Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:14

Nouja. Ik had de laatste 2 appjes gedaan gisteren avond en ik zat dus tot bijna 3 uur vanmiddag te wachten op een reactie. En hij was wel online geweest, maar niet ons gesprek openen. Dan kan en mag ik op een gegeven moment wel vragen of ik genegeerd wordt of dat ik mij in ieder geval zo voel.

Maar hij had het er ook over dat hij nou het gevoel heeft dat hij iets goed te maken heeft, dat ik aangaf niet te weten wat hij dan precies moet goedmaken. Maar blijkbaar is dat wat andere dames voorheen van hem verwacht hebben ofzo. Idk.

Tjah... ik baal er wel van. Want het was wel echt heel erg leuk irl. Goede connectie op heel veel vlakken. Maarja. Als het hem niet is, dan is het wat het is... ik heb geen zin in moeilijk doen, daar heb ik genoeg van gehad.

Shaggy09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:30

Wat een vaag verhaal, iets goed te maken?
Zou er lekker mee kappen als het in het begin al zo moeizaam gaat. Genoeg andere vissen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:35

Peelie schreef:
Nouja. Ik had de laatste 2 appjes gedaan gisteren avond en ik zat dus tot bijna 3 uur vanmiddag te wachten op een reactie. En hij was wel online geweest, maar niet ons gesprek openen. Dan kan en mag ik op een gegeven moment wel vragen of ik genegeerd wordt of dat ik mij in ieder geval zo voel.

Maar hij had het er ook over dat hij nou het gevoel heeft dat hij iets goed te maken heeft, dat ik aangaf niet te weten wat hij dan precies moet goedmaken. Maar blijkbaar is dat wat andere dames voorheen van hem verwacht hebben ofzo. Idk.

Tjah... ik baal er wel van. Want het was wel echt heel erg leuk irl. Goede connectie op heel veel vlakken. Maarja. Als het hem niet is, dan is het wat het is... ik heb geen zin in moeilijk doen, daar heb ik genoeg van gehad.

En die laatste zin kan je hem gerust zeggen, autisme of niet toch?
Autisten hebben vaak wel moeite met emoties plaatsen en wanneer ze wel of niet het beste kunnen reageren of niet, maar er zijn zoveel verschillende soorten, dat je het soms ook niet meer weet.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:52

Peelie schreef:
En wat is een passende groep? Mijn ervaring tot nu toe is dat vooral negers mij gaan berichten en ik voel me daar echt helemaal niet toe aangetrokken :Y)

Dat noem je een zwart persoon. Niet het woord wat jij gebruikt. Of slaap je onder een steen?

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:09

Mand schreef:
Peelie schreef:
En wat is een passende groep? Mijn ervaring tot nu toe is dat vooral negers mij gaan berichten en ik voel me daar echt helemaal niet toe aangetrokken :Y)

Dat noem je een zwart persoon. Niet het woord wat jij gebruikt. Of slaap je onder een steen?

Jeetje, ik vraag toch ook niet of jij in een mand onder een viaduct slaapt? Doe eens lief.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:10

Maar als hij gewoon niet zo handig/spraakzaam is op de app moet je er misschien niet zo zwaar aan tillen als het normaal wel gezellig is. Je moet met elkaar leven niet via de app. Sommige zijn helaas nou eenmaal niet zo spraakzaam

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:21

Mand schreef:
Peelie schreef:

Eens. Neger zeggen kan echt niet meer, en dat zou je moeten weten.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:42

Jester_ schreef:
Maar als hij gewoon niet zo handig/spraakzaam is op de app moet je er misschien niet zo zwaar aan tillen als het normaal wel gezellig is. Je moet met elkaar leven niet via de app. Sommige zijn helaas nou eenmaal niet zo spraakzaam

Klopt. Maar hij gaf aan dat het gebrek aan motivatie voor contact ook irl is en niet alleen via de app.

Dat ik hem niet zo uitgebreid spreek via de app boeit me dat weer niet zo veel. Als hij een dag me time nodig heeft vind ik dat ook helemaal prima. Maar mij 2 dagen negeren, dat is niet okay en heeft imo niks meer temaken met niet zo spraakzaam zijn. Want online was hij wel.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:14

Lolacabana schreef:
Mand schreef:

Jeetje, ik vraag toch ook niet of jij in een mand onder een viaduct slaapt? Doe eens lief.

