Volgens mij hebben naaktslakken maar een piepklein gaatje nodig...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:Wij hadden in ons vorige huis naaktslakken in de keuken, eindeloze hoeveelheid leek het wel... Uiteindelijk bleek dat we lekkage hadden, een breuk in afvoerbuis die nét een beetje lekte. Toen we daar eindelijk achter kwamen en de breuk verholpen, heb ik geloof ik ook nooit weer slakken gezien.
Janine1990 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Wij hadden in ons vorige huis naaktslakken in de keuken, eindeloze hoeveelheid leek het wel... Uiteindelijk bleek dat we lekkage hadden, een breuk in afvoerbuis die nét een beetje lekte. Toen we daar eindelijk achter kwamen en de breuk verholpen, heb ik geloof ik ook nooit weer slakken gezien.
Maar dan moeten ze van onder de vloer komen. Want de afvoer in mijn meterkast is niet kapot... Anders had ik water in de hal gehad![]()
Lijkt me wel echt afschuwelijk ranzig!!
moonsparkle schreef:Misschien ben ik naïef, ik heb nooit gehad dat ik iemand echt niet mocht, op de een of andere manier heb ik altijd het idee gehad dat iedereen alles met een rede doet of er soms niks aan kan doen door bijvoorbeeld het opgroeien in een bepaald milieu.
Janine1990 schreef:Hoe komt dat beest in mijn huis. Mijn kitten mag nog niet naar buiten. Enige slijmspoor dat ik heb gevonden zat in de bench op het fleecekleed (aangezien voor natvoer waarmee was gesleept). En ik stofzuig daar elke dag, net als verschonen van de bench. Gisteren ook nog gedweild.
Voordeur (zit in diezelfde hal) wordt momenteel niet gebruikt en de schoenen die daar staan zijn ook al een poosje niet gedragen. In de rest van het huis geen slijmsporen.
WTF... wie helpt me met mijn raadsel?
Shanna schreef:Wij hebben last van pissebedden in huis, al sinds we het gekocht hebben. Op dat moment stond het huis al maanden leeg, en was de gevel begroeid met klimop. In maart hebben we gelijk de klimop verwijderd, maar toch komen we nog steeds pissebedden tegen in huis, en dan vooral op de bovenverdieping/ slaapkamer. Het bijzondere vind ik nog wel dat ik ze eigenlijk nooit bij het raam in de buurt zie, maar vooral bij de deur/ overloop..
Nu vraag ik mij dus af, waar komen deze beesten vandaan, en wat kan ik tegen ze doen (behalve uitmoorden als ik ze zie)?
Ik ben continu opzoek naar beestjes, hebben het huis goed schoon en opgeruimd, maar toch slaapt het niet zo fijn..![]()
Het is ook niet zo dat het hele groepen zijn, maar zo nu en dan 1 tot 3 in verschillende maten..
En nog een vraag waar Google me niet mee kan helpen, hoelaat googlen de meeste mensen? Wordt Google het meeste gebruikt tijdens school/ werktijden? Of juist tijdens de lunchbreak? Of na het avondeten? Of zoals bij mij ‘s avonds laat als er vragen oppoppen die mij wakker houden?
Daar ben ik nou oprecht benieuwd naar..