Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Herfstblad

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 13:24

Wat bedoel je met plat? Ik vind het trouwens sowieso gek als je gaat daten terwijl je veel aan je hoofd hebt. Ik ben van mening je kunt pas een connectie maken als je zelf lekker in je vel zit. Tuurlijk loopt het soms anders en kom je iemand op onverwachte momenten tegen, maar echten daten via een datingsite als je veel dingen aan je hoofd hebt lijkt mij geen handige keuze.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 14:19

Herfstblad schreef:
Wat bedoel je met plat? Ik vind het trouwens sowieso gek als je gaat daten terwijl je veel aan je hoofd hebt. Ik ben van mening je kunt pas een connectie maken als je zelf lekker in je vel zit. Tuurlijk loopt het soms anders en kom je iemand op onverwachte momenten tegen, maar echten daten via een datingsite als je veel dingen aan je hoofd hebt lijkt mij geen handige keuze.

Oh hij heeft al 2 weken flinke lekkages in z'n huis wat niet opgelost wordt. Ik date ook pas met hem sinds die tijd en die date stond al weken ingepland. Dat i.c.m. 50% kind regeling, gewoon werken en ook dingen die hij gepland had zoals ski weekend snap ik wel als je dagelijks emmers water in je woonkamer hebt staan en dak dekkers niet kunnen dat je aandacht bij jezelf even zit. Althans ik zou er veel stress van hebben :') vooral omdat het niet opgelost wordt tot nu toe.

Plat.. langs komen, seks hebben en gaan tussen werken door :') . We hebben een andere kind regeling waardoor we iets minder tijd hebben om elkaar te zien zonder kids die in bed liggen. Hij woont dichtbij en we werken beiden thuis.

Verder heeft hij geen gedoe verder. Alles wel op de rit en kan open staan denk ik voor connectie.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 15:27

Ik heb het ook weggepraat met ach mannen zijn zo en het is toch gezellig. Maar daardoor kreeg ik wel het gevoel dat het niet om mij ging maar om de afleiding.

Bij jou klinkt het misschien ook meer voor de seks en gezelligheid. Dat mag maar ik merkte toch dat het voor mij niet voldoende is: leuk gezellig en geen diepere connectie/gevoel.

En ik had het misschien kunnen weten met een niet afgeronde vechtscheiding waar alles via advocaten loopt en de kids eronder leiden. Maar daarin dacht ik ook, niet iedereen is hetzelfde. Misschien heeft hij die ruimte wel in zijn hoofd.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 15:35

Zonnetje81 schreef:
Ik heb het ook weggepraat met ach mannen zijn zo en het is toch gezellig. Maar daardoor kreeg ik wel het gevoel dat het niet om mij ging maar om de afleiding.

Bij jou klinkt het misschien ook meer voor de seks en gezelligheid. Dat mag maar ik merkte toch dat het voor mij niet voldoende is: leuk gezellig en geen diepere connectie/gevoel.

En ik had het misschien kunnen weten met eens niet afgeronde vechtscheiding waar alles via advocaten loopt en de kids eronder leiden. Maar daarin dacht ik ook, niet iedereen is hetzelfde. Misschien heeft hij die ruimte wel in zijn hoofd.

Ja hij geeft juist aan echt op zoek te zijn naar een relatie, dat gevoel heb ik ook wel. het is ook initiatief vanuit beiden hoor. Die chemie zit verder gewoon goed. Iets wat ik ook belangrijk vind in een relatie. Maar ben dus vooral benieuwd hoe het ontwikkelt en blijft voelen. Het is in ieder geval goed om eens te bespreken. Ik ben ook wel benieuwd hoe die erop reageert en of hij het herkent. Iedereen is ook gewoon anders qua communicatie en openheid. Vooral zaak om uit te zoeken of het genoeg past of niet. Als je al niet kunt doorvragen over oppervlakkige dingen ben ik benieuwd als er echt zaken besproken moeten worden waar je op persoonlijk vlak mee zit. Wat dat betreft vooralsnog het enige minpunt op m'n lange kritische lijst. Alleen ik denk wel een waar ik veel waarde aan hecht haha.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 15:38

Steenbok, prima moment om af te tasten of er meer diepgang in kan zitten. Het is wel fijn om luchtig te beginnen, maar na 5 keer de insteek bespreken is prima.