Zij is degene die lief moet doen. Opzettelijk een bevolkingsgroep beledigen is diep triest. Iedereen weet dat dat niet meer kan.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:28

Ik vind het jammer hoe de toon is als mensen elkaar in dit topic elkaar aanspreken. Dat kan toch ook wel anders?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:40

Ik snap het punt en ik deel die mening ook, maar ik denk niet dat dit nu opzettelijk werd uitgesproken. Sterker nog, ik ben er zelfs heel fel op tegen en las er toch overheen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:44

Nou het hoge woord is eruit, ik kan ook op Tinder.

Hij is er klaar mee.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:47

Sterkte..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:49

Nee grapje, ik wilde de sfeer even verbeteren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:51

Ik dacht het al, maar vond het een beetje gemeen om te vragen als het niet zo zou zijn :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:51

Peelie, als hij gebrek heeft aan motivatie zou ik er gewoon mee kappen. Sorry hoor, maar appen is echt totaal geen moeite, of je nou autist bent of niet. Je bent veel te leuk voor zo'n flapdrol. Het is alleen een ongelofelijke naaistreek dat hij daar nu ineens mee komt nadat je het samen een weekend zo gezellig hebt gehad. Maar liever nu dan over een jaar moet je maar denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:57

Gail, jij verdiend veel beter dan dat... Hij is een domme sukkel dat hij jou laat lopen... >;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 08:23

Lau07 schreef:
Peelie, als hij gebrek heeft aan motivatie zou ik er gewoon mee kappen. Sorry hoor, maar appen is echt totaal geen moeite, of je nou autist bent of niet. Je bent veel te leuk voor zo'n flapdrol. Het is alleen een ongelofelijke naaistreek dat hij daar nu ineens mee komt nadat je het samen een weekend zo gezellig hebt gehad. Maar liever nu dan over een jaar moet je maar denken.

Ja, zeker.

Ik blijf het ook bijzonder vinden. Want dan had hij het over voorgaande relaties waar hij maanden lang gedate heeft met iemand. Hij kan het dus blijkbaar wel ofzo. En hij haf me zaterdag ook echt niet het gevoel dat er geen interesse was.

Ik moet zeggen dat ik best prima geslapen heb vannacht en de emotie wel een beetje plaats gemaakt heeft voor rationaliteit. Ik verwacht eigenlijk ook geen reactie meer van hem. En de boodschap dat hij niet weet hoe hij het moet brengen zonder over te komen als een banketstaaf, nou. Als je jezelf al op die manier moet indekken, dan ben je gewoon een banketstaaf. Laten we eerlijk wezen.

Dus voor mij is het een next. Hij gaat eerst maar eens aan zichzelf werken i.p.v. zich verschuilen achter zijn autisme en dat hij zo zielig is dat is zo vaak gebeurt. Als het hem echt dwars zit, dan moet hij er wat aan doen en niet zeggen dat hij er "overheen gegroeid" is. Ga jezelf zitten lastigvallen ipv dames die opzoek zijn naar serieus daten....

Maargoed. Genoeg rant. Ego gekrenkt en weer door.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:54

Lau07 schreef:

Ik vind dat dit eigenlijk wel ver gaat. Een partij heeft na drie dates besloten dat de vlam in hem toch niet is aangewakkerd. Neemt even een dag voor zichzelf om over die twijfel en onzekerheid na te denken om dan na een paar appjes van de andere partij een gesprek aan te gaan over hoe hij er instaat en wat hij voelt (of juist niet voelt). En opeens is het een flapdrol en een naaistreek?
Uiteraard is gedumpt worden niet fijn, nooit, zeker niet als jij wel al verder staat. Maar ik vraag me af wat hij (anders) had moeten doen om geen flapdrol gevonden te worden?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:59

Gini schreef:
Lau07 schreef:

Ik vind dat dit eigenlijk wel ver gaat. Een partij heeft na drie dates besloten dat de vlam in hem toch niet is aangewakkerd. Neemt even een dag voor zichzelf om over die twijfel en onzekerheid na te denken om dan na een paar appjes van de andere partij een gesprek aan te gaan over hoe hij er instaat en wat hij voelt (of juist niet voelt). En opeens is het een flapdrol en een naaistreek?
Uiteraard is gedumpt worden niet fijn, nooit, zeker niet als jij wel al verder staat. Maar ik vraag me af wat hij (anders) had moeten doen om geen flapdrol gevonden te worden?

