@MarvanTom.. Ik heb al eens een fullhoofdstel gekregen en een cop opgestuurd gekregen. 2 verschillende maten zal zeldzaam zijn, maar mij verbaast het niks eigenlijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:pas daarmee op... voor hetzelfde geld hebben ze jouw schoenen omgewisseld vo een onpaar dat ze hadden. ok laten ze jou geld terugboeken en sturen ze niets op...
MarvanTom schreef:Heeeeel apart SuperLiesje...![]()
Alleen heb ik zo'n idee dat het haast niet kan, 2 maten schoenen bij een officieel verkooppunt.
Maar niets is onmogelijk; laat ze het eerst maar bewijzen.
Ben benieuwd!
Alja schreef:En hoop voor je dat het niet iets breekbaars is
Gydja schreef:Alja schreef:En hoop voor je dat het niet iets breekbaars is
Het kan stuk maar het is gelukkig niet iets wat zomaar breekt als je het op de grond laat vallen.
Trouwens bij een kila punt, moet je dan je id laten zien dat jij het bent? Mijn vriend haalt het paketje namelijk voor mij op maar hij staat wel op mijn naam.
En ik had een shirt van iemand over gekocht (nooit gedragen) en op de track en trace code bij Post NL geeft aan dat hij vandaag tussen 9:30 - 11:30 uur bezorgd word.... ja leuk heb nog geen postbode gezien.
EDIT: leuk! staat nu een melding op de track & trace pagina: "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag" Zit ik hier voor jan banketstaaf. Ik had wel andere dingen te doen.
Gydja schreef:Het kan stuk maar het is gelukkig niet iets wat zomaar breekt als je het op de grond laat vallen.
Trouwens bij een kila punt, moet je dan je id laten zien dat jij het bent? Mijn vriend haalt het paketje namelijk voor mij op maar hij staat wel op mijn naam.
En ik had een shirt van iemand over gekocht (nooit gedragen) en op de track en trace code bij Post NL geeft aan dat hij vandaag tussen 9:30 - 11:30 uur bezorgd word.... ja leuk heb nog geen postbode gezien.
EDIT: leuk! staat nu een melding op de track & trace pagina: "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag" Zit ik hier voor jan banketstaaf. Ik had wel andere dingen te doen.
bridgetF schreef:Ik had het zelf ook niet gedaan, maar deze maat schijnt niet zo makkelijk verkrijgbaar te zijn, aldus de mevrouw. Tja, ze hebben het gewoon goed gedaan...in een jaar tijd verdubbeld in grote. Als je er maar elke dag tegen praat, dan groeit het wel
MarvanTom schreef:@ SuperLiesje: apart dat ze op zich laten wachten...
Geen smartphone oid misschien om een foto te maken..?