Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 18:54

Vanmiddag een appel gegeten op stage en die is bijzonder slecht gevallen. Ben rond 15:15 uur naar huis gegaan en ik was nét thuis ( gelukkig) toen alles eruit kwam.
Gelukkig niet in de auto :+

Daarna op bed gegaan. Inmiddels wat geprobeerd te eten, maar ik voel mij nog steeds rot.
Hopelijk morgen beter, want ik moet mij echt kunnen concentreren.

O en ik ben weer eens doof. Mijn oren zitten verstopt. Volgende week dinsdag een afspraak bij de huisarts om ze uit te laten spuiten. Vandaag was het wel handig, ik sprong niet op van schrik tijdens het NLalert :')

Miekje23

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 19:34

Aan mn moeder: ze accepteert mn besluit om te stoppen met de muziek niét. Bij mij lukt het niet meer ivm geheugen problemen. En tóch pushen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 19:39

Miekje23 schreef:
Aan mn moeder: ze accepteert mn besluit om te stoppen met de muziek niét. Bij mij lukt het niet meer ivm geheugen problemen. En tóch pushen.

:(:)

Alles. Ik was niet scherp vandaag, vanochtend was het hier een kabaal omdat er bomen werden gesnoeid en takken werden versnipperd. Maar werken met alle ramen dicht was door de warmte ook geen doen.
En nu pasta opgewarmd... Maar de pasta is net stug rubber.

Afijn. Vanaaf heerlijk rustig aan!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 20:17

friendly schreef:
marley93 schreef:
Welke versie van IOS?

14.6

Ja oké, dan is het raar.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:06

Ik erger me eraan dat het geen slecht weer is. Doe maar gewoon een paar weken regen. Is iedereen ook buiten weg. Lekker rustig.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:07

Knudd schreef:
Ik erger me eraan dat het geen slecht weer is. Doe maar gewoon een paar weken regen. Is iedereen ook buiten weg. Lekker rustig.

Ik ben juist net blij dat die regen gestopt is :))

De pollen daarintegen mogen van mij best wel weg.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:36

Ineke2 schreef:
Vanmiddag een appel gegeten op stage en die is bijzonder slecht gevallen. Ben rond 15:15 uur naar huis gegaan en ik was nét thuis ( gelukkig) toen alles eruit kwam.
Gelukkig niet in de auto :+

Daarna op bed gegaan. Inmiddels wat geprobeerd te eten, maar ik voel mij nog steeds rot.
Hopelijk morgen beter, want ik moet mij echt kunnen concentreren.

O en ik ben weer eens doof. Mijn oren zitten verstopt. Volgende week dinsdag een afspraak bij de huisarts om ze uit te laten spuiten. Vandaag was het wel handig, ik sprong niet op van schrik tijdens het NLalert :')

Er gaat buikgriep rond dus rustig aan! Beterschap

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:52

Gek van de muggenbulten. Hoe het mogelijk is om 11x gestoken te worden op één dag. Het ergste is al wel geweest maar pff overal jeukt het.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 23:02

De (schuin)boven buren hebben weer eens ruzie, dus de halve flat kan weer mee genieten. (En je hoort alleen haar maar)

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 23:07

Mijn benen zijn zondag ontzettend verbrand en dan alleen de voorkant. Dus het doet en vreselijk zeer en het is ontzettend lelijk. Ma een bus aftersun staan ze nog steeds onfire

Oo en de on opgevoede paarden in de opfok... kom op zeg je paard is 3 en kan geen eens aan een halster lopen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 23:14

tirzasarah10 schreef:
Mijn benen zijn zondag ontzettend verbrand en dan alleen de voorkant. Dus het doet en vreselijk zeer en het is ontzettend lelijk. Ma een bus aftersun staan ze nog steeds onfire

Oo en de on opgevoede paarden in de opfok... kom op zeg je paard is 3 en kan geen eens aan een halster lopen.

