Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:46

Mijn stiefmoeder die zich echt als een stiefmoeder gedraagt op het moment. Bah.
Normaal kunnen we super goed door 1 deur en zie ik haar als de moeder die ik nooit had. Maar op 1 of andere manier kan ik niks goed doen of zeggen en snauwt ze alles af. Niet echt de vakantie die ik voor ogen had.
(Ik ben vaker een weekje op visite geweest in Zweden bij hun, als ik niet afhankelijk was van het vliegtuig om naar huis te komen was ik al weer weg geweest) Helaas staat het nieuwe huis qua natuur ook een stuk minder waardoor ik van hun afhankelijk ben om ergens te komen. Nu zegt mijn vader wel, neem de auto maar mee, maar daar is ze het ook al niet mee eens.

En nou wil mijn vader straks gaan geocachen met mij, heeft ze daar vanavond natuurlijk ook weer commentaar over dat hij dat alleen maar voor mij doet maar niet meer kan.

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:58

Dat bestellen op de Ikea site bijna niet lukt?
Vraag me dan altijd erg af waar het aan kan liggen :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 13:05

IKEA heeft IT problemen sinds de nieuwe vestiging in Leeuwarden geopend is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 13:52

rien10 schreef:
IKEA heeft IT problemen sinds de nieuwe vestiging in Leeuwarden geopend is.

Oh Thanx!
Sinds wanneer zit er een Ikea in Leeuwarden?
Jammer daar was ik gister

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 13:58

De ikea in Leeuwarden is vrij nieuw, zit er pas net. Maar het is geen Ikea om echt in te winkelen, volgens mij was het bedoeld om bijvoorbeeld een keuken te ontwerpen en ook meteen daar te bestellen. Zit op de centrale.

Verven van mijn kamer is klaar, nu maar bank hangen en wachten op mijn pakketjes :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:12

Nyaleti schreef:
Ik heb een behandeling bij iemand met een praktijk aan huis. Dus kleine wachtruimte etc. Ik kan al 5 minuten elk woord mee volgen waar ze het nu met haar klant overheeft. Prive dingen, ziekenhuistraject etc. :=

En ze zitten gewoon te ouwehoeren maar mij afspraak was om 11.30, huphup :+

Dat is allesbehalve professioneel. Heb je gezegd dat de wachtkamer gehorig is?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:22

Alja schreef:
Dat bestellen op de Ikea site bijna niet lukt?
Vraag me dan altijd erg af waar het aan kan liggen :+

Ikea is sowieso een probleem. Ben al sinds juni dit jaar bezig om de klantenservice te bereiken. Het duurt een eeuwigheid voor je een reactie krijgt en dan komen er òf alleen algemene antwoorden òf ze geven geen antwoord op je werkelijke vraag. Het is inmiddels meer dan een maand geleden dat ik een reactie op hun vraag heb gegeven, welke nodig was om het proces in werking te stellen en ik dan sneller geholpen zou kunnen worden. Ik krijg dan sterk het gevoel dat het ofwel een verschrikkelijk slechte organisatie moet zijn of dat de producten gewoon niet deugen dat er zoveel klachten over komen, als je zó lang over een antwoord moet doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:25

Morgen uitslag bij iemand dichtbij die na een standaardcontrole met spoed wordt doorgestuurd naar ziekenhuis/oncoloog. Probeer mezelf maar voor te houden dat er ook gewoon goed nieuws kan komen, maar ik vrees er echt voor -O-

Tel daarbij enorme drukte op werk bij, privé allemaal dingen die spelen en het is gewoon zó veel allemaal :\

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:33

Ik heb een pakketje wat tussen nu en kwart voor 5 komt, maar wil eigenlijk ook even gehaktballen draaien voor het avondeten, omdat ik gevulde gehaktballen maak en dat net iets langer kost. Ik wil ook niet nu al beginnen, want dan zul je zien dat ik net met mn handen in het gehakt zit als dhl komt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:41

Dat ik gisteren een domme actie uitgehaald heb. Heb even doodsangsten uit gestaan heb.

Maar gelukkig was er een oudere man die mij geholpen heeft.

Maar wist even de andere weg niet meer te vinden terug de brug op om thuis te komen.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 30-10-24 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:42

Polarize schreef:
Ik heb een pakketje wat tussen nu en kwart voor 5 komt, maar wil eigenlijk ook even gehaktballen draaien voor het avondeten, omdat ik gevulde gehaktballen maak en dat net iets langer kost. Ik wil ook niet nu al beginnen, want dan zul je zien dat ik net met mn handen in het gehakt zit als dhl komt

Geen handschoen in huis?
Ik draai gehaktballetjes altijd met handschoenen aan en die zijn snel uitgetrokken als er iemand aan de deur staat

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:47

Polarize schreef:

Ik zou even op de wc gaan zitten, of je gaan omkleden alsof je op het punt staat om te gaan douchen, pakketbezorgers ruiken dat altijd.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:54

Telpeva schreef:
Polarize schreef:

Ik zou even op de wc gaan zitten, of je gaan omkleden alsof je op het punt staat om te gaan douchen, pakketbezorgers ruiken dat altijd.

