Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loes1996

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 18:49

Ooo ik heb dat altijd bij de tandarts! Ben daar al mega zenuwachtig voor altijd en dan lopen ze ook standaard uit, soms gerust een uur...

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 18:56

SavannahNx schreef:
1 keer bij de dokter 1,5 uur gewacht. Eens en nooit meer. Als t nu langer als een half uur duurt ben ik ook weg.

1,5uur :? :wow: Dan was ik al lang weg geweest. Ik ben na een kwartier weg, tenzij ze netjes aangeven dat het uitloopt. ik heb vaak nog andere dingen te doen.

@Loes, volgens mij ben je bij de tandarts sowieso het bedrag verschuldigd van de behandeling. Heel jammer anders zou ik ook al vaak weg gelopen zijn. Vervelende is dat je eigenlijk alleen jezelf er mee hebt.. En als jij dan een keer te laat bent, heb je pech. Maar dat is overal zo..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 19:05

Ik heb ook een keer ruim een uur gewacht in het ziekenhuis op de orthopeed. Was de laatste van die dag dus de receptionisten gingen ookal weg en alles ging dicht enzo, dacht echt dat ik er de hele nacht door zou moeten brengen :') maar werd uiteindelijk toch nog opgehaald, door een andere orthopeed dan waar ik een afspraak mee had :=

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 19:06

SEH is ook zoiets. 5 uur op een steunverbandje wachten enzo

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 19:26

Trui schreef:
SEH is ook zoiets. 5 uur op een steunverbandje wachten enzo

Maar daar kan je het ook verwachten. Spoed kan er tussen komen of andere dingen die dan belangrijker zijn dan een steunverbandje. Daar werk je dan ook niet op afspraak ;) .

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 19:57

saabineex schreef:
SavannahNx schreef:
1 keer bij de dokter 1,5 uur gewacht. Eens en nooit meer. Als t nu langer als een half uur duurt ben ik ook weg.

1,5uur :? :wow: Dan was ik al lang weg geweest. Ik ben na een kwartier weg, tenzij ze netjes aangeven dat het uitloopt. ik heb vaak nog andere dingen te doen.

@Loes, volgens mij ben je bij de tandarts sowieso het bedrag verschuldigd van de behandeling. Heel jammer anders zou ik ook al vaak weg gelopen zijn. Vervelende is dat je eigenlijk alleen jezelf er mee hebt.. En als jij dan een keer te laat bent, heb je pech. Maar dat is overal zo..

Ja... Ze waren mij eventjes vergeten. Vervolgens geholpen door een plaatsvervangende arts, die zei mij een doorverwijzing te mailen, ook nooit gedaan. Sinds dien ga ik niet vaak meer naar dr huisars.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 22:27

Heb een keer 2,5 uur uitloop gehad, was met mijn opa naar het ziekenhuis om 10 uur en 12 uur ofzo moest die naar een ander ziekenhuis. (Wel in de buurt beide) nou dat ging natuurlijk niet meer lukken. Ik naar de balie ik zo ja uhm we hebben zo nog een afspraak, maar dat halen we dus niet he.. kon verplaatst worden nog naar de middag maarja wel me hele dag weg natuurlijk. :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 22:30

Ik heb me geërgerd aan WEER een zwaar ongeluk met vijf gewonden op de N 209.

Wanneer wordt die K. U. T. Weg nou eens veilig gemaakt ? (Ff gecheckt of mijn dochter er niet bij betrokken was).

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 00:09

Ik moest een keer naar de SEH omdat ze iets verwachtten wat best wel levensbedreigend is. Uur wachten tot je geholpen wordt, kort onderzoek en terug naar dr wachtkamer, halfuur wachten, arts in opleiding die hetzelfde onderzoek doet, halfuur wachten, begeleider van arts in opleiding die komt kijken of de waargenomen dingen van de IO ook daadwerkelijk zo waren. Vervolgens naar huis gestuurd met “ja, waarschijnlijk een beetje spierpijn, van hoesten ofzo”. Bleek uiteindelijk niets gevaarlijks te zijn, ook geen spierpijn maar wat dingen in mijn rug die niet lekker zaten haha.