Zonnetje, afleiding is goed , maar een periode om tot bezinning te komen is wel belangrijk (zijn kant in dit geval). Je bent toch een beetje van de mik net uit zo'n relatie/vechtscheiding en moet jezelf hervinden. Maar wegrennen is makkelijker natuurlijk.

Ik heb, na een app pauze, nu ook wat matches. Ik dacht dat ik op Bumble zat te swipen en daar durf ik roekelozer te zijn (lees: durf ik naar rechts te swipen omdat je dan nog 24u lang je match kan laten verlopen - en dat voelt veilig). Bleek het happen te zijn en heb ik ineens gesprekken. Eens zien wat daarvan komt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 17:45

Ik had een crypto boy. Normaal gesproken weiger ik om vlot over te stappen op whatsapp. Vandaag overgehaald, maar van korte duur

Afbeelding
En weer door

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 17:53

Oh getsie! Zitten vreemde figuren bij..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 18:13

Mijn plan is om je beter te leren kennen _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 18:34

Ja dat was error #1, gevolgd door error #2 'ik heet John Doe maar noem me maar John, dat doen mijn vrienden ook'.

Eigenlijk was 'wow wat heb je het druk' error #1.

Wie geeft er gelijk zijn achternaam op?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:07

Maar ik snap hem niet zo. Waarom denk je dat hij over crypto zou beginnen dan? Of ben ik zo naïef dat ik die rode vlaggen niet zie?

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:15

Ik zie het ook niet hoor :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:21

Deze teksten zegt toch niemand, naar mijn mening. Ik zie direct rode vlaggen. Generieke en ietwat bombastische (ai) berichten, enorm hard pretenderen een liefdevolle relatie te willen/zoeken, ze weten dat meer vrouwen daarvoor willen gaan (dat was nog op happen chat), zogenaamd niet Nederlander zijn (minder na te trekken) internationaal (dit bleek een Brit).

Na een eerdere ervaring herkende ik het gewoon heel snel. Schijnen behoorlijk veel crypto dating profielen te zijn. O, en snel over willen gaan op whatsapp, ik denk voor de ai ondersteuning? Verklaart ook wollige teksten. Normaal wil ik dat zelf eigenlijk niet, maar stonk er toch in deze keer

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:30

Wat is een crypto dating profiel?
Dat het niet klopt snap ik maar de lino met crypto?
Gauw verwijderen inderdaad haha

Forumster, ben benieuwd wat er uit je chats gaat komen!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:34

Ik heb inderdaad niet gewacht op de 'ooh mijn leven was zwaar totdat ik crypto' en 'nu kan ik mijn familie onderhouden' blah blah. Maar dat ging overduidelijk komen. Hij werkte ook in finances.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 21:57

Herkenbaar hoor Forumster, ik heb ze ook gehad. Precies zelfde manier van reageren, net niet kloppend Nederlands, hele algemene antwoorden en bij doorvragen komt er ook niets specifiekers uit.
Ik snap alleen het verdienmodel nog niet helemaal.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 22:07

Iemand die ik ken is op een dergelijke manier overgehaald om 10k te investeren in crypto.. die heeft diegene natuurlijk nooit meer teruggezien. :=

Het is gewoon te hopen voor die gasten dat er iemand goedgelovig genoeg is om te happen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 22:16

assie schreef:

Ze willen jou "helpen" door te laten investeren in crypto voor veel €, crypto wat je op aanraden van zo'n iemand zelf via een exchange koopt moet je vervolgens overmaken naar een andere wallet "zodat het kan worden geïnvesteerd", al je crypto verdwijnt, je krijgt het niet terug en uiteindelijk wordt het 100 wallets verder door die "helpende" man gecasht.

Trap er aub niet in :')

Edit. Of ze vragen gewoon om geld "om te investeren in crypto" via Tikkie of overboeking oid en je bent dat bedrag armer. Scammen voor starters.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 10:18

assie schreef:
Herkenbaar hoor Forumster, ik heb ze ook gehad. Precies zelfde manier van reageren, net niet kloppend Nederlands, hele algemene antwoorden en bij doorvragen komt er ook niets specifiekers uit.

