Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dat is nou net niet de bedoeling. En mag met de huidige regels al niet eens met meer dan drie mensen naast je huishouden. Gewoon even niet doen, even tanden op elkaar des te sneller wordt het mogelijk weer wat normaler. Gewoon even niet doenCitaat:Morgen maar even goed vieren met de vrienden nu het nog kan. (Wel op gepaste afstand).
Blussem schreef:Jeetje, vanaf morgen 22:00 Is alles verboden wat leuk is en mag men nog enkel werken en belasting betalen. Echt bizar.
Morgen maar even goed vieren met de vrienden nu het nog kan. (Wel op gepaste afstand).
Daarnaast mag ook meer geopperd worden dat er goed onderzocht mag worden welke maatregelen goed werken en wat niet.
Zomer waren scholen dicht met als gevolg weinig besmettingen. Scholen weer open en het virus laait weer op. Herfst vakantie geweest en je ziet weer de besmettingen afnemen.
IMANDRA schreef:Dus al die mensen die Corona krijgen en eraan sterven/levenslange consequenties krijgen, en al die mensen die nu moeten wachten op hoognodige zorg hebben maar pech want Blussem wil d'r leuke dingen doen? En nog ff gebruik maken van die "maas in de wet" want het gaat morgen pas om 22u in dus nu kan je ff vieren? Dát vind ik pas bizar.
IMANDRA schreef:Blussem schreef:Jeetje, vanaf morgen 22:00 Is alles verboden wat leuk is en mag men nog enkel werken en belasting betalen. Echt bizar.
Morgen maar even goed vieren met de vrienden nu het nog mag. (Wel op gepaste afstand).
Daarnaast mag ook meer geopperd worden dat er goed onderzocht mag worden welke maatregelen goed werken en wat niet.
Zomer waren scholen dicht met als gevolg weinig besmettingen. Scholen weer open en het virus laait weer op. Herfst vakantie geweest en je ziet weer de besmettingen afnemen.
Dus al die mensen die Corona krijgen en eraan sterven/levenslange consequenties krijgen, en al die mensen die nu moeten wachten op hoognodige zorg hebben maar pech want Blussem wil d'r leuke dingen doen? En nog ff gebruik maken van die "maas in de wet" want het gaat morgen pas om 22u in dus nu kan je ff vieren? Dát vind ik pas bizar.
Echt, wat ben jij triest.
friezenfan2 schreef:Door mensen zoals Blussem krijgen wel deze extra maatregels hé.
En ik maar braaf alleen thuis zitten hé. Voelt zo tegenstrijdig. Waarom volgt iedereen niet gewoon op wat er gevraagd wordt van ons. Ik zou ook zoveel willen doen maar doe het toch ook niet.
purny schreef:IMANDRA schreef:[knip]
Dus al die mensen die Corona krijgen en eraan sterven/levenslange consequenties krijgen, en al die mensen die nu moeten wachten op hoognodige zorg hebben maar pech want Blussem wil d'r leuke dingen doen? En nog ff gebruik maken van die "maas in de wet" want het gaat morgen pas om 22u in dus nu kan je ff vieren? Dát vind ik pas bizar.
Echt, wat ben jij triest.
We weten allemaal toch hoe blussem erin staat? Gewoon niet op reageren en quoten. Ze is het niet waard
friezenfan2 schreef:Door mensen zoals Blussem krijgen wel deze extra maatregels hé.
En ik maar braaf alleen thuis zitten hé. Voelt zo tegenstrijdig. Waarom volgt iedereen niet gewoon op wat er gevraagd wordt van ons. Ik zou ook zoveel willen doen maar doe het toch ook niet.
Zebrastreep schreef:Ach misschien is het wel iemand met en grote mond achter een toetsenbord maar zit deze persoon in werkelijkheid gewoon thuis en is zo reageren leuk en om mensen uit de tent te lokken.
Teveel thuis zitten tast bij sommigen nogal de hersencellen aan.
Blussem schreef:Jeetje, vanaf morgen 22:00 Is alles verboden wat leuk is en mag men nog enkel werken en belasting betalen. Echt bizar.
Morgen maar even goed vieren met de vrienden nu het nog kan. (Wel op gepaste afstand).
bigone schreef:friezenfan2 schreef:Door mensen zoals Blussem krijgen wel deze extra maatregels hé.
En dan zegt ze ook nog eens in de zorg te werken, veel geld daarmee te verdienen. Ik denk dat er nogal wat verzonnen word. Foeiknop al geprobeerd maar helaas, haar reacties zijn zo verschrikkelijk asociaal dat ze toch weer gequote worden.
bigone schreef:Zebrastreep schreef:Ach misschien is het wel iemand met en grote mond achter een toetsenbord maar zit deze persoon in werkelijkheid gewoon thuis en is zo reageren leuk en om mensen uit de tent te lokken.
Welke cellen!
Wat betreft maatregelen, goede vriendin haar moeder is overleden. Begrafenis met veel moeite geregeld , hele grote familie en Max 70 mensen. Die moeten nu, naast hun verdriet ook nog eens 40 mensen thuislaten . En dat in één dag want de begrafenis is donderdag ochtend.
Zebrastreep schreef:Ach misschien is het wel iemand met en grote mond achter een toetsenbord maar zit deze persoon in werkelijkheid gewoon thuis en is zo reageren leuk en om mensen uit de tent te lokken.
MarlindeRooz schreef:Zebrastreep schreef:Ach misschien is het wel iemand met en grote mond achter een toetsenbord maar zit deze persoon in werkelijkheid gewoon thuis en is zo reageren leuk en om mensen uit de tent te lokken.
Ja kon me al slecht inbeelden dat er daadwerkelijk meer dan 2 mensen vrijwillig zouden willen afspreken.