Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:31

verootjoo schreef:
Booooo schreef:
Mag ik me hier ook melden? :D
Wij krijgen in november een meisje <3

Ik zie heel veel leuke dingen voorbij komen! Jullie zijn wel allemaal van de merkkleding of niet? :') Ik heb daar zelf helemaal niks mee.

Ja dat zeggen er meer in het begin en na een jaar zit je net zo hard op de nieuwe drops van de merken te wachten, dus zou maar uitkijken :+

Precies dat >;)

Oh help mijn 80-86 jas valt groooooot, kind verzuipt erin :') en dat is zacht uitgedrukt. Terwijl hij echt wel in 80 zit nu, toch zeker voor bovenkleding.
hopelijk gaat hij nog even goed groeien voor de winter begint :=
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Duc_je op 14-07-19 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 13:38

Fee merels kunnen heel mooi voor meisje hoor! Ik denk dat Mingo een legging heeft die er heel mooi bij past. Mingo is daar heel sterk in. De kleuren zo maken dat ze eigenlijk bij alle andere merken in zelfde seizoen passen.

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:39

Hoe is de pasvorm van de mingo leggings en joggings? Mijn kind heeft een beetje spekbeentjes nog

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:45

Ligt eraan duc

Leggings stripe valt losjes maar bv de velvet duck was toch wel weinig rek niet geschikt voor dikke beentjes en viel door de type stof al klein uit.
Terwijl de smoke blue legging voor alle beentjes geschikt zijn

Joggers zijn voor iedereen geschikt, letwel de joggers zijn niet te vergelijken met sweatpants van bv Z8 of quapi is echt part model...geschikt voor kids met en zonder buikje

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 14:05

Duc_je schreef:
Precies dat >;)

Oh help mijn 80-86 jas valt groooooot, kind verzuipt erin :') en dat is zacht uitgedrukt. Terwijl hij echt wel in 80 zit nu, toch zeker voor bovenkleding.
hopelijk gaat hij nog even goed groeien voor de winter begint :=
[ [url=m/YiPEfq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha dat is wel heel groot. Maar het is nog lang geen winter dus hij groeit vast nog wel. En dan de mouwtjes omslaan!
En je kan hem dus daarna nog twee winters gebruiken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 14:43

@ tita ik heb wel een idee hoe boos jij bent

Ik heb niet veel merkkleding. Ik merk wel nu J ouder wordt en langer in een maat blijft dat ik liever voor kwaliteit ga. Merkte bij de kleine maatjes die ik bij prenatal/ Hema enz kocht dat het snel lelijk werd na vaak wassen maar J zat lang in de kleine maatjes. Ik koop nu vooral in de sale en combineer met zeeman, Zara, hemabroekjes en h&m. Ik ben wel bang dat ik bij de nieuwe collectie carlijn en ammehoela niet kan wachten op de sale want dan zal het er vast niet meer zijn . Aangezien ik niet op vakantie ga besteed ik mijn geld maar daaraan

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 14:53

Oh jemig wat een verhaal tita := Snap dat je laaiend bent... Is het er al uit inmiddels?

Sudocreme en merkstift, ik heb echt een brave peuter wat dat betreft.. Hou mijn hart nog vast voor de jongste, dat lijkt me een grotere doerak :+ Zit nu al aan alles waar oudste netjes vanaf bleef, net toch de salontafels maar leeggehaald ook al was ik daar altijd op tegen, maar kan bezig blijven.

Marit was toch getrouwd? Gefeliciteerd nog, prachtig plaatje <3

Welkom en gefeliciteerd Boooo! Ik was ook niet van de merken, en nu, tsja :+ Merk dat mijn smaak zich ook ontwikkelt, in het begin had ik geen idee, en verandert per kind. Vind niet voor beide jongens hetzelfde leuk. Wil nu ook wat duurzamere kleding kopen en dan zijn sommige merken wel vaak duurzamer geproduceerd. Nog steeds veel marktplaats en sale maar sluit niet uit dat de merels van CarlijnQ er straks voor het volle pond komt, die vind ik zo leuk <3

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 15:25

Herkenbaar Tamara mijn jongste is ook veel ondernemender dan mijn oudste. Hij bleef mooi overal af, de jongste daar en tegen :=

Hier blijf ik toch redelijk standvastig in mijn smaak en budget voor de kleding van de jongens. Zal ook wel komen omdat ik niet via internet koop en ik de kleding zelf wil vast houden. Soms denk ik als ik hier iets zie en vind het afgeprijsd op internet, of ik het toch niet eou kopen, maar ken de winkel dan niet en mijn wantrouwigheid houd me dan toch tegen. T gaat dan ook vaak om 1 item en dan met verzendkosten, vind ik het dan vaak toch wat te duur.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 20:22

Afbeelding

Carlijn we like <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:23

Mooi groen :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:37

Heel leuk! Al oogt het wel wat winters met die kleuren

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:47

Oh dat setje!! <3

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:59

Mooi! Die capibaras gaan denk ik ook mooi staan bij mijn Sofie. :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:59

Die kleuren staan haar fantastisch!

