Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik heb een behandeling bij iemand met een praktijk aan huis. Dus kleine wachtruimte etc. Ik kan al 5 minuten elk woord mee volgen waar ze het nu met haar klant overheeft. Prive dingen, ziekenhuistraject etc.![]()
En ze zitten gewoon te ouwehoeren maar mij afspraak was om 11.30, huphup
Alja schreef:Dat bestellen op de Ikea site bijna niet lukt?
Vraag me dan altijd erg af waar het aan kan liggen
Polarize schreef:Ik heb een pakketje wat tussen nu en kwart voor 5 komt, maar wil eigenlijk ook even gehaktballen draaien voor het avondeten, omdat ik gevulde gehaktballen maak en dat net iets langer kost. Ik wil ook niet nu al beginnen, want dan zul je zien dat ik net met mn handen in het gehakt zit als dhl komt
Polarize schreef:Ik heb een pakketje wat tussen nu en kwart voor 5 komt, maar wil eigenlijk ook even gehaktballen draaien voor het avondeten, omdat ik gevulde gehaktballen maak en dat net iets langer kost. Ik wil ook niet nu al beginnen, want dan zul je zien dat ik net met mn handen in het gehakt zit als dhl komt
Telpeva schreef:Polarize schreef:Ik heb een pakketje wat tussen nu en kwart voor 5 komt, maar wil eigenlijk ook even gehaktballen draaien voor het avondeten, omdat ik gevulde gehaktballen maak en dat net iets langer kost. Ik wil ook niet nu al beginnen, want dan zul je zien dat ik net met mn handen in het gehakt zit als dhl komt
Ik zou even op de wc gaan zitten, of je gaan omkleden alsof je op het punt staat om te gaan douchen, pakketbezorgers ruiken dat altijd.
Berdien schreef:Morgen uitslag bij iemand dichtbij die na een standaardcontrole met spoed wordt doorgestuurd naar ziekenhuis/oncoloog. Probeer mezelf maar voor te houden dat er ook gewoon goed nieuws kan komen, maar ik vrees er echt voor
Tel daarbij enorme drukte op werk bij, privé allemaal dingen die spelen en het is gewoon zó veel allemaal
DuoPenotti schreef:Polarize schreef:Ik heb een pakketje wat tussen nu en kwart voor 5 komt, maar wil eigenlijk ook even gehaktballen draaien voor het avondeten, omdat ik gevulde gehaktballen maak en dat net iets langer kost. Ik wil ook niet nu al beginnen, want dan zul je zien dat ik net met mn handen in het gehakt zit als dhl komt
Geen handschoen in huis?
Ik draai gehaktballetjes altijd met handschoenen aan en die zijn snel uitgetrokken als er iemand aan de deur staat
Merexa schreef:Vanmiddag kwam ik na wat kleding shoppen bij de Lidl langs. De Kaascrossantjes had ik in de bonus maar deze waren op. Ik eet geen vlees dus ham-kaascrossantjes vielen af, maar die waren er wel. Ze bakker was bij de oven bezig dus vroeg of er verse KAAScrossantjes waren. Die waren er! Dus die deed ze in de in de bak en ik pakte er 2. Lekker warm wilde ik ze later opeten, bleek er toch ham in te zitten. En dat terwijl ze de hele mik in de kaas-crossantenbak had gedaan.. Vanaf de buitenkant kan je het ook moeilijk zien maar balen was het wel.