Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:08

Bedankt voor jullie reacties! heb het geld net ontvangen :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:00

nou ik had vrijdag wat gekocht, zou verstuurd worden met dhl, krijg ik gisteren een mailtje dat ze het al had gepost. Sinds wanneer kun je op zondag wat versturen met dhl? Ik hoop maar dat het (goed) aankomt.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:03

bridgetF schreef:
nou ik had vrijdag wat gekocht, zou verstuurd worden met dhl, krijg ik gisteren een mailtje dat ze het al had gepost. Sinds wanneer kun je op zondag wat versturen met dhl? Ik hoop maar dat het (goed) aankomt.

Als die winkel open is kan je het gewoon wegbrengen op zondag. Bijons is het punt ook gewoon open

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:36

vaak zijn dhl punten bij een benzinepomp of videotheek ofzo en die zijn idd op zondag open :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 16:39

ohh...we hebben hem hier gewoon in een winkel, maar zo had ik het niet bekeken.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:43

Ik had een mailtje gestuurd bij een 'ophalen' product op mp of ze het toch niet wilde verzenden omdat het voor mij te ver reizen zou zijn.
Krijg ik een mail terug met 'ja hoor dat kan'
een half uur later een mail met 'heb je nog interesse?'

Eh ja hoor, maar ik ben ondertussen ook gewoon aan het werk en zit niet de hele tijd achter mijn pc, laat staan voor prive dingen :P (dat kan best even tussendoor, zoals deze post :') Maar verder ben ik gewoon braaf aan het werken)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:32

Ja erg is dat he.
Ik krijg weer 1000 vragen en daarna geen reacties meer.
Heel vervelend.
Toch te twijfelen of ik mijn trouwjurk weer op MP ga zetten. Was een dure jurk, maar is me nu toch 6 maten te groot. Misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.....
Zal dat een beetje verkopen?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:55

Wat voor maat is het dan?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 01:21

Donna89 schreef:
Ja erg is dat he.
Heel vervelend.
Toch te twijfelen of ik mijn trouwjurk weer op MP ga zetten. Was een dure jurk, maar is me nu toch 6 maten te groot. Misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.....

Mijn ervaring is van niet... Mijn jurk was behoorlijk duur maar ik krijg er nog geen 500 euro voor inclusief accessoires. (Taille maat 34, borst is 2cm uitgenomen dus maat 36)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 04:52

Donna89 schreef:
Ja erg is dat he.
Heel vervelend.

Welke maat is het? en hoe oud?
De meeste trouwjurken in een niet gangbare maat en oudere collectie verkopen erg slecht. Je mag dan blij zijn wanneer je er een paar honderd euro voor krijgt..

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 08:45

Ik heb mijn trouwjurk er ook ruim 1.5 jaar op gehad, een machtig mooie jurk, ivoor wit met hier en daar wat kleine rode roosjes er op geborduurd en daarin wat rode bling. Zo ontzettend mooi, en dat vonden ook veel kijkers op marktplaats, maar het hoogste bod bleef iedere keer rond de 100 á 150 euro steken, terwijl ze 1400 euro had gekost.
Nu hangt ze in de kast en ik pas hem nog steeds, ik heb de afspraak met mijn man gemaakt dat ik hem niet voor dat bedrag ga verkopen, of een goed bod of mij er in begraven als ik straks een stok oude dame ben.
Het mooiste zou zijn als ik hem naar een winkel kon brengen die 2e hands trouwjurken verkoopt.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:42

Ik heb mijn trouwjurk via MP gekocht voor maar € 75,00, was een designjurk van Ian Stuart.
De verkopers waren de travestieten zat die op de jurk reageerden en zij wilden er van af tegen stomerijkosten, omdat de jurk hardstikke in de weg hing...
Ben nog steeds gek van de jurk, dus ik verkoop de jurk niet: ga deze vast op een event nog dragen en anders cremeren ze me maar in dat ding. :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:44

Jemig. Hoe zijn zij ooit aan die jurk gekomen? ? :))

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:46

Is nu de 3de deze week die mijn bank gegevens vraagt, ik geef ze en dan vervolgens afhaakt.

Is dat een nieuwe trend ofzo?

