Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Herfstblad

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:24

Wat bedoel je met plat? Ik vind het trouwens sowieso gek als je gaat daten terwijl je veel aan je hoofd hebt. Ik ben van mening je kunt pas een connectie maken als je zelf lekker in je vel zit. Tuurlijk loopt het soms anders en kom je iemand op onverwachte momenten tegen, maar echten daten via een datingsite als je veel dingen aan je hoofd hebt lijkt mij geen handige keuze.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:19

Herfstblad schreef:
Wat bedoel je met plat? Ik vind het trouwens sowieso gek als je gaat daten terwijl je veel aan je hoofd hebt. Ik ben van mening je kunt pas een connectie maken als je zelf lekker in je vel zit. Tuurlijk loopt het soms anders en kom je iemand op onverwachte momenten tegen, maar echten daten via een datingsite als je veel dingen aan je hoofd hebt lijkt mij geen handige keuze.

Oh hij heeft al 2 weken flinke lekkages in z'n huis wat niet opgelost wordt. Ik date ook pas met hem sinds die tijd en die date stond al weken ingepland. Dat i.c.m. 50% kind regeling, gewoon werken en ook dingen die hij gepland had zoals ski weekend snap ik wel als je dagelijks emmers water in je woonkamer hebt staan en dak dekkers niet kunnen dat je aandacht bij jezelf even zit. Althans ik zou er veel stress van hebben :') vooral omdat het niet opgelost wordt tot nu toe.

Plat.. langs komen, seks hebben en gaan tussen werken door :') . We hebben een andere kind regeling waardoor we iets minder tijd hebben om elkaar te zien zonder kids die in bed liggen. Hij woont dichtbij en we werken beiden thuis.

Verder heeft hij geen gedoe verder. Alles wel op de rit en kan open staan denk ik voor connectie.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 43 min geleden

Ik heb het ook weggepraat met ach mannen zijn zo en het is toch gezellig. Maar daardoor kreeg ik wel het gevoel dat het niet om mij ging maar om de afleiding.

Bij jou klinkt het misschien ook meer voor de seks en gezelligheid. Dat mag maar ik merkte toch dat het voor mij niet voldoende is: leuk gezellig en geen diepere connectie/gevoel.

En ik had het misschien kunnen weten met een niet afgeronde vechtscheiding waar alles via advocaten loopt en de kids eronder leiden. Maar daarin dacht ik ook, niet iedereen is hetzelfde. Misschien heeft hij die ruimte wel in zijn hoofd.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

Zonnetje81 schreef:
Ik heb het ook weggepraat met ach mannen zijn zo en het is toch gezellig. Maar daardoor kreeg ik wel het gevoel dat het niet om mij ging maar om de afleiding.

Bij jou klinkt het misschien ook meer voor de seks en gezelligheid. Dat mag maar ik merkte toch dat het voor mij niet voldoende is: leuk gezellig en geen diepere connectie/gevoel.

En ik had het misschien kunnen weten met eens niet afgeronde vechtscheiding waar alles via advocaten loopt en de kids eronder leiden. Maar daarin dacht ik ook, niet iedereen is hetzelfde. Misschien heeft hij die ruimte wel in zijn hoofd.

Ja hij geeft juist aan echt op zoek te zijn naar een relatie, dat gevoel heb ik ook wel. het is ook initiatief vanuit beiden hoor. Die chemie zit verder gewoon goed. Iets wat ik ook belangrijk vind in een relatie. Maar ben dus vooral benieuwd hoe het ontwikkelt en blijft voelen. Het is in ieder geval goed om eens te bespreken. Ik ben ook wel benieuwd hoe die erop reageert en of hij het herkent. Iedereen is ook gewoon anders qua communicatie en openheid. Vooral zaak om uit te zoeken of het genoeg past of niet. Als je al niet kunt doorvragen over oppervlakkige dingen ben ik benieuwd als er echt zaken besproken moeten worden waar je op persoonlijk vlak mee zit. Wat dat betreft vooralsnog het enige minpunt op m'n lange kritische lijst. Alleen ik denk wel een waar ik veel waarde aan hecht haha.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 32 min geleden

Steenbok, prima moment om af te tasten of er meer diepgang in kan zitten. Het is wel fijn om luchtig te beginnen, maar na 5 keer de insteek bespreken is prima.

Zonnetje, afleiding is goed , maar een periode om tot bezinning te komen is wel belangrijk (zijn kant in dit geval). Je bent toch een beetje van de mik net uit zo'n relatie/vechtscheiding en moet jezelf hervinden. Maar wegrennen is makkelijker natuurlijk.

Ik heb, na een app pauze, nu ook wat matches. Ik dacht dat ik op Bumble zat te swipen en daar durf ik roekelozer te zijn (lees: durf ik naar rechts te swipen omdat je dan nog 24u lang je match kan laten verlopen - en dat voelt veilig). Bleek het happen te zijn en heb ik ineens gesprekken. Eens zien wat daarvan komt.