Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xAlice

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:49

Opzich snap ik zijn punt ook wel en je moet het natuurlijk sowieso zelf weten; Ik snap wel dat je er niet meteen klaar mee bent. Ik denk alleen dat je moet oppassen dat je tegen die tijd niet gruwelijk op je tenen moet gaan lopen om hem tevreden te houden. :) Dat is namelijk niet echt een fijne of gezonde situatie. Goed op je eigen grenzen blijven passen dus !

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:58

Resistance schreef:
Het is meer dat ik zijn gevoelens heel goed begrijp. Ik ben in het verleden op een dermate erge manier gekwetst dat ik daar nog steeds last van heb en naar een psycholoog ga ervoor. Bij mijn ex heeft het een jaar gekost totdat ik hem volledig vertrouwde, en toen vond ik het ook eng toen hij naar de universiteit ging met al die feestjes en gedrink enzo.

Hij zei overigens ook dat "degelijk" misschien niet helemaal de woordkeuze was geweest (moest ie om lachen hoe stom dat achteraf wel niet klonk).

Het klinkt als ik het zo uitleg inderdaad vaag, maar ik begrijp heel goed wat hij mij heeft uitgelegd. En al met al heb ik heel sterk het gevoel dat hij het ook echt meende. :)

Als jij het begrijpt en het nog steeds goed voelt, dan is dat oké. Maar laat ons je ook een beetje bemoederen want al met al ben je wel een gup van 19 en zit de wereld vol met kwade jongens. Zolang je zelf geen concessies doet in wat jij wilt én je gelukkig bent zit je op het goede pad.

Al vind ik het nog steeds een apart verhaal en gaan er wel echt lichte alarmbelletjes af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:02

Ik waardeer al jullie reacties heel erg! Ik neem ze ook zeker mee. :j

Ik heb overigens ook nog gezegd dat ik wel ten alle tijden eerlijkheid verwacht, en als er iemand anders is, ik wil dat hij dat eerlijk zegt. Dan is het namelijk gewoon klaar voor mij. Dat begreep hij; en dat verwacht hij ook van mij.

Maar voor de rest voel ik me hier goed bij. Hoe vreemd het verhaal ook mag klinken. :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:06

Maar als je dus nu 'vreemd gaat' of liegt is dat geen enkel probleem en is hij niet gekwetst? Dat komt pas na het woord relatie? Dat begrijp ik even niet..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:08

Jildau schreef:
Maar als je dus nu 'vreemd gaat' of liegt is dat geen enkel probleem en is hij niet gekwetst? Dat komt pas na het woord relatie? Dat begrijp ik even niet..

Dit inderdaad. Klopt niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:08

Jildau schreef:

Haha, het klinkt ingewikkeld, en het ligt niet zo simpel als jij het stelt. Maar nu hij het heeft uitgelegd begrijp ik het goed, en het belangrijkste is dat wij het begrijpen. :)

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:14

Ik volg het topic nog altijd dagelijks en was ook wel benieuwd naar de uitkomst van je verhaal Resistance en hoop oprecht dat het met de tijd allemaal beter gaat.
Ik heb hiervoor 2 relaties gehad waarin ik best goed gekwetst ben geworden, de een ging vreemd met een zeer verwant iemand van mij en de ander had gevoelens voor een ander,maar daar kwam ik per ongeluk zelf achter en hij bleek daarmee ook al naar bed te zijn geweest. Dat is een kleine opsomming van de dingen die geweest zijn.
Toch, toen ik mijn huidige vriend ontmoette was ik dat angstige gevoel helemaal kwijt. Vanaf dag 1 al eigenlijk.

Dus ik hoop van harte dat hij je niet voorliegt en dat zijn gevoel met de tijd meer gaat meewerken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:15

Nouja zo simpel is het wel want relatie is maar een woord. Als mijn vriend en ik morgen besluiten dat we elkaar weer Tinder scharrel gaan noemen ipv vriend(in) en daarna gaat ie vreemd doet dat net zo zeer als vandaag. :')

Maar goed als jij je er maar goed bij voelt. Ben alleen bang voor een 'we zeiden het toch' moment.

Vind overigens dat je op Tinder dan ook wel aan moet geven dat je alleen een pleziertje zoekt en niks serieus, of zei hij dat ook?

Mijn vorige date via Tinder zei wel dat ie toe was aan vastigheid en iets serieus en na een poos daten wilde hij niks serieus omdat hij nog wilde reizen enzv. Dat heb ik voor mijzelf vertaald naar: ik vind jou niet leuk genoeg. Weet zeker dat hij bij een meisje waar hij wel helemaal gek op zou zijn niet zo moeilijk zou doen. Iets met he is just not that into you. Toen snel afgekapt en daar ben ik blij om.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:44

Resistance schreef:
Jildau schreef:

Haha, het klinkt ingewikkeld, en het ligt niet zo simpel als jij het stelt. Maar nu hij het heeft uitgelegd begrijp ik het goed, en het belangrijkste is dat wij het begrijpen. :)

Nou ja. Zo simpel is het wel.
Je hebt geen relatie, dus in feite kun je lekker verder daten en aanrommelen. Maar dat mag dus niet van hem. Dus dan heb je toch een relatie? Maar dat wil hij niet.
Het leven is simpel hoor; je kiest voor elkaar of je kiest niet voor elkaar.
Als je daar nog 8 maanden over wil nadenken dan kies je (indirect!!!!) dus niet voor elkaar.

MarcoBorsato schreef:
Maar laat ons je ook een beetje bemoederen want al met al ben je wel een gup van 19 en zit de wereld vol met kwade jongens.

