Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Tt is er wel maar er zijn zeker geen feesten in de stad helaas... Ja de plaatselijke kroegen maar dat is leuk als je boven de 30 bentdaaronder mis ik toch wel de kroeg en club die er speciaal was voor jongeren. Maar ik moet er niet aan denken om nu al uit te gaan, ik vindt dat toch wat teveel risico! Ook al had ik graag een tt festival gehad... Helaas net voor 1 juli anders was er zeker wat geweest.
De races ben ik nog nooit geweest, daar heb ik ook helemaal niks mee om eerlijk te zijn. Formule 1 vindt ik dan leuker als de motorGP. Maar voor de fans fijn dat het weer kan.
Huertecilla schreef:bigone schreef:Die tweede AZ werd hier naar voren gehaald ? Voor de kleine groep die de eerste nog moest krijgen in twee provincies. Daar zit dan acht weken tussen dus ook pas half augustus de tweede. En HC, er is nog geen enkel onderzoek naar Janssen en de delta variant, jij juichte wel , hoppa spuit erin en nu nog even Corona krijgen en ik ben helemaal beschermd. Ik hoop het voor je aangezien jij ook in de risico groep valt.
Meid, zoals geschreven beperk mijn eigen risicos nog even voor mijn sociale kring. Dat staat los van mijn mening dat er voor de samenleving als geheel geen reden meer is voor beperkingen. De zwaarwegende reden was de druk op de gezondheidszorg weet je nog?
Daar zijn we nu vanaf dus??? Tatááá; geen raketwetenschap![]()
Dat ik zoals jij schrijft risico-groep ben geeft aan dat ik recht van spreken heb![]()
Beetje sociaal zijn dames. Het is geen zwaarwegend probleem voor iedereen meer; draag gewoon je eigen kruis.
@Monique; hier in Andalucía dus ook.
Huertecilla schreef:Wilde net schrijven dat ik het top vond om weer toeschouwers te zien bij de TdF, staat er een fan met een bord aandacht van de tv te vragen... half op de weg en ze veegt een rijder van de fiets; op twee dozijn of zo na het héle peleton over elkaar tegen het asfalt
Sheran schreef:ingedebruijn schreef:Zolang de zorg niet onder druk komt te staan, hoort dit er gewoon bij. Mensen moeten elkaar besmetten om eindelijk die gewenste immuniteit te bereiken. Dat komt er nooit als we niet terug kunnen naar het gewone leven. Ik ben zo blij dat alles weer open is.
Kuch vaccinatie kuch
Anna79 schreef:Ik ben heel benieuwd of er doordat alles weer open mag een stijging in griepgevallen zal zijn. Ik heb momenteel een hele vervelende te pakken waar ik nog lang niet vanaf ben. Morgen naar de huisarts, ben benieuwd hoe dat aangepakt wordt aangezien ik de longen uit mijn lijf hoest. Ik kan me voorstellen dat andere patiënten niet blij zijn als ik zo in de wachtkamer ga zitten. Ik ben negatief getest op covid.
lenaa_tje schreef:@vayo dat zijn ook nog steeds mensen van 60 jaar en ouder.
De AZ groep heeft veelal ook nog niet zijn tweede vaccinatie gehad. Logisch want huisartsen gingen die tweede prikken niet vervroegen.
Ik ken nog niemand die volledig gevaccineerd is. Ja mijn vader en ik hebben nu 2 prikken gehad maar dat is voor ons allebei nu bijna een week geleden. M’n vader was toen de eerste die hier in onze omgeving de AZ prik kreeg.