Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Over inknippen/uitscheuren..
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/was-d ... 1635722768
Kwam toevallig op m'n tijdlijn langs..
_San87_ schreef:Captain schreef:Over inknippen/uitscheuren..
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/was-d ... 1635722768
Kwam toevallig op m'n tijdlijn langs..
Er zijn medisch gezien zo veel redenen om je niet voort te planten. Toch doet men het massaal.
HopeMyDay schreef:Vandaar dat ik me zo erger aan de meeste kerels rond de 30, willen wel vader worden maar willen er eigenlijk weinig aan doen én hebben geen idee wat er allemaal bij komt kijken aan ellende voor de vrouw..
Mars schreef:HopeMyDay schreef:Vandaar dat ik me zo erger aan de meeste kerels rond de 30, willen wel vader worden maar willen er eigenlijk weinig aan doen én hebben geen idee wat er allemaal bij komt kijken aan ellende voor de vrouw..
Ho, ho de meesten hebben maar liefst één hele ‘papadag’ per week hoorweet je niet hoe zwaar dat is?
De mannengriep is er niks bij!
Silenna schreef:Man, zelfs ik als stille meelezer denkt "jezus daar gaan we weer".
DuoPenotti schreef:kom jij nu terug op iets van weet ik hoe lang geleden.
En Corine...ben zelf een kind van...laat ik het maar niet verder uitspreken.....
En ik kan er smakelijk om lachen, want dat zette die vuilak in een slecht daglicht, niet het kind.
Zou hier een meme komen van een smerige zuiplap op die manier ben ik degene die het hardste er om zal lachen.
Maar hier weet ik hoe veel later op terug komt...wij zeggen wel eens: ga fietsen op het plattedak.... ook een tip voor jou....
corinep schreef:Doe maar gewoon niet.DuoPenotti schreef:kom jij nu terug op iets van weet ik hoe lang geleden.
En Corine...ben zelf een kind van...laat ik het maar niet verder uitspreken.....
En ik kan er smakelijk om lachen, want dat zette die vuilak in een slecht daglicht, niet het kind.
Zou hier een meme komen van een smerige zuiplap op die manier ben ik degene die het hardste er om zal lachen.
Maar hier weet ik hoe veel later op terug komt...wij zeggen wel eens: ga fietsen op het plattedak.... ook een tip voor jou....
Nee dat deed San-87 in een ander topic, daar wilde ik op reageren en aangezien de discussie hier begonnen is doe ik dat hier.