_Lois_ schreef:Yvankaxx schreef:Mijn date van gister appte me net dat hij toch de "echte" klik mist. Heb hem gevraagd waarom hij me dan wel ging zoenen en me uitnodigde bij hem thuis![]()
Goh, dacht eindelijk eens een leuke getroffen te hebben.
Jammer! Wat antwoordde hij daarop?
Dat dat meer het gevoel van dat moment was.
Komt erop neer dat ik er leuk genoeg uitzag om mee te zoenen, maar meer niet

Apart dat we even daarvoor wel gewoon hand in hand liepen, snap er niks van.
Arnhem is veel te doen. De dierentuin zowiezo en open lucht museum. En het centrum heeft mooie oude gebouwen en veel bioscopen. Eventueel uitstapje maken naar de hoge veluwe of veluwezoom en lekker eten op de korenmarkt. Als jullie van tapas houden Ramblas zit aan de korenmarkt en is erg lekker eten en betaalbaar en best knusse inrichting. Ben er best vaak geweest inmiddels in wisselende samenstelling gezelschap.
? En dan in the cold light of morning toch een 'meh'. Moet zeggen, het is mij ook wel eens overkomen
Zoals ik al eerder hier genoemd had zei hij al een keer dat als ik er zo uitzag als op de foto hij moeite moest doen om me niet te zoenen. Ik stelde al vraagtekens hierbij maar ach het is ook maar een compliment. Vervolgens toen we opnoemden wat we zochten in een 'partner' zei hij dat hij het wel belangrijk vond dat ze goed kon zoenen en nu dit. Voelt me een beetje wanhopig aan en wie zegt dat er uberhaupt gezoend gaat worden?
Nu nog moed verzamelen om hem te vertellen dat ik me toch heb bedacht....