Ja de teksten zijn net even anders dan anders he? Als ze maar niet 'slimmer' worden. Ik denk dat ze daarom ook snel naar whatsapp willen, voor de ai ondersteuning en dus reacties genereren. Hij schreef whatsapp trouwens ook vreemd, maar ik dacht nog, misschien noemen ze het zo in de UK. Iets met Wasp, en aangezien dat in mijn boek wat anders betekent (iets met white privilege), dacht ik hmm wat noem je mij?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 17:51

Hier telefonisch gesproken. Hij had een dubbel gevoel om af te spreken. Sinds gister avond al geen berichtjes. Hij kon alles afvinken maar miste de spark. Heb wel aangegeven dat ik al benieuwd was of hij interesse in mij miste en ik hem niet echt vond doorvragen, of hij gewoon zo was als persoon. Antwoord in het midden gelaten maar dacht geef het wel nog even terug.
Waardeer de eerlijkheid wel. Normaal wijs ik de ander meestal af de laatste 1,5 jaar :') dus voelt stom haha. M'n gevoel twijfelde ook al door de oppervlakkigheid dus morgen zal dat teleurstellende gevoel wel klaar zijn haha

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 20:44

Ik meld mij :wave:

Ik vond het wel grappig om jullie afknappers te lezen.

Mijn grootste afknapper is wanneer jongens/mannen die niet galant zijn. Als ze geen deuren open houden dat soort dingen. Of als ze op hun telefoon zitten.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 21:01

naranja1 schreef:
Ik meld mij :wave:

Ik vond het wel grappig om jullie afknappers te lezen.

Mijn grootste afknapper is wanneer jongens/mannen die niet galant zijn. Als ze geen deuren open houden dat soort dingen. Of als ze op hun telefoon zitten.

Oh die niet eens perse bedacht. Vind het wel leuk zo af en toe maar wil je dit altijd? Zou daar wel kriebelig van worden juist als het teveel is. Maar met date night kan ik wel genieten van beetje galantheid. Samen aan de arm lopen ofzo.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 21:03

Mijn date wilde dat wel eens doen. Dat hoeft voor mij dan totaaal niet. Grappig hoe anders iedereen is. Kan hij nog zoveel bloemen en kadootjes kopen ik voel het liever vanuit elke vezel dan gemaaktheid. Oprechte interesse kan je niet faken. Galant zijn is een houding.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 21:13

@steenboek nouja het moet misschien niet overdreven dik erop liggen. Maar gewoon nonachalant galant deuren openhouden, omdat hij zo is opgevoed vind ik dan wel aantrekkelijk. Of mn jas aan nemen.

@zonnetje. Ja cadeautjes enzo heb ik ook minder mee. Ik heb het meer over gebaren.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 13:10

Wat is jullie ervaring met breeze? Ik heb dat nu op mijn telefoon en ben gematched aan enkele mannen. Als ik de date door wil laten gaan, dan moet ik eerst betalen. Nadeel van deze app vind ik dat het niet helemaal in mijn regio is. Ik moeg ca uur rijden voor deze dates omdat in de stad waar ik woon dit allemaal niet zo van toepassing is haha. Sta er opzich voor open, maar vindt het een beetje spannend. En officeel ofzo, tinder is toch een beetje ach we zien wel. Alsof ik nu echt in de groten mensen dating wereld kom. Ik ken ook best wel wat vrijgezellen die niet willen daten via apps, ik voel mij dan zo wanhopig haha.

Net ook heel gesprek op mijn werk waarbij collega's aangeven nee joh je moet gewoon zo iemand tegen komen. Iemands broer, vriend, kennis en via via. Lekker op stap gaan. Maar ik kom nooit mensen tegen haha..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 14:34

Breeze lijkt me helemaal niks, ik wil die controle absoluut niet uit handen geven. Dat je nauwelijks iets weet met wie je op date gaat en ook je locatie zo inflexibel is.

In het echt kom ik zeker leuke mannen tegen, maar dan zijn ze bezet of ik durf de status niet te onderzoeken :o