Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 18:13

Ik erger mij er al een paar dagen aan, dat ik weer een allergische reactie heb in het gezicht..
Jeukt als de malle, precies weer dezelfde plek in het gezicht (voorhoofd/wenkbrauwen),
nu ook al een paar dagen een eczeem reactie aan mijn handen/vingers (jeuk en schilfering)

En ook al een paar dagen uitslag op beide benen daar van is de jeuk al minder gelukkig maar wel zichtbaar nog.

Sinds een nieuwe jeuk er bij, jeuk in de ogen.. maar dat is nu weer weg gelukkig.

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 18:21

Ik ga echt huilen van spanning en angst, ik word op zo'n poedersuiker paard gezet.
Echt zo'n hittepetit die van alles schrikt, verschrikkelijk!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 18:24

fotolijstje schreef:
Ik ga echt huilen van spanning en angst, ik word op zo'n poedersuiker paard gezet.

Jij bent betalende klant: wat van Nee! Dat doe ik niet

Siggislief schreef:
Ik erger mij er al een paar dagen aan, dat ik weer een allergische reactie heb in het gezicht..
Jeukt als de malle, precies weer dezelfde plek in het gezicht (voorhoofd/wenkbrauwen),
nu ook al een paar dagen een eczeem reactie aan mijn handen/vingers (jeuk en schilfering)

En ook al een paar dagen uitslag op beide benen daar van is de jeuk al minder gelukkig maar wel zichtbaar nog.

Sinds een nieuwe jeuk er bij, jeuk in de ogen.. maar dat is nu weer weg gelukkig.

Heh bah jeuk is naar. Weet je waardoor het komt?

LiannePuthzy schreef:
Oude blessure is iniedergeval niet terug, wel zwelling op de nagel maar niets ergs. Mijn vader zei dat de dierenarts het had over rug, en ijzers eronder. Verslag krijg ik nog, maar rug is natuurlijk altijd poedersuiker

Oke, met die beschrijving kom jeniet ver.
Hopelijk geeft het verslag wel duidelijkheid.

Misschien komt dat je nu in het buitenland zit goed uit en kan ze goed rust krijgen en is het daarna over?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 18:31

DuoPenotti schreef:
Siggislief schreef:

Heh bah jeuk is naar. Weet je waardoor het komt?

Dat weet ik dus niet, en de afgelopen keren waar ik de jeuk ook had (voorhoofd) weet ik dus ook niet.
Dus ik moet van de huisarts gewoon blijven slikken van allergiepillen,
denk dat ik dit jaar al 3 a 4 x een allergische reactie heb gehad in het gezicht.

En de huisarts zegt je bent nergens allergisch voor (2 x bloed geprikt, kwam niks uit)
maar voor iedere reactie in het gezicht moet ik allergiepillen slikken en hormonenzalf smeren..

en als de reactie heftig is mag ik van de huisarts ook 2 pillen slikken om de jeuk echt even te resetten.
Maar dat wil ik vanavond niet doen 2 pilletjes slikken, moet morgen nog auto rijden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 18:44

Heb je al een verwijzing naar de dermatoloog gevraagd?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:16

Siers83 schreef:
Themba schreef:
Aambeien.... serieus verbannen die dingen

Deze deel ik!
Maar ik heb een goede oplossing! De aambeiendoekjes, wat een verademing is dat!

Nog tips voor scheuren aan die kant? :') |(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:19

DuoPenotti"

[quote="LiannePuthzy schreef:
Oude blessure is iniedergeval niet terug, wel zwelling op de nagel maar niets ergs. Mijn vader zei dat de dierenarts het had over rug, en ijzers eronder. Verslag krijg ik nog, maar rug is natuurlijk altijd poedersuiker

Oke, met die beschrijving kom jeniet ver.
Hopelijk geeft het verslag wel duidelijkheid.

Misschien komt dat je nu in het buitenland zit goed uit en kan ze goed rust krijgen en is het daarna over?[/quote]

Het word alleen maar vager, staleigenaaresse had ook tijd genomen om erbij te zijn, maar het komt erop neer dat het toch mischien wel de benen zijn, maar niet de pees. Of toch ook weer niet de benen en hoofdzakelijk de rug ofzo. Ze hadden de benen uitverdooft, hielp wel, maar toch denken ze ook aan de rug. :? Morgen komen ze voor een ander paard en dan gaan ze rontgen fotos maken van de benen van pino
Als ik niet aan de andere kant van de wereld zat, was ik gewoon naar de kliniek gereden, erger mij aan dit soort vage tijdelijke uitslagen
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 11-04-24 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:20

Heel vaag, maar de bovenkant van mijn handen voelen branderig aan.
Maar alleen van "binnen".
Als ik er aan zit is het niet warm, droog of rood of wat dan ook

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:21

fleurtjeuh schreef:

Een lidocaïne zalf gecombineerd met Diltiazem crème.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:26

Pff ze komen mel morgen echt zo vroeg mogelijk halen. Ik had juist gehoopt op zo laat mogelijk -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:28

LiannePuthzy schreef:
Het word alleen maar vager, staleigenaaresse had ook tijd genomen om erbij te zijn, maar het komt erop neer dat het toch mischien wel de benen zijn, maar niet de pees. Of toch ook weer niet de benen en hoofdzakelijk de rug ofzo. Ze hadden de benen uitverdooft, hielp wel, maar toch denken ze ook aan de rug. :? Morgen komen ze voor een ander paard en dan gaan ze rontgen fotos maken van de benen van pino
Als ik niet aan de andere kant van de wereld zat, was ik gewoon naar de kliniek gereden, erger mij aan dit soort vage tijdelijke uitslagen

Kan je dat niet sowieso doen als je terug bent? Of ben je te lang weg?

