Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:27

Gefeliciteerd met je nieuwe baan en inderdaad, dan mag je jezelf wel trakteren O:)

Die bovenste vind ik persoonlijk ook mooier Rebeccaa :j

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:30

Haha oh god jullie maken het me niet makkelijker haha. _O- Ik vind het voor sneakers zoveel geld! Voor mijn doc martens vond ik 150 euro echt prima, maar 125 euro voor een paar sneakers vind ik dan wel weer heel veel geld. Nou ja, het is pas februari en ik moet van mezelf toch nog even wachten voordat ik zomerschoenen ga kopen, dus ik denk dat ik ze tegen die tijd gewoon beide een keer in de winkel aanpas. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:32

Eulogy schreef:
Ik ben echt verliefd op mijn Thea's en ze lopen zooo heerlijk <3 Ze hebben sowieso heel veel nieuwe kleuren bij Office zag ik laatst en ik heb net een nieuwe baan dus ik vind eigenlijk dat ik mezelf wel mag trakteren dit weekend. Ik draag ze ook echt overal bij haha maar daar zal ongetwijfeld niet iedereen fan van zijn. Gelukkig zijn ze hier wel net iets goedkoper dan in Nederland! Ligt ook aan de kleur etc. De witte zijn hier geloof ik ook £80/90 dus zoveel scheelt het dan misschien niet haha.

Ik heb laatst ook een paar Roshe's gekocht in lichtblauw met nog heel wat andere kleuren (het is een soort Hawaii-achtig maar ook weer niet... ik zal dit weekend wel een foto maken, ze liggen bij m'n vriend). Ben niet eens zo'n onwijze fan van Roshe's maar ik verveelde me en ze waren behoorlijk afgeprijsd, dus ja.

Edit: ja, dat is ook wat me tegen houdt bij die witte, ik ben sowieso al niet zo'n held met schoenen schoonhouden, dus misschien zijn die witte dan niet zo'n goed plan := Kan me daar namelijk ook echt aan ergeren.

Aangezien jij ze beide hebt, zit er kwaliteitsverschil tussen de Roshe's en de Thea's? :) Ik vind witte schoenen ook echt heel lelijk trouwens als ze vies zijn, dus hoe mooi ze ook zijn.. ik zou zelf nooit voor wit gaan. Vind die witte nike's die nu helemaal in zijn (air force?) ook echt heel lelijk als ze een tijdje gedragen zijn.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:32

Scheelt dat je air max zo vaak kan wassen als je wilt en ze niet uit elkaar vallen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:33

Echt ja? Wauw, dat zou echt nooit in me opkomen haha. Gooi vans en all stars zo hop de wasmachine in, maar heb het verder nog nooit aangedurfd met een paar schoenen. Dat scheelt wel inderdaad. :j

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:35

Bedankt!
Ik heb ook nog een cadeaubon van Topshop van £75, m'n ouders zijn deze week in Engeland en ik ben vrijdag vrij, dus ik sleep moederlief vrijdag wel even mee naar de stad denk ik :D

En Rebecca: ik heb m'n Thea's sinds September en sindsdien eigenlijk vrijwel nonstop gedragen, en dat is er echt niet aan af te zien of te voelen. De Roshe's heb ik nog niet heel veel aan gehad aangezien ik ze mooi wil houden voor de zomer maar ik vind ze wel echt minder lekker zitten. Is denk ik ook persoonlijke voorkeur (ik vind een stevigere schoen fijner), maar ik denk ook dat ze net iets minder mooi blijven. Ik vind de Thea's de prijs dus echt wel waard en zou daar ook sneller voor gaan, ik zou m'n Roshe's denk ik juist niet gekocht hebben als ze niet waren afgeprijsd.
Ik heb m'n Thea's overigens dus ook de hele winter gedragen en dat ging ook prima.

En nee, heel jammer maar ik ga denk ik ook niet voor wit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:41

Ah oke, dankjewel! Ik denk dat ik dan toch voor de Thea's ga sparen. Ga ze wel beide eerst een keer passen en dan beslissen welke ik leuker vind staan! Vind de Thea's er vanaf foto's ook steviger uitzien ja, alsof ze wat meer kunnen hebben. :j

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:50

Ik vind die thea's ook heel erg gaaf <3
Die staan ook op mijn verlanglijstje (niet percee deze kleur hoor) maar daar moet ik eerst nog even voor sparen.

