Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Herfstblad schreef:Wat bedoel je met plat? Ik vind het trouwens sowieso gek als je gaat daten terwijl je veel aan je hoofd hebt. Ik ben van mening je kunt pas een connectie maken als je zelf lekker in je vel zit. Tuurlijk loopt het soms anders en kom je iemand op onverwachte momenten tegen, maar echten daten via een datingsite als je veel dingen aan je hoofd hebt lijkt mij geen handige keuze.
vooral omdat het niet opgelost wordt tot nu toe.
. We hebben een andere kind regeling waardoor we iets minder tijd hebben om elkaar te zien zonder kids die in bed liggen. Hij woont dichtbij en we werken beiden thuis.Zonnetje81 schreef:Ik heb het ook weggepraat met ach mannen zijn zo en het is toch gezellig. Maar daardoor kreeg ik wel het gevoel dat het niet om mij ging maar om de afleiding.
Bij jou klinkt het misschien ook meer voor de seks en gezelligheid. Dat mag maar ik merkte toch dat het voor mij niet voldoende is: leuk gezellig en geen diepere connectie/gevoel.
En ik had het misschien kunnen weten met eens niet afgeronde vechtscheiding waar alles via advocaten loopt en de kids eronder leiden. Maar daarin dacht ik ook, niet iedereen is hetzelfde. Misschien heeft hij die ruimte wel in zijn hoofd.