Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Getup schreef:Zag t net. En t schijnt dat de heren in België zouden willen, dat de Luxemburgers België niet meer in mogen. Maar er komen elke dag duizenden Belgen Luxemburg in. Dus heeft t weinig zin.
LadyMadonna schreef:Morrie schreef:Ik heb mondkapjes met strikken op mijn achterhoofd, daar moet ze dan omheen knippen. Zal een creatief kapsel worden
Dan zet je even een masker met oorlussen op (als je naar de kapper zou willen).
Denken in oplossingen, niet in problemen
pien_2010 schreef:![]()
wij zijn klaar. Er is 4 uur + 4,5 uur binnen gepoetst is dus 8,5 uur en ik ben in de tuin bezig geweest, zwembad en in huis van 8 uur tot 15 uur dus 9 uur.
Dus het kost echt meer tijd en geld, maar het huis Ben ik vanaf 15 uur niet meer ingeweest dus de toeristen hebben ook minimaal een uur dat niemand in huis was. Maar er is gepoetst, gedroogd, gedesinfecteerd en wij bleven maar handen wassen en gel gebruiken dus ik vind het goed geweest en kan hier echt achterstaan. Ik ben echt moe maar voldaan en ga lekker bokken en lezen totdat mijn gasten komen. Ik heb zelfs nog gedoucht bij het zwembad (gelukkig maar want douche deed het niet en die is weer gemaakt) en gezwommen en dus zelfs lijn vd liner nog goed kunnen poetsen. Alles ziet er spic en span uit en ik heb schone en mijn nette kleren aan. Mijn korte broekje met mijn sexy korte poets hempie (het is hier prachtig weer en warm), heerlijk om in te poetsen, is mooi verstopt id auto.![]()
Jammer kent Bokt niet de boks smiley .
Morrie schreef:jeminee Pien wat een schoonmaakmarathon![]()
Ik liet mijn man die schoonmaakinstructie lezen en hij zei meteen: wanneer begin je..... ja wat denk je zelf
Pandora2 schreef:Getup schreef:Zag t net. En t schijnt dat de heren in België zouden willen, dat de Luxemburgers België niet meer in mogen. Maar er komen elke dag duizenden Belgen Luxemburg in. Dus heeft t weinig zin.
Oh echt ? Hullie moogt niet meer bij ons komen !![]()
Wordt lastig als die belgen vanuit Luxemburg dan ook niet meer terug de grens over mogen![]()
Zou wel goed zijn voor jullie toeristische sector
bigone schreef:Slecht nieuws, na onderzoek in Duitsland blijken de antistoffen na een infectie snel te verdwijnen . Daarbij maakt het niet uit of je een lichte of zware infectie hebt gehad. Dat is dus ook slecht nieuws voor vaccinontwikkaars . Zal even zoeken of ik het onderzoek kan vinden maar het staat op de nos site.
Pandora2 schreef:Sizzle schreef:Ik ben trouwens benieuwd wanneer de eerste Covid speurhonden ingezet gaan worden op vliegvelden. De verwachting was dat de eerste in Juli ingezet konden gaan worden.
Hebben ze honden getraind voor covid op te sporen ja ? Interessant !