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:04

Sammie schreef:
Jemig. Hoe zijn zij ooit aan die jurk gekomen? ? :))

Nieuw gekocht voor € 1500,00...
Foto's en al gezien, van passen tot dragen op de trouwdag.
Was echt een leuke afspraak. :j
Dat klopte dus allemaal en anders had ik nog een hele mooie jurk gehad voor heel weinig.
Dat trouwgedoe is naar mijn bescheiden mening sowieso veel te duur. >;)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:05

Mag ik ook klagen over de rare mensen die bij Marktplaats werken :+

Ik ben bezig om een organisatie die handelt in buitenlandse honden te laten verbannen op Marktplaats
want hun adverteren in 3 regio's met de zelfde honden en ze zitten al op 400+ adopties dit jaar om de eigenaresse haar prive inkomen te voorzien. (lang verhaal maar dit is een korte versie)

Dus ik maak een melding ervan dat dit volgens mij niet de bedoeling is van een Marktplaats waar gewoon de honden handel in stand wordt gehouden.

Krijg ik antwoord terug .. U kunt de dierenbescherming in schakelen als u het niet vertrouwd.

Ik weer terug schrijven dat die al menig keer op bezoek zijn geweest net als de LID en de NVWA en daarbij de nodige boetes zijn uitgedeeld maar aangezien deze mevrouw tussen de €130 en €200 verdiend per hond maakt dat geen indruk en gaat ze vrolijk verder onder de nom van "ik redt kansloze honden'

Maar helaas Marktplaats wil niet mee werken om zulke handelaren die hun centen verdienen over ruggen van de arme stakkers te weren.

En ik had ook de nodige bewijzen en info mee gestuurd maar als nog verdiend Marktplaats aan zulke walgelijke mensen met hun betaalde advertenties.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:08

Als een travestiet mijn jurk zou willen kopen, heb ik daar geen probleem mee, hoor :D Zolang ze maar netjes betalen :P
Maar ik mag mijn jurk niet verkopen. Ik heb het voor de grap eens geroepen dat hij na de bruiloft wel op marktplaats kan, maar mijn kersverse echtgenoot dreigde gelijk met een scheiding _O- _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:16

Oh Hahaha ik las t verkeerd. Ik dacht dat de verkopers travestieten waren :')

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:17

_O-
Sammie schreef:
Oh Hahaha ik las t verkeerd. Ik dacht dat de verkopers travestieten waren :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:51

Cayenne schreef:
Als een travestiet mijn jurk zou willen kopen, heb ik daar geen probleem mee, hoor :D Zolang ze maar netjes betalen :P
Maar ik mag mijn jurk niet verkopen. Ik heb het voor de grap eens geroepen dat hij na de bruiloft wel op marktplaats kan, maar mijn kersverse echtgenoot dreigde gelijk met een scheiding _O- _O-

wat een onzin om die jurk te bewaren en nog meer onzin om dan te dreigen met een scheiding..
zegt imo wel wat over je huwelijk -O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:55

Flauwe opmerking Alja, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man zn pak zou verkopen, hangt toch een emotionele waarde aan.

Kletskousz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 01:02

Ik heb zelfs de trouwjurkje nog toen mijn ouders gingen trouwen :j

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:45

Ik heb mijn trouwjurk ook bewaard, vind hem nog steeds super mooi! Waarom is dat onzin Alja?
Heb ook altijd geroepen dat ik hem ging verkopen, maar wil het nu gewoon niet meer :D dus mag ie lekker in zn hoes in de kast blijven hangen...

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 14:34

Sorry late reactie.
Het is een trouwjurk amerikaanse maat 26 dus ongever maat 54?
Jurk is 2 jaar oud. Helemaal gereinigd, dus als nieuw.
Heb er nieuw 1300 euro voor betaald destijds. Zijn geen aanpassingen aan geweest dus echt nog de standaard maat.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 14:50

Dat is wel een behoorlijke niet-standaard maat. Maar je kan het allicht proberen. Je hebt er maar één nodig! Maar ik denk zelf dat je niet teveel op de hoofdprijs moet rekenen en ook dat ie wrs wel even een tijd te koop zal staan.