Zij hebben 3x niet kunnen bezorgen, dit melden ze ruim 5u voor de geplande bezorgtijd, ook zoiets aparts. Maar na 3x niet kunnen bezorgen sturen ze het retour.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik heb ook weer waterschade in huis omdat het dak lekt. Een paar weken terug is er al iemand langs geweest om het dak te repareren maar het is blijkbaar toch niet voldoende gelukt helaas.
Zebrastreep schreef:Dat ik een beetje een dipje heb vandaag. Te lang in bed liggen is niet goed.
En ik mis mijn tweede moederheb haar denk ik nog geen 3 weken geleden gezien wil haar ook niet steeds plat appen.
Ik haat de laatste dagen van het jaar zijn altijd zo deprimerend ondanks de top 2000
ZoeyDercks schreef:Ik word schijtziek van m'n haar!
Wilde deze vakantie naar de kapper, 20cm eraf, verf erin. maar dat gaat nu natuurlijk niet
michelle___ schreef:Fietskoeriers van pakketdiensten..
Zij hebben 3x niet kunnen bezorgen, dit melden ze ruim 5u voor de geplande bezorgtijd, ook zoiets aparts. Maar na 3x niet kunnen bezorgen sturen ze het retour.
capopjekop schreef:michelle___ schreef:Fietskoeriers van pakketdiensten..
Dan is vermoedelijk het gebruikelijke pakketpunt dicht waar je pakketjes normaal naar toe gebracht worden? Dan is dit idd de werkwijze. Wel irritant
Mars schreef:Hoe mini is mini?Dat ik zoveel leuke armbanden zie naar ze altijd te groot zijn. Heb wel wat armbanden van Lucardi kinderafdeling maar daar raak je wel op uitgekeken
Dus mocht iemand tips hebben voor een merk met armbanden voor mini polsen