Op die manier heb ik een keer mijn bovenbenen verbrand. Lag op de bank van de pijn en jeuk het was vreselijk! Sindsdien nooit meer mijn benen verband. Vorig jaar mijn boven rug maar dat jeukte zo erg dat ik gewoon moest huilen :'). Dit jaar is het smeren , smeren en nog eens smeren. En een pet op en t-shirts in plaats van hempjes. Ik ben ook gewoon bruin geworden zonder te verbranden en in te smeren.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 23:20

Zebrastreep schreef:
tirzasarah10 schreef:

Op die manier heb ik een keer mijn bovenbenen verbrand. Lag op de bank van de pijn en jeuk het was vreselijk! Sindsdien nooit meer mijn benen verband. Vorig jaar mijn boven rug maar dat jeukte zo erg dat ik gewoon moest huilen :'). Dit jaar is het smeren , smeren en nog eens smeren. En een pet op en t-shirts in plaats van hempjes. Ik ben ook gewoon bruin geworden zonder te verbranden en in te smeren.

Ik ben voorlopig ook weer genezen van de zon:+
Kan mij zo voorstellen dat je uiteindelijk er van moet huilen. Nu ook mijn benen zijn zooooooo heet en ik heb het koud. Niks helpt...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 23:22

tirzasarah10 schreef:
Ik ben voorlopig ook weer genezen van de zon:+
Kan mij zo voorstellen dat je uiteindelijk er van moet huilen. Nu ook mijn benen zijn zooooooo heet en ik heb het koud. Niks helpt...

Geen broek dragen. Ik zat in groep 8 en was op kamp die avond dacht ik ook van wat zijn mijn benen warm en schuurt het. Eenmaal weer thuis paar dagen zonder broek gelopen of alleen met jogginsbroek. Vaak insmeren en volgens mij heb ik het ook wel gekoeld. Ik heb een hekel aan verbranden gekregen , en bruin wordt ik toch niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 23:26

Schijt gezeik wat je hebt met een druk leven + een relatie op onhandige afstand. Echt wat een gedoe.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 03:05

Niet kunnen slapen van het gehoest

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 05:41

Alweer wakker van de wekker van vl

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 07:15

tirzasarah10 schreef:
re

Komen de paarden regelmatig in de hand? Is toch echt de verantwoordelijkheid van de mensen of ze het wel of niet kunnen
Zij kunnen er namelijk niets aan doen dat ze iets niet geleerd hebben ;)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 07:21

Ik werd vannacht wakker met kramp in mijn been. Au.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:26

Dat KPN vandaag tussen 8 en 12 een keer komt... |o

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:46

tirzasarah10 schreef:

Ik heb gemerkt dat sommige aftersun bij mij ook gewoon niet werkt. Zeker op basis van Aloevera niet. Waarschijnlijk reageert mijn huid teveel met de parfums die er in zitten.
Als ik nu nog en keer verband, dan pak ik uierszalf. Dan nergens last van.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:51

Ik heb mezelf zojuist buiten gesloten. Geen telefoon op zak. Vriend onderweg naar Roermond in de auto, dus bellen met telefoon van buren hielp ook niet.
Deur openen via brievenbus met kleerhanger lukt niet, smalle brievenbus tegen inbraak enz..

Gelukkig kon de buurman me bij mn schoonouders droppen, zodat ik de reservesleutel kon ophalen.

Echt weer wat voor mij :+

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:51

En dat op de vroege ochtend.... dat belooft wat

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:54

Ik hoop dat t voor vandaag wel klaar is :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:57

Waarom hebben we nu blijkbaar maar twee weerstanden? Ofwel slecht weer met regen ofwel 'hier, zo voelt het in de hel'. Waar is de periode met een aangename 18-24 graden?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 09:14

Gini schreef:
Waarom hebben we nu blijkbaar maar twee weerstanden? Ofwel slecht weer met regen ofwel 'hier, zo voelt het in de hel'. Waar is de periode met een aangename 18-24 graden?

Hier is het gewoon tussen de 18 en 24 graden hoor. Je woont in het verkeerde land. :D