Hier heb ik vandaag al veel meer gegeten als normaal de hele dag bij elkaar en elke keer word ik toch weer echt naar van de honger. Zo enorm naar, enorm hongergevoel alsof je al uren niks gegeten hebt...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:30

Arethe schreef:
fleurtjeuh schreef:

Een lidocaïne zalf gecombineerd met Diltiazem crème.

Ja volgens mij heb ik die gehad van de huisarts, maar die moet je dus in de koelkast bewaren dus dat vergeet ik iedere keer als ik naar de wc moet......

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:31

Eczeem op mijn ooglid, heb geen idee hoe het komt alleen dat het na het douchen is.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:32

MyWishMax schreef:
LiannePuthzy schreef:

Kan je dat niet sowieso doen als je terug bent? Of ben je te lang weg?

Hier heb ik vandaag al veel meer gegeten als normaal de hele dag bij elkaar en elke keer word ik toch weer echt naar van de honger. Zo enorm naar, enorm hongergevoel alsof je al uren niks gegeten hebt...

Ik ben pas eind juni terug. Dus 2,5 maand, maar ik denk inderdaad dat ik dan een kliniekafspraak ga maken, zeker als dit zo vaag blijft

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:34

Ah ja dat is erg lang. Als je nu over een week terug was zou ik morgen niet eens die foto's laten maken, maar nu snap ik het idd. Ook al begrijp ik jouw gevoel 100%! Hopelijk valt het toch mee

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:39

MyWishMax schreef:
Ah ja dat is erg lang. Als je nu over een week terug was zou ik morgen niet eens die foto's laten maken, maar nu snap ik het idd. Ook al begrijp ik jouw gevoel 100%! Hopelijk valt het toch mee

Nee dan had ik zeker geen foto’s laten maken en had ik nog wel een weekje gewacht met überhaupt een afspraak met de DA, ben er toch echt liever zelf bij. Zo op afstand alles regelen, met 8 uur tijdsverschil kost toch echt wel veel energie en tijd

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:40

Een van mijn exen is timmerman. Hij is erg goed in zijn werk, daar hoor je mij ook niet over.

Maar het is wel een beetje jammer dat hij zich bij mijn tweede huis, de mensen die ik meer vertrouw dan mijn eigen familie, naar binnen heeft weten te wurmen. Hij neemt letterlijk alle klussen aan die ze maar kunnen bedenken. Maar elke keer als hij daar bezig gaat zijn krijg ik van hem een appje dat hij daar aan het werk is. Oftewel, ik ben niet welkom dan. Daar komt het op neer.

Hij kan echt de boom in. Ik kom daar dagelijks, de hond komt daar dagelijks. Dat hij zich als een idioot en klein kind nog steeds gedraagt moet hij volkomen zelf weten. _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:47

LiannePuthzy schreef:
MyWishMax schreef:

Nee dan had ik zeker geen foto’s laten maken en had ik nog wel een weekje gewacht met überhaupt een afspraak met de DA, ben er toch echt liever zelf bij. Zo op afstand alles regelen, met 8 uur tijdsverschil kost toch echt wel veel energie en tijd

Snap ik, sterkte :(:) Je doet wat je het beste lijkt voor paard en zo op afstand is echt niet fijn. Ik zal duimen!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:01

Wat een land… Zojuist op het NOS journaal: ‘’veroordeelde gevangenen lopen vrij rond omdat er geen plek is in de gevangenis.’’

Waar moet dit heen met dit land!?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:05

fotolijstje schreef:

Kun je niet overleggen met je instructeur? Wij hebben ook zo'n spook op de manege, en ik kan daar ook echt niets mee. We versterken elkaar alleen maar, en ik ga daar dus ook gewoon niet op :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:21

Ik geef grenzen aan. Maar het wordt gebagitaliseerd en weggewuifd voor mijn gevoel. Ik geef grenzen aan. Daar waar anderen zich 'uit het niets' langdurig ziekmelden. Ergens in mn hoofd denkt nu een poppetje 'sloeg het idd maar echt door zodat ik me ziek kan melden'. Maar ben juist zo aan t knokken op de been te blijven.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:36

Iemand had vandaag een grasparkietje buiten gevonden in het winkelcentrum. Hij zat blijkbaar op de grond en kon niet vliegen, liet zich ook pakken.
Bij mijn winkel achtergelaten en ik heb de dierenambulance gebeld, die zouden hem in de middag ophalen.
Kwam een spoedgeval tussen dus ze komen morgen, dus vogeltje mee naar huis voor de nacht.
Had ik niet moeten doen want och wat is die schattig.... <3 gelukkig eet en drinkt hij wel en beweegt hij ook! Nu is die lekker aan het duttelen. Maar ik ga er nu meer moeite mee hebben om hem mee te geven :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:59

Werken met een collega die letterlijk de energie wegzuigt.
Ik ben doodop en heb koppijn

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 21:05

Als ik morgen nog steeds zó veel last heb van hooikoorts verhuis ik naar de Noordpool :evaw:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 21:19

Dan maar hopen dat je niet allergisch bent voor de poolwilg }>