Ja, lief van lieveli.
Maar zo is het wel. Je bent nog een guppie, wij bemoederen wel.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:17

Eens met Goof. Ik heb ook het e.e.a. meegemaakt waardoor ik misschien ook niet zomaar labeltje zou willen plakken. Ik heb ook niet zitten zeveren toch dat hij zich eerst 8 maanden moest bewijzen. Koekoek. Als je de liefde van je leven tegen bent gekomen ga je er voor :D

Maar goed anyways, zolang jullie je er maar goed bij voelen en dan in hoop van zegen dat alles goed gaat en er niemand wordt gekwetst. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:59

Citaat:
Het leven is simpel hoor; je kiest voor elkaar of je kiest niet voor elkaar.
Als je daar nog 8 maanden over wil nadenken dan kies je (indirect!!!!) dus niet voor elkaar.

Mooi gezegd goof!! Voor mij is idd exact de vinger op zere plek.

Begrijp me niet verkeerd Resistance! Ik gun het je.. maar ik vind zijn kijk op dat stempeltje heel bijzonder. Alsof er dan om 1x meer dingen en gevoelens aan elkaar verbonden zit dan zonder dat stempeltje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 18:20

Ik vind het ook een bijzonder iets. Eigenlijk hebben jullie dus gewoon een relatie, maar hij wil dat label er niet op plakken. Dus heb je geen relatie, maar of je liefst ook niet met andere mannen om wilt gaan..

Als het goed voelt voor je op deze manier, dan is dat helemaal prima. Maar zorg wel dat je jezelf blijft en niet teveel naar hem gaat schikken. Zeker straks met studeren, als je wilt feesten moet je dat vooral doen. En niet thuis blijven omdat hij het niet aankan als je omlaag met andere jongens..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:26

Dat kan hij wel aan want ze hebben geen relatie. Pas wanneer ze het een relatie noemen gaat hij daarmee zitten. :D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:31

Ik heb straks een date :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:34

ruitje schreef:
Ik heb straks een date :D

hehe eindelijk :+
met die bokker *\o/*

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:36

Nee :')

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:17

Spannend, eerste date met deze jongen? :D Veel plezier!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 21:59

Veel plezier ruitje!

Ik vind het ook... apart met die jongen, maar als jij er gelukkig van wordt.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:30

Zijn er trouwens meer dames hier die moeite hebben om contact vanuit jou te laten komen?
Ik merk dat ik me goed voel als ik hem mij laat berichten, zodat ik me zeker voel dat hij contact met mij wilt. Uit mezelf appen wil ik wel maar vind ik lastig, bang dat ik hem lastig val of geen zin heeft om te praten. Slech misschien ook om mezelf interessant te houden. We hebben vandaag contact gehad. Echt heel even. Gewoon een heey en alles goed :+ hij begon en nadat ik gestuurd had dat het met mij ook goed ging niks meer gehoord. Maar heb hem amper online gezien, 1 x op de hele dag na ons gesprekje van 4 zinnen _O- hoppa onzekerheid maar we wachten rustig af

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:40

Geen moeite mee. Ik heb liever snel door dat het 'm niet word dan dat je daar weer een week over doet.

Ik heb gepooled. Hij won met 4-0.
Gaat geen vervolg krijgen, hij had 'een loopje' .

I know, kansloos maar soms kan 1 ding mij zo ergeren. Of eerlijk is het dan wss dat de rest gewoon niet leuk genoeg is :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:41

Guess_NH schreef:
Zijn er trouwens meer dames hier die moeite hebben om contact vanuit jou te laten komen?
Ik merk dat ik me goed voel als ik hem mij laat berichten, zodat ik me zeker voel dat hij contact met mij wilt. Uit mezelf appen wil ik wel maar vind ik lastig, bang dat ik hem lastig val of geen zin heeft om te praten. Slech misschien ook om mezelf interessant te houden. We hebben vandaag contact gehad. Echt heel even. Gewoon een heey en alles goed :+ hij begon en nadat ik gestuurd had dat het met mij ook goed ging niks meer gehoord. Maar heb hem amper online gezien, 1 x op de hele dag na ons gesprekje van 4 zinnen _O- hoppa onzekerheid maar we wachten rustig af

Een vriend van mij zei het laatst: mannen vinden het ook weleens fijn om een berichtje te krijgen. :j en vraag jezelf gewoon af: zou ik het vervelend vinden om dit berichtje te krijgen? Nee. Lekker wat sturen. :) Als je de hele dag dingen stuurt en je niks terugkrijgt wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:44

Haha een loopje, jammer Ruitje! Laat je dat direct op een date weten of achteraf dat het hem niet meer gaat worden?

Mijn ervaring is dat mannen het juist leuk vinden als een vrouw (ook) begint.

Ik woon trouwens ook in omgeving Leeuwarden, maar tinder momenteel niet dus geen leuke verhalen helaas :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:47

Ik ben wel een fanatieke berichtert. Mijn vriend ook dus dat werkte. En nu we 2 jaar samenzijn en samenwonen zitten we natuurlijk niet de hele dag meer te appen maar er gaan nog steeds kusjes over en weer.

Als het alleen maar van jou uitkomt, merk je dat snel genoeg. En als je niet jezelf bent en een spelletje gaat spelen maak je het onnodig ingewikkeld.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:48

Hij zei voor de deur 'zal ik je 3 zoenen geven' , dus ik denk dat je dat dan gewoon uitstraalt :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:04

Mag ik me hier melden?
Heb mijn vriend ook online leren kennen. Inmiddels al enkele maanden samen. :D