Hij kon dat nadenken ook prima gedaan hebben zonder de andere partij te negeren.
De dag dat het stilte was kon hij bv ook gereageerd hebben met:
Met mij gaat het goed, en met jou? HEb wel een drukke dag vandaag, dus ik reageer misschien niet.

ALS hij dan twijfels heeft, kan die die eerst voor zichzelf op een rijtje zetten en dan uitspreken naar de andere partij (ik zou ook niet direct alle klokken luiden als ik nog niet weet of de twijfels terecht zijn of niet.)

In een situatie waarin je anders dagelijks wel wat contact hebt, irl, telefoon of via app, dan is plots op de negeerstand gaan gewoon onbeschoft.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:02

Mwah ik vind dat Gini wel een punt heeft. Natuurlijk is het verre van leuk als het zo loopt, maar ik vind soms de verwachtingen (en ook wel eisen) die gesteld worden aan communicatie, contact etc terwijl je nog in een super prille fase zit wel... ver gaan. Als je er op die manier in gaat dan kun je eigenlijk alleen maar t teleurgesteld worden.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:19

Berdien schreef:
Mwah ik vind dat Gini wel een punt heeft. Natuurlijk is het verre van leuk als het zo loopt, maar ik vind soms de verwachtingen (en ook wel eisen) die gesteld worden aan communicatie, contact etc terwijl je nog in een super prille fase zit wel... ver gaan. Als je er op die manier in gaat dan kun je eigenlijk alleen maar t teleurgesteld worden.

Normaal gesproken zou ik het hier mee eens zijn, maar ik vind dat het hier toch iets anders zit omdat ze net anderhalve dag intensief hebben doorgebracht (als ik het goed heb gelezen). Dan vind ik het echt behoorlijk onbeschoft als je iemand dan negeert. Maar goed, ik denk dat iedereen die grenzen voor zichzelf moet bepalen. :D
Laatst bijgewerkt door Lau07 op 23-02-21 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:30

Het punt is dat je je in een relatie moet goed voelen, als dergelijk gedrag niet goed voelt voor de andere partij (en het feit dat dit al zo vroeg voorkomt, het zal er in de loop van de relatie niet op verbeteren), dan is dat gewoon reden genoeg om dat niet ok te vinden of er niet mee willen doorgaan.

Wat ik ondertussen wel geleerd heb is dat het mij niet teveel drama waard is, je komt sowieso al problemen tegen, ik wil mij niet meer bezig houden met dergelijke onbenulligheden die frustratie oproepen, als zoiets simpels al niet kan ingevuld worden, dan is het voor mij geen match.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:46

Gini schreef:
Lau07 schreef:

Hij had me al een dag zo goed als genegeerd. 2 appjes en dat was het. Hij heeft me toen al 3 kwart van de dag genegeerd zondag. En ook maandag negeerde hij mij ook, totdat ik hem een appje deed dat ik me best een beetje genegeerd voelde.

Wat hij anders had kunnen doen was eerlijk tegen mij zijn toen hij de vraag kreeg wat redenen zijn om wel of niet met hem te daten. Blijkbaar gebeurd dit vaker bij hem. Dat wist hij al. Dat had hij dus aan kunnen geven bij mij, dan had ik daar rekening mee kunnen houden. Hij had dat gewoon kunnen communiceren met mij, ik bijt niet.

Verder is het wat het is. Ik heb me er bij neergelegd. Ik heb, zoals ik eerder al aan gaf, helemaal geen zin in drama of gedoe. Ik heb daar genoeg van gehad in de afgelopen jaren. Hehe.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:51

Als hij autisme heeft is dat communiceren natuurlijk nogal een ding. Tuurlijk had hij het beter kunnen doen en is het ruk. Maar zoals je zelf al zei op naar de next :)