Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Ik ga echt huilen van spanning en angst, ik word op zo'n poedersuiker paard gezet.
Echt zo'n hittepetit die van alles schrikt, verschrikkelijk!
Siggislief schreef:Ik erger mij er al een paar dagen aan, dat ik weer een allergische reactie heb in het gezicht..
Jeukt als de malle, precies weer dezelfde plek in het gezicht (voorhoofd/wenkbrauwen),
nu ook al een paar dagen een eczeem reactie aan mijn handen/vingers (jeuk en schilfering)
En ook al een paar dagen uitslag op beide benen daar van is de jeuk al minder gelukkig maar wel zichtbaar nog.
Sinds een nieuwe jeuk er bij, jeuk in de ogen.. maar dat is nu weer weg gelukkig.
LiannePuthzy schreef:Oude blessure is iniedergeval niet terug, wel zwelling op de nagel maar niets ergs. Mijn vader zei dat de dierenarts het had over rug, en ijzers eronder. Verslag krijg ik nog, maar rug is natuurlijk altijd poedersuiker
DuoPenotti schreef:Siggislief schreef:Ik erger mij er al een paar dagen aan, dat ik weer een allergische reactie heb in het gezicht..
Jeukt als de malle, precies weer dezelfde plek in het gezicht (voorhoofd/wenkbrauwen),
nu ook al een paar dagen een eczeem reactie aan mijn handen/vingers (jeuk en schilfering)
En ook al een paar dagen uitslag op beide benen daar van is de jeuk al minder gelukkig maar wel zichtbaar nog.
Sinds een nieuwe jeuk er bij, jeuk in de ogen.. maar dat is nu weer weg gelukkig.
Heh bah jeuk is naar. Weet je waardoor het komt?
DuoPenotti"
[quote="LiannePuthzy schreef:Oude blessure is iniedergeval niet terug, wel zwelling op de nagel maar niets ergs. Mijn vader zei dat de dierenarts het had over rug, en ijzers eronder. Verslag krijg ik nog, maar rug is natuurlijk altijd poedersuiker
LiannePuthzy schreef:Het word alleen maar vager, staleigenaaresse had ook tijd genomen om erbij te zijn, maar het komt erop neer dat het toch mischien wel de benen zijn, maar niet de pees. Of toch ook weer niet de benen en hoofdzakelijk de rug ofzo. Ze hadden de benen uitverdooft, hielp wel, maar toch denken ze ook aan de rug.Morgen komen ze voor een ander paard en dan gaan ze rontgen fotos maken van de benen van pino
Als ik niet aan de andere kant van de wereld zat, was ik gewoon naar de kliniek gereden, erger mij aan dit soort vage tijdelijke uitslagen
MyWishMax schreef:LiannePuthzy schreef:Het word alleen maar vager, staleigenaaresse had ook tijd genomen om erbij te zijn, maar het komt erop neer dat het toch mischien wel de benen zijn, maar niet de pees. Of toch ook weer niet de benen en hoofdzakelijk de rug ofzo. Ze hadden de benen uitverdooft, hielp wel, maar toch denken ze ook aan de rug.Morgen komen ze voor een ander paard en dan gaan ze rontgen fotos maken van de benen van pino
Als ik niet aan de andere kant van de wereld zat, was ik gewoon naar de kliniek gereden, erger mij aan dit soort vage tijdelijke uitslagen
Kan je dat niet sowieso doen als je terug bent? Of ben je te lang weg?
Hier heb ik vandaag al veel meer gegeten als normaal de hele dag bij elkaar en elke keer word ik toch weer echt naar van de honger. Zo enorm naar, enorm hongergevoel alsof je al uren niks gegeten hebt...
MyWishMax schreef:Ah ja dat is erg lang. Als je nu over een week terug was zou ik morgen niet eens die foto's laten maken, maar nu snap ik het idd. Ook al begrijp ik jouw gevoel 100%! Hopelijk valt het toch mee
LiannePuthzy schreef:MyWishMax schreef:Ah ja dat is erg lang. Als je nu over een week terug was zou ik morgen niet eens die foto's laten maken, maar nu snap ik het idd. Ook al begrijp ik jouw gevoel 100%! Hopelijk valt het toch mee
Nee dan had ik zeker geen foto’s laten maken en had ik nog wel een weekje gewacht met überhaupt een afspraak met de DA, ben er toch echt liever zelf bij. Zo op afstand alles regelen, met 8 uur tijdsverschil kost toch echt wel veel energie en tijd
fotolijstje schreef:Ik ga echt huilen van spanning en angst, ik word op zo'n poedersuiker paard gezet.
Echt zo'n hittepetit die van alles schrikt, verschrikkelijk!