gezegd dat we elkaar heus nog weleens zien om wat leuks te doen. We'll see....
mijn voornemen is om ff niet te daten en me te richten op mijn verhuizing en alles wat daarbij komt kijken.... maar ja kan zomaar dat ik me even verveel en toch ga swipen...

Nou dat is poedersuiker met peren. Ook wel een kulexcuus hoor, maar good riddance dan maar. Een heftige tijd voor de boeg maar geluk duikt juist daar op waar je het niet aan ziet komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 09:30

Guess, gewoon ook eens wat sturen hoor! Als hij geen tijd heeft leest ie het later wel. Zolang je maar niet 10 berichten stuurt zonder antwoord te krijgen :')

Mijn vriend stuurde in begin ook maar 3-4 berichtjes per dag. Duurde gerust een hele dag voor die ergens op reageerde. Die is niet zo fanatiek met op zn telefoon kijken. Maar tegenwoordig kijkt ie wel vaker en appen we veel meer :+

Alja, hoe was het?

Sure_lee, ook lekkere timing dat die dat dan stuurt als je onderweg bent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 09:35

Ik heb ook gepoold, met 7-1 ingemaakt en dat moest ik ook iedere keer zeggen van 'm... 'hoeveel staat het nu?' Leuk!
Hier geen loopje, leuke vent dus zit zeker een vervolg in!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 10:17

Sure_lee lijkt trouwens nergens op dat hij dat zo kort vantevoren nog eens appt terwijl hij weet dat je al onderweg bent >;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:40

Guess_NH schreef:
Zijn er trouwens meer dames hier die moeite hebben om contact vanuit jou te laten komen?
Ik merk dat ik me goed voel als ik hem mij laat berichten, zodat ik me zeker voel dat hij contact met mij wilt. Uit mezelf appen wil ik wel maar vind ik lastig, bang dat ik hem lastig val of geen zin heeft om te praten. Slech misschien ook om mezelf interessant te houden. We hebben vandaag contact gehad. Echt heel even. Gewoon een heey en alles goed :+ hij begon en nadat ik gestuurd had dat het met mij ook goed ging niks meer gehoord. Maar heb hem amper online gezien, 1 x op de hele dag na ons gesprekje van 4 zinnen _O- hoppa onzekerheid maar we wachten rustig af

Bedenk eens hoe interessant je iemand vindt die niets uit zichzelf laat horen. Waarschijnlijk vind je die totaal niet interessant. Dat is andersom dus ook zo. Als jij gaat zitten wachten en niks laat horen heeft de ander zijn interesse al verloren.

De 'hoi hoe is het - ja goed met jou?- gesprekken' negeerde ik verder ook. Zo dodelijk saai.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:46

Ik had deze week ook zo'n vreemd gesprek, hij vuurde alleen maar vragen af.. Als we dan iets gemeenschappelijks hadden, kwam er weer een volgende vraag, totaal ander onderwerp.. Een gesprek is toch veel leuker als het spontaan gaat en je gewoon maar wat kletst over vanalles en nog wat.. Ik was er na 10 vragen wel klaar mee eigenlijk :n
En idd, als ik niets laat horen heb ik geen interesse, iemand die ik leuk vind, app ik ook gewoon uit mezelf.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:53

Ja ik vind hem dus wel interessant dus ik heb geluisterd en zelf een bericht gestuurd. :o

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:54

Guess_NH schreef:
Ja ik vind hem dus wel interessant dus ik heb geluisterd en zelf een bericht gestuurd. :o

*\o/* *\o/*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:58

Relaxed schreef:
Ik had deze week ook zo'n vreemd gesprek, hij vuurde alleen maar vragen af.. Als we dan iets gemeenschappelijks hadden, kwam er weer een volgende vraag, totaal ander onderwerp.. Een gesprek is toch veel leuker als het spontaan gaat en je gewoon maar wat kletst over vanalles en nog wat.. Ik was er na 10 vragen wel klaar mee eigenlijk :n
En idd, als ik niets laat horen heb ik geen interesse, iemand die ik leuk vind, app ik ook gewoon uit mezelf.

whahahha die heb ik ook gehad denk ik..

steeds twee woorden ( echt twee uitersten) waar ik dan tussen moest kiezen..
pfff

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:08

Alja hoe was jouw date?

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:15

Hier gisteren ook een 1e date gehad, was leuk! :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:18

Wat leuk! Wat hebben jullie gedaan?

Ik ben weer met twee leuke heren aan het appen. Kan niet kiezen. :P

Eentje is maar 2 cm langer dan ik ben... Hoe oppervlakkig het ook is, ik vind dat toch jammer. Ik hou van grooooote mannen... Maar we hebben wel veel gemeen. Mocht het tot een date komen maar sneakers aan ipv hakken haha. :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:59

Haha gewoon een drankje in de stad, maar was echt super gezellig :). Geen seconde stiltes haha.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 16:10

lieveli schreef:
Alja hoe was jouw date?

mijn date was met de buurman en deze keer niet uit de hand gelopen :+
was erg gezellig, ook lekker kunnen kletsen :)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:50

Leuk :)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:17

Niet uit de hand gelopen.. bij mij loopt het altijd uit de hand zelfs als ik afspreek dat ik deze keer niks wil/ga doen :+

Ik heb nog niks terug en hij is af en toe online. Nu weet ik weer waarom ik zelf geen initiatief wilde nemen ^)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:27

Guess_NH schreef:
Ik heb nog niks terug en hij is af en toe online. Nu weet ik weer waarom ik zelf geen initiatief wilde nemen ^)

Pin je niet vast op 1 tindermatch.
Voor hem 10 anderen, lekker verder swipen. Verwacht niet teveel, zie het gewoon als tijdverdrijf en als lol.

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:17

.
Laatst bijgewerkt door sandra1312 op 03-11-24 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 04:35

ik ben ook weer terug van een zeer spontane tinderdate en het was nog gezellig ook :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:47

Beter Alja :D Waar trek jij toch al die leuke dates steeds vandaan?

Welkom Sandra!

Mijn (hele, hele) leuke date van tijdje terug is helaas op niets uitgelopen. Kreeg vandaag appje dat hij niet meer af wilde spreken want zo druk, veel van huis etc etc en wilde me niet aan het lijntje houden. Ja. Whatever. Bedenk dat voor je afspreekt. En uitspreekt hoe leuk en gezellig het wel niet allemaal is.

Next. Of nou ja, de lol gaat er eigenlijk ook wel een beetje vanaf zo := Samen blijven wonen met alleen Poes is ook een toffe optie :P