Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Resistance schreef:Het is meer dat ik zijn gevoelens heel goed begrijp. Ik ben in het verleden op een dermate erge manier gekwetst dat ik daar nog steeds last van heb en naar een psycholoog ga ervoor. Bij mijn ex heeft het een jaar gekost totdat ik hem volledig vertrouwde, en toen vond ik het ook eng toen hij naar de universiteit ging met al die feestjes en gedrink enzo.
Hij zei overigens ook dat "degelijk" misschien niet helemaal de woordkeuze was geweest (moest ie om lachen hoe stom dat achteraf wel niet klonk).
Het klinkt als ik het zo uitleg inderdaad vaag, maar ik begrijp heel goed wat hij mij heeft uitgelegd. En al met al heb ik heel sterk het gevoel dat hij het ook echt meende.
Jildau schreef:Maar als je dus nu 'vreemd gaat' of liegt is dat geen enkel probleem en is hij niet gekwetst? Dat komt pas na het woord relatie? Dat begrijp ik even niet..
Resistance schreef:Jildau schreef:Maar als je dus nu 'vreemd gaat' of liegt is dat geen enkel probleem en is hij niet gekwetst? Dat komt pas na het woord relatie? Dat begrijp ik even niet..
Haha, het klinkt ingewikkeld, en het ligt niet zo simpel als jij het stelt. Maar nu hij het heeft uitgelegd begrijp ik het goed, en het belangrijkste is dat wij het begrijpen.
MarcoBorsato schreef:Maar laat ons je ook een beetje bemoederen want al met al ben je wel een gup van 19 en zit de wereld vol met kwade jongens.
Citaat:Het leven is simpel hoor; je kiest voor elkaar of je kiest niet voor elkaar.
Als je daar nog 8 maanden over wil nadenken dan kies je (indirect!!!!) dus niet voor elkaar.
Guess_NH schreef:Zijn er trouwens meer dames hier die moeite hebben om contact vanuit jou te laten komen?
Ik merk dat ik me goed voel als ik hem mij laat berichten, zodat ik me zeker voel dat hij contact met mij wilt. Uit mezelf appen wil ik wel maar vind ik lastig, bang dat ik hem lastig val of geen zin heeft om te praten. Slech misschien ook om mezelf interessant te houden. We hebben vandaag contact gehad. Echt heel even. Gewoon een heey en alles goedhij begon en nadat ik gestuurd had dat het met mij ook goed ging niks meer gehoord. Maar heb hem amper online gezien, 1 x op de hele dag na ons gesprekje van 4 zinnen
hoppa onzekerheid maar we wachten rustig af