Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:De vraag aan het einde van een insta post. Bloggers die je "betrekken" bij hun post door de obligate vraag aan het einde van hun post te stellen
wat ga jij morgen doen met je paard
gebruik je ook wel eens een therapie deken
loopt jouw paard ook lekker in de wei met dit mooie weer
hoeveel snoepjes voer jij je lieveling op een dag
Hou toch op met dat interessante gedoe. Ik zie wel dat je de cursus how to blog/how to insta hebt gevolgd hoor.
MyWishMax schreef:Die 1e keer dat ze live zo vals zongen waren er meer landen die slecht klonken, iets met die oortjes die niet werkten oid. Toen gaf ik ze nog voordeel van de twijfel ook al leek het me heel sterk dat het alleen daaraan lag
Bleek ook niet zo te zijn haha. Dus hup, snel eruit en graag niet meer draaien.
xPabloBokt schreef:Krijg net een mail terug van de psycholoog dat hij met de regiebehandelaar en psychiater overlegd heeft. Krijg ik als antwoord dat ik alsnog gewoon maar terug moet naar de POH-GGZ en ik om behandeling voor PTSS moet vragen en dat ik dan maar op de wachtlijst terecht kom.
Echt waarom kom ik mijn bed nog uit als dit alles is wat ik voor mijn voeten geworpen krijgt. Niemand doet zijn best voor mij behalve ik zelf. Ben klaar met vechten
Heb mezelf zo paasei kwetsbaar opgesteld tijdens die behandelingen en zo veel dingen gedaan en gezegd die ik echt fiets moeilijk vond en dit is wat je krijgt als beloning. Ben zo klaar met deze poedersuiker. En de Nederlandse regering maar Pikachu-face doen als elk jaar het aantal mensen met psychische klachten omhoog gaat.
Deze wereld is kapot
Suliko schreef:Ik snap alleen echt niet hoe dit kan gebeuren, hier gaat toch een heel proces aan vooraf en als de zangers moeite hebben met bepaalde tonen en uithalen, dan verzin je toch iets anders voordat je het deelt met de wereld.
xPabloBokt schreef:Krijg net een mail terug van de psycholoog dat hij met de regiebehandelaar en psychiater overlegd heeft. Krijg ik als antwoord dat ik alsnog gewoon maar terug moet naar de POH-GGZ en ik om behandeling voor PTSS moet vragen en dat ik dan maar op de wachtlijst terecht kom.
Echt waarom kom ik mijn bed nog uit als dit alles is wat ik voor mijn voeten geworpen krijgt. Niemand doet zijn best voor mij behalve ik zelf. Ben klaar met vechten
Heb mezelf zo paasei kwetsbaar opgesteld tijdens die behandelingen en zo veel dingen gedaan en gezegd die ik echt fiets moeilijk vond en dit is wat je krijgt als beloning. Ben zo klaar met deze poedersuiker. En de Nederlandse regering maar Pikachu-face doen als elk jaar het aantal mensen met psychische klachten omhoog gaat.
Deze wereld is kapot
DuoPenotti schreef:Aaah aaaiaaah hij zit met zijn vinger tussen de deur... Heel zielig.
Nederland stuurt 9 van de 10 rare acts met overdreven opvallende aanstellerige mensen die niet kunnen zingen.
Misschien eens standaard de winnaar van de voice of zo sturen.
Met normale kleding enz.
Ik kijk nooit. Maar helemaal kom je er niet onderuit helaas.