Die MR is wel wat groot ja :D maar het is nog lang geen winter, en dan zitten er ook nog dikkere kleren onder.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 21:18

Heel tof Lau, en zo'n ander kind dan Juul. Echt stoer dit.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 21:39

Het is ook voor de winter :D
Alleen hadden we vandaag buurtfeest buiten en was het best fris. Dus kon wel even. Veel Complimenten ook gehad.

Had alleen verwacht dat het veel groter zou vallen. Dus vrees dat deze snel weer te koop kan -O-

Totaal ander kind dan Julia. Dat is echt een poppetje. Heel voorzichtig meisje meisje. Sophie is meer type rauwdouwer en overal zich vol in storten.
Jurkjes staan haar gelukkig ook leuk. Want dat vindt mama heel leuk

Stoere kruiper is het al :))
Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 21:45

Wat voor maat heb je O:)

Lekker kind hoor! Wat grappig dat je nu ook al de karakters kan herkennen.
Voorlopig vind ik de mijne nog steeds allebei hetzelfde := Hoewel J een stuk minder prikkelgevoelig is.

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 21:51

Wat ziet Sophie er leuk uit! Kruipt ze al echt joh?

Hier een kind dat sinds een week kan staan. Hallo drama's met slapen gaan :roll: staan zitten staan zitten hyper =:)

En ook hier de tafel leeg gehaald. Hij geeft echt niet op, iets met eigenwijs ofzo :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 21:59

3-6 maanden de romper. Capibara is een romper (extra dikke stof en ruim genoeg voor evt romper er nog onder)
En volgens mij pakje 6-9maanden. Zal eens checken

Ja ze tijgert goed. En kruipen lukt hele korte stukjes. Maar gaat iedere dag beter. Van de week mee begonnen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 22:03

Vind de prijzen van sommige items behoorlijk pittig. Bobo vest €92, en een TC trui die ik wilde ook. Wat een geld. Werkt wel koopwerend :D

Heerlijk al die avonturiers hier. Cruz is van de week nog van de trap gelazerd van boven naar beneden dus ik ben wel weer klaar met dat dappere gedoe.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 05:12

Morgen,

Mijn kinderen geven licht in het donker := glimwormpjes zijn het.

Arme Cruz,
Panty dat zijn toch geen prijzen meer :n daar begin ik niet aan.
Fijne van Carlijn is betaalbaar :j

Lau vindt boxpakje erg mooi.....echter kan ik nog niet wennen aan de kleuren.
Zo mooi herfst.....terwijl ik voor mijn gevoel nog geen zomer heb gehad.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 05:43

Wij zijn laatst traphekje vergeten dicht te doen. Dat overkomt je ook maar 1 keer :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 06:13

Hier is de tweede ool totaal anders dan de eerste. Wel een meisje ipv een jongen. Maar die rolde met 4 maanden door de kamer, ging zelf zitten met 6, stond met 7 en liep toen langs de meubels. Daarna stagneerde het wat en liep ze los met 13 maanden. Maar een oudere broer die je op elk moment omver kan lopen :+
Tuttebel is met 18 maanden nu fanatiek duplotrein rails aan het bouwen.
Gaat me veel te snel :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 06:55

Ik zag het idd panty. Dat zijn geen prijzen waar ik van denk leuk laten we dat eens doen :')

Tita: dat gevoel heb ik zelf ook van nog geen zomer geweest. Volgende week na het weekend wordt hst mooi gelukkig. Kunnen we weer lekker zomers in de weer.

Vero: broekje is een 74/80 en is dr niks te groot. Valt echt wel klein dus. Want Sophie zit echt nog niet in 74 := baal daar wel beetje van had die maat gedaan zodat ze er even mee kon doen.
Romper is wel 62/68 en is op lijf wat ruim en mouwen omgeslagen, maar wel draagbaar.

Tegen de tijd dat het echt koud wordt past die van jou er wel in en is Sophie er uit vrees ik :+

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 07:04

Wat een bizarre prijzen PK. Het zal vast verkocht worden maar dat zit bij mij toch wel aardig ver boven de grens van wat ik wil betalen. Tijd voor het motto #alleskomtindesale als het wel tof is.

Herkenbaar MB. Doe je idd maar 1x |o

Het staat haar goed idd maar ik vrees dat je er dit najaar niet mee gaat halen, zonde!

En Boooo, het feit dat je je hebt aangesloten bij dit topic is eigenlijk het doodsvonnis voor je portemonnee. Het begin van het einde :')