Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 23:53

Och, Aj*x krijgt altijd onterecht strafschoppen. Feyenoord zijn veel strafschoppen door de neus geboord dit seizoen. En hands in het strafschop gebied is nu eenmaal een penalty. Maar wees eerlijk: psv speelde de tweede helft verdomd slecht, dan verdien je het ook niet om te winnen! Al had ik het niet erg gevonden: liever psv kampioen dan aj*x.

Blij dat Max gewonnen heeft!

Ergernis: dat de tijd zo snel gaat.

Fireheart

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 00:36

Net een van mijn kleurmuizen dood in het verblijf gevonden ;(

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 01:17

Rot kat heeft twee potten om gegooid
Ik probeer verdomme te slapen -:(-

Normaal is het echt een schat hoor, maar nou kan ik er even niet meer tegen. |o

Maak het morgen ochtend wel schoon, geen zin om uit bed te gaan nu…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 01:33

Mijn schouder doet zoveel pijn dat ik niet kan slapen. Bij iedere ademhaling steekt het aan de zijkant. Dat heb ik al langer, maar nu wordt het wel heel erg... fysio leek het vorige week niet zo serieus te nemen maar dit hou ik niet vol :(

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 01:39

Ik lig weer te malen

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 02:05

Ik wil zo graag naar een concert van Artic Monekys

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 07:44

Oeh ik heb me gisteren weer even flink aan mijn vriend geërgerd :')

Ik mocht gisteren mijn nieuwe scooter ophalen. Een super leuk ding!
We hadden een alarmsysteem gekocht, en mijn vriend was aan het passen waar we die konden bevestigen. Helaas liet hij dat ding los, ergens boven het voorwiel - en schoof het zo omlaag, IN de schooter 8)7

Hij wilde al meteen de halve zijkant eraf halen. Ik heb het maar zelf gedaan - kap boven het voorwiel, 6 vijsjes los en ik had het alarm te pakken.

Doe nou toch eens voorzichtig, denk ik dan, en niet altijd zo bruut.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 07:58

Vorige week sleutel gekregen van mijn nieuwe huis en nu druk aan de klus. Naast meer dan fulltime werken.

18 mei komt mijn bed en dan moeten 2 slaapkamers in ieder geval al geschilderd en laminaat gelegd zijn maar het gaat zo traag. Behang afhalen is een hel in 1 kamer (de andere ging wel vlot) en nu is het stuc bijwerken, gaatjes vullen, schuren...

Ik haat dit werk zo maar heb me voorgenomen om het nu eens netjes te doen in plaats van met de franse slag omdat ik er een hekel aan heb. Maar ooh wat heb ik een hekel aan schilderen en al dat voorbereiden.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:27

Gisteren een beetje verbrand... Was jiet helemaal lekker (misselijk), dus ff buiten gaan zitten on een schaduwplekje. In slaap gevallen en wakker geworden omdat ik t plots zo warm had. Oeps :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:30

Eigenlijk een ergenis van gister....
Maar gister wou ik hem niet delen.

Gister een klein staprondje gemaakt met mn zusje... En toen dacht ik dat het handig was om even achterom te kijken of er wat aan kwam.
Maar ik keek schijnbaar zo achtelijk achterom dat het even steekte onderin mijn rug.

Toen ik afstapte Was het echt even goed mis.
Halleluja wat deed dat pijn....
Ik moest echt even stilstaan en helemaal niks doen om te wachten tot de pijn ging afzwakken.
Daarna ging het wel weer maar Jezus...
Achterom kijken op een achtelijke manier is niet handig

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:45

Achterom kijken is bij mij omvallen. :')

Vanmiddag bloedprikken totaal geen zin in hopelijk kunnen ze bij de huisarts een beetje prikken.

Jongste kat die gewoon lui is en waarom zou jezelf wassen als tante Blue het ook kan doen. En die doet het nog ook. :+

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:50

De hond van de buren. Zodra ik de paarden voer mest beweging geef of ook maar iets in de paddock en track doe begint dat geest te blaffen. Ben in onkruid aan het wieden in onze tuin begint dat mormel te blaffen. Ben ik mijn auto aan het wassen zit dat beet te blaffen. Zitten we met vrienden buiten zit dat mormel te blaffen. Kortom met alles wat we buiten doen blaft dat rotbeest.

geprobeerd gesprek aan te gaan maar word geplaatst hij is waaks en hoort bij het ras. ;(

We wonen hier nog geen jaar maar als we dit hadden geweten hadden we het nooit gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:51

En... week 3 van geluidoverlast. Ben gewoon ziek van het gebrom.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:51

Daks schreef:
De hond van de buren. Zodra ik de paarden voer mest beweging geef of ook maar iets in de paddock en track doe begint dat geest te blaffen. Ben in onkruid aan het wieden in onze tuin begint dat mormel te blaffen. Ben ik mijn auto aan het wassen zit dat beet te blaffen. Zitten we met vrienden buiten zit dat mormel te blaffen. Kortom met alles wat we buiten doen blaft dat rotbeest.

geprobeerd gesprek aan te gaan maar word geplaatst hij is waaks en hoort bij het ras. ;(

We wonen hier nog geen jaar maar als we dit hadden geweten hadden we het nooit gekocht

Klinkt als een goede zaak voor de rijdende rechter of Mr. Frank Visser.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:54

Daks schreef:

Ik begrijp deze ergernis zo goed... Onze buurhond doet hetzelfde, gelukkig is de buurvrouw wel druk bezig dat te corrigeren en gaat het al beter. Lijkt me zo frustrerend dat er geen gesprek te voeren is over dat blaffen. Hebben de buren daar zelf geen last van? Ik vind het al irritant wanneer mijn eigen honden drie blafjes laten :+.

