Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Hum, zo ben ik op zoek naar een wasbol voor BH's.
Nieuw vind ik die online voor 17,95 euro te koop.
Op Marktplaats stond een (paar keer) gebruikte voor 15 euro.
Dus ik gemaild of hij wellicht voor 10 euro weg mocht, wie weet is het expres een vrij hoge prijs i.v.m. bieders immers
Krijg ik terug dat hij weg mag voor 22,50 inclusief verzendkosten.... ook niet echt een koopje zeg maar, nog 7 euro 50 verzendkosten erbij ook
Ik ga hem wel gewoon een nieuwe bestellen dan
Citaat:Via het Meldpunt Internetoplichting van de Politie hebben wij uw melding in goede orde ontvangen, waarvoor hartelijk dank.
Hierbij berichten wij u dat wij meerdere meldingen hebben ontvangen ten aanzien van de gebruiker waarop uw melding betrekking heeft. Als gevolg hiervan hebben wij het account van deze persoon geblokkeerd. Tevens zijn de advertenties van de site verwijderd. We kunnen echter geen volledige zekerheid bieden dat deze persoon onze maatregelen niet zal omzeilen.
De gegevens die Marktplaats van de politie ontvangt worden opgeslagen in onze Transactiegeschillen Database, zodat Marktplaats op efficiënte wijze inzicht kan krijgen of meerdere meldingen van verschillende gebruikers ten aanzien van dezelfde gebruiker zijn gedaan. Bovendien stuurt de Politie automatisch een waarschuwingsbericht naar degene over wie u melding doet.
Valentijn schreef:Toevallig laatst iets mee laten verzenden.
Je moet wel wat meer geduld hebben maar je kunt het via de site wel volgen (het pakketje).
En natuurlijk ideaal dat je kunt afhalen wanneer je wilt.
Citaat:De streepjescode die u afprint na de registratie van uw pakje op het internet
kleeft u op verpakking.