Was vanmorgen frisjes op de scooter en uiteindelijk toch een paar wolkjes. Nu nog steeds zonnig met wolkjes en een stevig windje. Gaat niet echt goed met mij en verrek dus van de pijn, maar toch gaan werken.
Het is warm! gelukkig staat er een koel Noordelijk windje. Ik baal,men hernia begint te kloten,me arm valt steeds uit. Volgende week word het minder met het weer hoorde ik.Wisselvallig en lagere temperatuur.
Heerlijk weertje...... het lijkt wel zomer Voor a.s vrijdag een BBQ georganiseerd... duimen jullie mee? Nou ja, als het toch slecht word dan maar in de binnen bak.
tine10
Geplaatst: 26-08-13 17:34
Heerlijk weer, echt genieten en dan lekker zonder dazen.... Zal straks de vliegendekens maar afhalen bij de paarden, kunnen ze lekker naakt staan.
Ja! Er lijkt echt een klik te zijn met eigenaresse/directeur en ik heb het idee dat ik al heel wat heb kunnen toevoegen. Voelde me nuttig. Woensdag weer. Dan pas weer de week daarop! Lekker zo, kan ik toch nog genieten van het weer. (mits het niet te warm is! )
Het is 20:30 bijna... De zon is onder... Ja, het wordt donker! Hier ook. Cayenne, ik zou me pas zorgen gaan maken als je echt donkere wolken ziet verschijnen...
Iejoorr
Geplaatst: 26-08-13 20:27
Ik denk dat het gewoon donker wordt. Op buienradar zie ik geen buien