Overigens is dat blaffen helemaal niet iets dat 'hoort' bij een waakhond. Ja, aanslaan, maar zodra duidelijk is dat er niks aan de hand is, moet de waffel dicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 09:48

Dat ik na 6 weken nog niets heb gehoord van bedrijfsmaatschappelijk werk. Schandalig.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 09:52

Precies, aanslaan is waaks. Na 3/4 keer blaffen moet dat over zijn.
De komende en volgende week word het warm. Zou het niet helpen als je met een emmer water in de weer gaat O:)

Hagelslag wat vervelend zeg, gelukkig is het wel weer weggetrokken.

Ik heb steeds als ik gereden heb en net weer op de grond sta, zo enorm veel pijn dat ik ontiegelijk kreupel loop de eerste paar stappen. Mijn achillespees in mijn rechtervoet/enkel is te kort. Ben ik aan geopereerd. Heeft niks geholpen en nu is het nog erger dan voorheen -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 09:56

Ik heb zo veel last van mijn schouder, elke keer na het paardrijden (of het is toeval dat het steeds dan pijn doet, maar wel vaak een paar dagen na fysio is).

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:04

-:(- leerlingvervoer -:(-

Vandaag zou zoon eindelijk met privé vervoer starten. (Zijn we 6 weken mee bezig geweest)
Bus zou 8.16 uur komen. Ik heb ook nog een dochter die naar de peuterspeelzaal moet voor 8.30 uur (en binnenkort start op school) maar dat zouden we net redden.

Staan we beneden te wachten, kijk ik nog eens in de app, is het 8.25 uur geworden. Balen, hopen dat de bus toch wat vroeger komt en psz berichtje gestuurd dat we waarschijnlijk wat later zijn.
8.25 uur geen bus, 8.30 uur geen bus. Toch maar bellen, in de wacht, 8.37 uur eindelijk iemand aan de telefoon.

Zij de buschauffeur bellen, die was al onderweg naar huis, die wist helemaal niet dat hij nog iemand op moest halen. Maar hij kwam eraan en was er bijna.
8.54 uur, ex belt, er staat een bus hier voor de deur, ik stuur hem naar jou, 9.05 uur eindelijk die verrekte pokke bus voor de deur. (Hebben we dus in totaal 50 min op gewacht)
Zoon 45 min te laat op school, dochter 45 min te laat op de psz.
En nu maar hopen dat hij wel op tijd wordt opgehaald en bij mij wordt teruggebracht.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:06

Oppashondje opgehaald. ;(

Ik wil een hond.

Edit: ga ik studeren want ik moet dat nog doen voor woensdag. Zaterdag alles al gedaan voor morgen. DACHT IK. Krijg ik een mail "ja jullie hebben de verkeerde versie van de studiehandleiding, donderdag en dinsdag zijn omgedraaid". Daar ga ik dan he. Met mijn goede voorbereiding. Ik heb eigenlijk geen tijd meer om het voor te bereiden voor morgen. :n
Moet ik ook nog een of andere saaie gameplay kijken van een uur, doei. :') :') :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:20

Mensen die zichzelf dierenliefhebber noemen, maar waarbij het er dan eigenlijk vooral op neer komt dat ze vooral 1 dier tof vinden en de rest minderwaardig.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:22

Ouders die hun kind dumpen op school terwijl de school dicht is (studiedag). Ik noem het dumpen want het kind word letterlijk bij t schoolhek afgezet en ouders rijden weg, wachten niet tot de schooldeur open gaat ofzo. Uiteraard heb ik het desbetreffende kind opgevangen en via school contact met der ouders gekregen. Ik begrijp dat ff de school app checken voor de dag begint niet altijd gebeurt maar om je kind zo te laten staan terwijl er verder niemand van school was vind ik zacht gezegd erg kwalijk! Stel dat er niemand was gekomen, dan is je kind letterlijk de hele dag alleen. Nog te jong voor een telefoon dus kind kan zelf ook geen actie ondernemen. Ja hier kan ik echt boos om worden. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:28

Huh? Maar dat valt toch keihard op dat de school gesloten is? Sowieso al aan het verkeer te zien. Jeetje…

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 11:09

Dat ik niet weet wat ik met mijn oude wagen moet doen.
Motorisch en technisch nog oké(it's a Mazda).Heeft wel groot onderhoud en nieuwe distributieriem nodig.
Maar de carrosserie is wat minder.
Roest op de,voor dit model,bekende plaatsen.
Als ik dan kijk naar vergelijkbare wagens die iets jonger zijn maar toch wel richting 20 jaar gaan,val ik omver van de absurd hoge vraagprijzen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 11:53

Gescheurde nagelriem die overal achter blijft hangen en nu niet in de gelegenheid zijn om het voorzichtig af te knippen.