Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Algoritme is wel een beetje scheef soms, maar met de reels trek ik wel echt veel meer kijkers.
Vandaag deze gemaakt:
[ Video ]
Ben benieuwd hoe ‘ie gaat.
Het is bij mij erg afwisselend. Dus elke reel/post is een gok nu. Vind het wel super leuk om het bij te houden.
[ [url=m/cmE3Ir.png]Afbeelding[/url] ]
daffene schreef:En dan na een paar weken krijg je opeens weer likes op een random oudere reel. Als we nou eens wisten hoe dat komt
Bagheera_206 schreef:daffene schreef:En dan na een paar weken krijg je opeens weer likes op een random oudere reel. Als we nou eens wisten hoe dat komt
Dat is misschien zo als je heel veel reels hebt? Ik heb er nog niet zo heel veel.
Wat iig niet werkt lijkt is het niet gebruik maken van het volledige scherm. Herkennen jullie dat? Dat je horizontaal hebt gefilmd en als je gaat croppen het toch niet net mooi wordt dus je boven en onder even blurt zodat je toch vol beeld hebt...
[ Video ]
[ Video ]
[ [url=m/GoFzQC.png]Afbeelding[/url] ]
_lauraaa_ schreef:Ik snap het ook even niet meer met Instagram. Van de week op MijnVerhaal een filmpje geplaatst van onze les en met 560 volgers is die maar door 14 personen bekeken.
Daarnaast had ik eindelijk eens een foto geplaatst van een fotoshoot, dus in mooie kwaliteit en ik krijg er maar 20 likes op en maar 84 weergaven.
Iemand nog tips hoe ik er voor kan zorgen dat mijn berichten beter bekeken worden?
[ Video ]