heb je een link? ik zoek al een hele poos precies zo'n witte blazer
Ik heb er heeeel lang op zitten asen bij de H&M site, maar hij was telkens uitverkocht.. Kan hem nu ook niet meer vinden. Misschien eens langs de H&M winkel?
haha ja ik dus ook, heb je eindelijk een mooie witte blazer is hij uitverkocht, maar die jij hebt is echt precies wat ik zoek maar helaas ik zal wel even de winkel proberen
Klopt! Ik heb ook heel lang moeten zoeken voordat ik er 1 vond die aan mijn eisen voldeed. Er waren er niet heel veel meer, dus misschien heb je geluk!
Ik heb een witte blazer van de primark. Ben normaal echt heel lastig met blazers maar deze zat echt perfect! Ik vind een wat langere meestal niet zo mooi staan bij mij, dus dat maakt het ook lastig haha.
lies_sparkle
Geplaatst: 23-02-15 21:23
Ik heb vandaag ook even geshopt
Ik heb nog nooit een broek met een kleurtje gehad (bovenin), alleen maar zwart en blauw dus dit was een hele stap Ivm heel slecht zelfbeeld
Broek is van edc (esprit) van 60€ naar 18€ Shirt Bambi is van de Sting van 15€ naar 5€ Groene topje is van de Sting voor 25€ Was voor alles dus 48€ kwijt!
Kunnen jullie mij helpen waarmee ik de groene broek kan combineren? Liever niet iets extreem straks
Ik ben gek op groene broeken! Lekker met zwarte schoenen en een wit of zwart shirt met leren jasje.
xRoosss
Geplaatst: 23-02-15 21:53
Ik vind groen heel erg mooi met een donkerblauwe blazer, maar ook een zwarte blazer. En qua shirts wit, zwart, zand, bruin en ook grijs vind ik heel mooi op groen. Een witte blouse in een groene broek vind ik ook heel mooi
Allemaal niet zo mijn ding Marlin. Vind alleen die pyjama leuk. Maar ik vind het wel echt jouw .
Ik ben ook aan het twijfelen of ik nog nike's wil voor de zomer. Vind die zwarte thea's inderdaad ook wel erg gaaf!
Anoniem
Geplaatst: 23-02-15 22:24
Die schoentjes vind ik wel leuk, uit welke stof is dat gele rokje eigenlijk?
MarlindeRooz
Geplaatst: 23-02-15 22:25
Die rokjes vind wil ik echt aan zien, ben bang dat ze terug gaan. En die schoenen, tja ik heb maatverschil dus grote kans dat ze terugmoeten. Het hemdje vind ik erg gaaf boven een high waisted broek met mn clarks er onder!
Die pyjama heb ik lekker in L besteld, kan ik er lekker in rondlubberen.
de stof is: 98% polyester, 2% elastaan.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 23-02-15 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Die rokjes zijn leuk! Ik wil ook nog zo'n zwarte rok!
Anoniem
Geplaatst: 23-02-15 22:35
Het ziet er een beetje plastic uit, en aangezien (nep)leer best wel mode is dacht ik dat het daarop voortging Vind het op zich een hele leuke, vrolijke kleur en wil zeker weten hoe het valt!
Doet me denken aan jurkjes die ik bij mexx al zag en ook bij nafnaf, zo soort dikkere sponsstof. Jurkje stond stijf in model
Niet helemaal mijn smaak maar wel erg leuk! Ik heb die schoentjes voor op kantoor en moet eerlijk zeggen dat ik er echt geen 5 meter op kan lopen Nog nooit zoveel pijn gehad van schoenen haha.