Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Vanmorgen met de hond uitlaten. Iemand uit de buurt laat haar hondje in de kinderspeeltuin poepen. Ongelukje kan gebeuren, maar ja, ik loop daar altijd met ferme pas doorheen, geen kans om te poepen.
Mevrouw gaat het duidelijk niet opruimen. Ik heb het haar (redelijk) vriendelijk doch (zeer) dringendverzochtopgedragen om dat toch te doen. Vond ze niet zo leuk. Kreeg terug gekwek in het Spaans. Mij een biet. Opruimen die hapo.
Biebz schreef:17 sept meerdere dingen bij divoza besteld. Duurde uit eindelijk een kleine week voordat bijna alles geleverd was.
Helaas waren blijkbaar ondertussen de sokken die ik meebestelde niet meer leverbaar. Zouden 25-09-2023 verzonden worden.
Ik hoor we niks meer van. En blijf er achter aan gaan.
Het zijn maar sokken.. maar toch.
imaudy schreef:Biebz schreef:17 sept meerdere dingen bij divoza besteld. Duurde uit eindelijk een kleine week voordat bijna alles geleverd was.
Helaas waren blijkbaar ondertussen de sokken die ik meebestelde niet meer leverbaar. Zouden 25-09-2023 verzonden worden.
Ik hoor we niks meer van. En blijf er achter aan gaan.
Het zijn maar sokken.. maar toch.
Ze hebben een chatfunctie op hun website. Ze hebben op die manier al eens iets opgelost voor mij.
Ik was gister bij Divoza, maar ik vind het assortiment minder worden.
Lau schreef:Haha ik ben 9 oktober jarig ik had echt dingetjes moeten opschrijven
Cowboy55 schreef:_San87_ schreef:Aaah, Michael Gambon, geweldig acteur. Geen geweldige Dumbledore, maar goed, het is ook zwaar lastig in de voetsporen van Richard Harris te treden.
Anywho, snel gegaan.
Ook de man die zijn 'eigen bocht' had op het Top Gear circuit! Actie vanaf ca minuut 5
[ Video ]