_O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 15:03

Berdien schreef:
Morgen uitslag bij iemand dichtbij die na een standaardcontrole met spoed wordt doorgestuurd naar ziekenhuis/oncoloog. Probeer mezelf maar voor te houden dat er ook gewoon goed nieuws kan komen, maar ik vrees er echt voor -O-

Tel daarbij enorme drukte op werk bij, privé allemaal dingen die spelen en het is gewoon zó veel allemaal :

Heel veel sterkte, Berdien. Ik duim met je mee dat het goed nieuws gaat zijn.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 15:05

DuoPenotti schreef:
Polarize schreef:

Geen handschoen in huis?
Ik draai gehaktballetjes altijd met handschoenen aan en die zijn snel uitgetrokken als er iemand aan de deur staat

Toevallig echt net ons laatste paar handschoentjes gebruikt toen ik mijn haar ging verven van de week :')

Ik ben maar even een boek gaan lezen, kom ik daar ook eens wat verder in

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 15:27

Ik wil stiften kopen op de Action webshop na heel lang twijfelen, krijg alleen nergens een knop om af te rekenen |o

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 16:54

Autisme is ook zo'n feest.
Ik zou bezig met het avondeten maken, maar blijkbaar hebben we het gehakt vanochtend wel betaald en niet meegenomen. Maar omdat ik vandaag al niet zo lekker ging kan ik dat er eigenlijk ook niet bij hebben en kreeg ik een meltdown.
Nu is het wachten tot mijn vader thuis is en hij gehakt kan halen, want ik kan niks meer

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:17

Zit voor vrijwilligerswerk te kijken bij 2 dierenasielen in de buurt.
Eentje werkt samen met mijn oude werk en voelt gewoon poedersuiker om daar weer te moeten komen.
De andere zit naast het dierencrematorium waar mijn hond heen is gebracht. De hondenvelden kijken daar recht op uit en ik weet gewoon niet hoe goed ik zoiets trek. Met een hond zitten spelen naast de laatste rustplek van mijn allerbeste vriendje.. Of daar elke dag langs moeten rijden.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:40

Vanmiddag kwam ik na wat kleding shoppen bij de Lidl langs. De Kaascrossantjes had ik in de bonus maar deze waren op. Ik eet geen vlees dus ham-kaascrossantjes vielen af, maar die waren er wel. Ze bakker was bij de oven bezig dus vroeg of er verse KAAScrossantjes waren. Die waren er! Dus die deed ze in de in de bak en ik pakte er 2. Lekker warm wilde ik ze later opeten, bleek er toch ham in te zitten. En dat terwijl ze de hele mik in de kaas-crossantenbak had gedaan.. Vanaf de buitenkant kan je het ook moeilijk zien maar balen was het wel.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:22

Merexa schreef:
Vanmiddag kwam ik na wat kleding shoppen bij de Lidl langs. De Kaascrossantjes had ik in de bonus maar deze waren op. Ik eet geen vlees dus ham-kaascrossantjes vielen af, maar die waren er wel. Ze bakker was bij de oven bezig dus vroeg of er verse KAAScrossantjes waren. Die waren er! Dus die deed ze in de in de bak en ik pakte er 2. Lekker warm wilde ik ze later opeten, bleek er toch ham in te zitten. En dat terwijl ze de hele mik in de kaas-crossantenbak had gedaan.. Vanaf de buitenkant kan je het ook moeilijk zien maar balen was het wel.

Wat balen! De kaascroissantjes van de Lidl zijn het beste ooit.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:33

Collega rijdt morgen mee naar kantoor, maar ik ben echt nog geen mens 's morgens :')

En mijn zus geeft me de schuld voor het schelden van mijn neefje. Denk dat ze toch echt bij haar vent moet zijn daarvoor :+

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:45

Een kwartier gedaan over nog geen halve km...
Lang leve omleiding ivm wegenwerken...
Laatst bijgewerkt door flintstones op 30-10-24 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:49

Pff moet even wat frustratie kwijt.

Het begint al bij de planning van hogescholen. Lekker dat alles meteen na de vakantie af moet zijn. Doei vakantie.

Vandaag bij mij thuis afgesproken met een klasgenoot met het plan 2 filmpjes te schieten voor school. Ging om een filmpje van 15 minuten (opdracht van ons samen) en een filmpje van een uur (haar herkansing). We zijn van 12-17 bezig geweest met alleen het filmpje van 15 minuten. We hadden afgesproken om thuis zelf ervoor te zorgen dat onze PPT slides en het script klaar was maar dit duurde zo lang. Ze werkte niet vlot en het maakt het ook lastig omdat het ook een vriendin van me is. Ik was uiteindelijk allang al klaar maar zij niet. Nu is het eindelijk gefilmd en moet ik alleen wat dingen editten en moeten we nog een introductie opnemen.

Maar goed nu moeten we dus morgenochtend nog dat filmpje van een uur filmen voor haar herkansing. Ik heb hier zo geen zin in. Zondag moeten we namelijk ook nog afspreken want haar herkansing bestaat uit 2 filmpjes (gelukkig is de 2e maar een kwartiertje).
Ik hoop echt dat we morgen gewoon snel klaar zijn want tussen alles door heb ik ook nog een tentamen te leren.

Leuk he herfstvakantie!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:10

Afval dumpen naast de ondergrondse container terwijl tag aanvragen echt niet moeilijk is bij ons en ze sturen hem zelfs op.. luilakken dat het zijn en dan zo neerzetten dat je zelf niet bij de container kan…..

Paar keer al melding gemaakt zowel bij gemeente als bij woningbouw, maar het is gewoon zo lastig. Ik ben niet de enige die er aan ergert, maar kan de mede stander ook nog niet vinden om verhaal sterker te maken.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:13

TessaxQuincy schreef:
Ik wil stiften kopen op de Action webshop na heel lang twijfelen, krijg alleen nergens een knop om af te rekenen |o

Heeft de action een webshop! :$