Ik erger me momenteel vooral aan het weer... ben vlij dat t weer afkoelt, het is warm en overal beestjes en bah

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 13:17

De drummer in m'n flat die het liefst na 23u speelt :roll:

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 13:36

Aan de post, ik heb vorige week een witte rijbroek gekocht die ik zondag op wedstrijd aan wil. Verkoper zegt het afgelopen vrijdag op de post te hebben gedaan, maar de rijbroek is spoorloos.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 13:56

Aan de zenuwen voor mijn autotheorie-examen.. heb pas een oefenexamen gehaald :/

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 13:58

rien10 schreef:
Ik heb me geërgerd aan WEER een zwaar ongeluk met vijf gewonden op de N 209.

Wanneer wordt die K. U. T. Weg nou eens veilig gemaakt ? (Ff gecheckt of mijn dochter er niet bij betrokken was).

Een van de zwaar gewonden is overleden. Zij Laat een gezin na.
Verdomme!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 15:04

Wielrenners (van die oude te dikke mannetjes....) die zo nodig op de fiets tussen de mensen door fietsen tijdens een rommelmarkt en dan geïrriteerd zijn dat ze niet door kunnen fietsen. Fiets om het dorp heen of stap af....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:12

Dat ik nu via de werkmap van dingen beschuldig wordt die absoluut niet kloppen en vermoed dat ik verwar wordt met iemand anders. Ga hier alleen wel melding van maken ballentent dat het ook is.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:16

Een klant die wéér te laat wil komen... heb haar nu haar afspraak laten verplaatsen, ze is echt áltijd te laat....

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:19

Dat ik de hele ochtend voor niets zit te wachten op iemand die een offerte komt maken....telefoon wordt niet opgenomen en heb een mail gestuurd.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 14:27

2 kinderen(!!) die op het perron onnodig de sporen overstaken
heel stoer hoor

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 15:12

Mijn geitjes hebben mijt :(

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 16:08

Dat ik eindelijk even een momentje voor mezelf heb en dan nog 3 keer word lastig gevallen met vragen die gerust een kwartier hadden kunnen wachten. Hoezo gebrek aan inlevingsvermogen??? >;)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 16:20

Aan mijn shetlander die het nodig vond om er met 30 km/h vandoor te vliegen op de openbare weg..
Ik ben blij dat de 5 cm langere strengen prettiger vind, maar dat hoeft niet op die manier kenbaar gemaakt te worden. _O-

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 16:44

Dat ik vanmorgen spontaan bedacht om even naar de IKEA in Groningen te gaan en daarna de stad in. En vergeten was dat het voor sommige scholen nog vakantie is. Om kwart voor 10 stond daar het parkeerterrein al vol. Ik hou niet zo van drukte :+ .
Daarnaast veel verkeerschaos doordat er een deel van de A7 afgezet is. Leuke dag gehad en heerlijk geshopt maar die 3 kwartier in de file staan om de stad uit te komen had van mij niet gehoeven.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 17:17

Mijn nieuwe bril die toch zo duur word als ik voortijd al had gedacht...

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 14:24

Dat mijn regisseuse vorige maand repetities in plant, ik nu sinds twee weken weet dat Im donderdag en vrijdag twee belangrijke toetsen heb. En zij mij verplicht om er maandag (dat ik paardrij) en donderdag te zijn. Donderdag mag ik niet wegens de toets en maandag zeg ik paardrijden dan maar af.

En maar Haaammeerreenn van jaaaaaa je moet er zijn en het boeit me niet dat je dan niet over kan dit dat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 17:43

Als je iets wil kopen op Marktplaats en ze dan ineens de vraagprijs wijzigen naar het dubbele. Ja doei hoor.