IK krijg mijn H&M mail opeens in het nederlands én het duits, iemand die weet hoe dat kan? _O-

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:52

Ik heb mijn air max Thea's inmiddels al een tijdje, en ben er suuper blij mee! Een super aankoop, heb ze non-stop gedragen sinds ik ze heb aangeschaft, ik loop iedere dag op wolkjes haha! Ze zitten nogsteeds heel fijn! Het is dat ik witte all stars heb gekocht anders had ik ze ook in het wit gekocht. :D

Ik heb ook eindelijk een witte blazer! Liep naar binnen bij de H&M en daar hing hij nog precies in mijn maat, op internet was hij altijd uitverkocht.. Ik zal thuis een aan-foto maken, zit nu in de trein naar huis.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:57

Vind sommige Thea's wel mooi. Vind een all white sneaker ook prachtig, maar dan meer voor de zomer. Ik zit zelf echt de azen op Huaraches als mijn aankomende nieuwe paar schoenen :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 18:19

xSannee schreef:
Ik vind die thea's ook heel erg gaaf <3
Die staan ook op mijn verlanglijstje (niet percee deze kleur hoor) maar daar moet ik eerst nog even voor sparen.

IK krijg mijn H&M mail opeens in het nederlands én het duits, iemand die weet hoe dat kan? _O-

Ik kreeg hem ook in het Duits _O-

En ik ga ook sparen voor Thea's :D vind ze ontzettend gaaf. Vorig jaar hadden ze een atomic pink uitvoering. Die vond ik zo gaaf, helaas niet meer te krijgen :(

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 18:57

Ik vind dat soort schoenen echt heel tof staan, maar niks voor mij :)! Vind het wel leuk om te zien hoe iedereen ze combineert.

Ik heb weer gezondigd := Dit komt allemaal mijn kant op:
Afbeelding

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:03

Ohhh die bovenste twee vind ik heel leuk! Rechtsonder ook maar ik ben daar veel te klein voor haha, ik word dan echt een propje.

Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een nieuwe kokkerrok maar vind ze vaak echt niet fijn zitten, zo'n slechte kwaliteit die dan niet mooi strak blijft.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:04

Mooooi bente! Vooral linksboven en -onder, love an open back <3

Ik heb twee super kokerrokken, ben er echt helemaal wijs mee! Een van Only en een van Vila :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:06

Ik heb een hele fijne van de Zara maar die verkopen ze niet meer geloof ik. Probleem is dat ik een hele smalle taille heb en hij daar dus meestal niet mooi aansluit.
Vila kan ik wel eens proberen als ik in Nederland ben binnenkort! Heb er nu ook een van Vila met een soort kant (was ik vergeten, want was 'm met kerst in Nederland vergeten en heb 'm tot nu dus niet kunnen dragen :+ ) aan de voorkant, die zit ook erg mooi. Iets te wijd bij de taille maar niet problematisch.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:08

Jaaaa ik dus ook Lau :)) en heb er veelste weinig, en m'n tattoo komt er zo mooi in uit!
Het jurkje was voor mij ook een twijfelgeval... toch gedaan omdat hij wel heel praktisch is om te hebben.
Is allemaal van de Urban Outfitters trouwens, gratis verzending boven de 60 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:10

Weet je wat ik echt heel tof vind? Van die h&m 5 euro rokjes zeg maar, maar dan de variant tot aan de knie. Weet iemand wat ik bedoel en wat de officiële benaming ervan is? Vooral heel tof met sneakers eronder. Wil er zo graag eentje aanschaffen, maar ik ben echt bang dat ik er met mijn 1 meter 60 gewoon niet mee weg kom :n

En super leuke bestelling Bente! Vooral rechtsboven is leuk!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:15

Ja zoiets bedoel ik inderdaad, alleen dan nog iets meer stretch-stof idee zeg maar. Hoop dat ze van de zomer weer in de winkel komen, dan ga ik er toch een keer een passen. :D

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:29

Mijn witte jasje van de H&M, ben er heel blij mee!

Afbeelding

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:17

Heeft iemand wat tips voor een goede push-up beha? Ik kan geen enkele vinden die mooi zit en fijn staat. :(

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:18

Ah die staat heel leuk Macy!

Push-up draag ik nooit, dus kan ik niet mee helpen haha.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:34

After Eden en Calvin Klein vind ik altijd wel fijn. :j

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:51

Macyy schreef:
Mijn witte jasje van de H&M, ben er heel blij mee!

[ Afbeelding ]

heb je een link? ik zoek al een hele poos precies zo'n witte blazer

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:59

Ik heb BH's van Victoria secret en die zitten zo fijn! Verder zweer ik bij beugelloos en vormloze. Zit zo fijn! Blijft alleen niks van mijn boezem over maar met een v hals staat het echt heel mooi vind ik.