Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smee__ schreef:Weet iemand hier toevallig of ze ook van die simpele witte stretch rokjes hebben bij de primark? Heb er ooit zo'n zwarte gekocht maar daarna eigenlijk nooit meer gezien. En heb hem morgen nodig voor m'n Halloween outfit haha
_mexx_lady_ schreef:Voor een feestje met als thema the great Gatsby wou ik eigenlijk gewoon gaan als de vrouwelijke versie van de herenleuk mantelpak aantrekken met zo een typische maffiahoed..
Iemand een idee of primark nog zo een klassieke broek met bijpassend blazertje heeft? Is dat standaard collectie of tijdelijk? I Eindhoven he/had je op het eerste verdiep zo en aantal rekken..
s_v schreef:_mexx_lady_ schreef:Voor een feestje met als thema the great Gatsby wou ik eigenlijk gewoon gaan als de vrouwelijke versie van de herenleuk mantelpak aantrekken met zo een typische maffiahoed..
Iemand een idee of primark nog zo een klassieke broek met bijpassend blazertje heeft? Is dat standaard collectie of tijdelijk? I Eindhoven he/had je op het eerste verdiep zo en aantal rekken..
Ben vandaag in EHV geweest en heb best wel veel mantelpakjes/nette broeken, zien hangen, op de 1e verdieping inderdaad! Verder hadden ze ook een paar mooie hoeden, dus ik denk dat je wel zou kunnen slagen!
Ik ben in ieder geval weer veel te goed geslaagd...
Vrees dat ik zelfs mijn record verbroken heb, ben buiten gelopen met 3 zakken (2 grote en een kleine)...
Heb echt belachelijk veel gekocht, maar allemaal basic gingen die ik ook nodig had en cadeautjes
Ik had:
Een zwarte skinnie, een jas, een paar truitjes, een dik vest, handschoenen, veel sokken, pyjama's in de sale, kaarsjes, pincetten, een BH (in de sale), broekjes voor mijn nichtje, t-shirts voor mijn nichtjes, vestjes voor de nichtjes, en dan vergeet is vast nog wat !![]()
Totale schade was ongeveer een €200![]()
[ Afbeelding ]
xx_Lyzet schreef:Pyjama's in de sale?? Welke?
Hahah denk dat het wel duidelijk is dat ik pyjamas van primark zo fijn vind!