Ik ben alweer vanaf 3 uur wakker. Enorme pijn en weer reactie op medicatie, gek van de jeuk en brandend gevoel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Hier had ik echt flink een klacht over ingediend.
Normaliter zit er 6 maanden garantie op schoeisel. (Buiten de veters om! Maar wel op naden, stiksels enz)
fjordjes schreef:Ik had z'n werktruien uitgewassen maar waren nog niet droog. Ik zei volgens mij liggen nog 2 nieuwe truien in je kast. En dan nog vragen ja waar dan. Zonder trui naar beneden gegaan, ik nog gekeken in de kast en ja hoor 2 nieuwe truien. Om 5u 's morgens nog geroepen dat er een trui ligt, nog een appje gestuurd maar het komen pakken ho maar. Ja dan laat je je ook kennen hoor, kleuter!
fjordjes schreef:Ik had z'n werktruien uitgewassen maar waren nog niet droog. Ik zei volgens mij liggen nog 2 nieuwe truien in je kast. En dan nog vragen ja waar dan. Zonder trui naar beneden gegaan, ik nog gekeken in de kast en ja hoor 2 nieuwe truien. Om 5u 's morgens nog geroepen dat er een trui ligt, nog een appje gestuurd maar het komen pakken ho maar. Ja dan laat je je ook kennen hoor, kleuter!
MarlindeRooz schreef:En dat heeft als gevolg dat ze eerst altijd roepen naar jou waar iets ligt voordat ze zelf kijken.
Ineke2 schreef:Zeker niet. Want het is alleen van toepassing als ze zelf al hebben gekeken en zeggen dat het er niet ligt.
Winged schreef:Eerste werkdag na vakantie. Ik moet er nog even inkomen en ondertussen heb ik alleen maar collega's aan m'n bureau 'ohh je bent er weer wat fijn! Kun jij misschien...'
Ik had mijn agenda voor vandaag met een reden geblokt + met een reden mijn afwezigheidsassisent nog aan. Mag nog 70 mails doornemen