Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:29

Ik schrijf het hele jaar door dingen op die ik zie en wel zou willen hebben, maar niet voor mezelf wil of kan kopen. Zo kan ik een heel lijstje geven rond verjaardag :')

Ik ben alweer vanaf 3 uur wakker. Enorme pijn en weer reactie op medicatie, gek van de jeuk en brandend gevoel

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:57

Siggislief schreef:
Lau schreef:
Dat iedereen vraag wat ik voor mijn verjaardag wil en ik niet verder kom als geld.

Ik word al 1,5 maanden gevraagd wat ik wil. Terwijl ik in November jarig ben. :')

Haha ik ben 9 oktober jarig ik had echt dingetjes moeten opschrijven :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:58

Ja, zo vanaf 2 maanden voor verjaardag kan je nooit iets verzinnen als je niet iets heel graag wilt. :') De andere 10 maanden is het veel makkelijker

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:58

Dit..
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:29

maralyn schreef:
Hier had ik echt flink een klacht over ingediend.
Normaliter zit er 6 maanden garantie op schoeisel. (Buiten de veters om! Maar wel op naden, stiksels enz)

Ik denk dat ik ook niet langs de schoenmaker ga, maar weer naar de winkel en anders online. Baal er ook echt van. Van deze winkel verwacht ik meer. Koop al tig jaar hier tevreden schoenen die eeuwen mee gaan, dus dit is gewoon een slechte productie. Niet bever overigens.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:34

Mannen, en dan vooral die van mij :roll:

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:36

fjordjes schreef:
Mannen, en dan vooral die van mij :roll:

Oh hebben we dezelfde? We hebben nu ‘aangewezen’ plekken voor de kliko’s. Een keer raden wie de onze nog steeds elke keer stug voor het huis neer zet?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:38

De verhuurder van de garages. Ik bel de verhuurder met 1 belangrijke vraag en 1 als het kan zou het fijn zijn vraag. Word ik eindelijk teruggebeld (had maandag gebeld) Krijg ik alleen antwoord op mijn het zou fijn zijn als het kan vraag. (Wat dus helaas niet kon) maar de belangrijke vraag wilde ze even snel afwimpelen. Dus nu gaat ze de vraag nogmaals intern bespreken en word ik weer terug gebeld. Had dat gewoon meteen gedaan.

En ze kwamen eindelijk een rookmelder plaatsen, niet de partij die het in eerste instantie zou doen maar een klusser van de verhuurder zelf. Maar ik heb er al 2 hangen. En ipv dat ze er daar dan 1 van vervangen, plakken ze er gewoon nog maar 1 tegen het plafond.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:40

Ik had z'n werktruien uitgewassen maar waren nog niet droog. Ik zei volgens mij liggen nog 2 nieuwe truien in je kast. En dan nog vragen ja waar dan. Zonder trui naar beneden gegaan, ik nog gekeken in de kast en ja hoor 2 nieuwe truien. Om 5u 's morgens nog geroepen dat er een trui ligt, nog een appje gestuurd maar het komen pakken ho maar. Ja dan laat je je ook kennen hoor, kleuter!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:46

fjordjes schreef:
Ik had z'n werktruien uitgewassen maar waren nog niet droog. Ik zei volgens mij liggen nog 2 nieuwe truien in je kast. En dan nog vragen ja waar dan. Zonder trui naar beneden gegaan, ik nog gekeken in de kast en ja hoor 2 nieuwe truien. Om 5u 's morgens nog geroepen dat er een trui ligt, nog een appje gestuurd maar het komen pakken ho maar. Ja dan laat je je ook kennen hoor, kleuter!

Af en toe denk je toch: hoe functioneren die mensen?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 10:17

fjordjes schreef:

Hahaha dit had mijn vriend kunnen zijn. :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 10:39

Al is het volgens mij wel een bekend mannen probleem dat ze zaken niet kunnen vinden terwijl het er wel ligt. Soort object blindheid ofzo? :')

"Schat, waar ligt de blikopener"
"Bovenste la"
"Heb ik al gekeken, ligt er niet"
*loopt naar de la, pakt hem er meteen uit...
Man: :wow:

_O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 10:43

Haha dan zou ik weddenschappen zo vaak winnen O:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 10:45

En dat heeft als gevolg dat ze eerst altijd roepen naar jou waar iets ligt voordat ze zelf kijken. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:08

Zeker niet. Want het is alleen van toepassing als ze zelf al hebben gekeken en zeggen dat het er niet ligt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:12

MarlindeRooz schreef:
En dat heeft als gevolg dat ze eerst altijd roepen naar jou waar iets ligt voordat ze zelf kijken. :=

Mijn standaard antwoord "Daar waar het hoort te liggen. En als het daar niet ligt, heb je het ergens anders laten liggen en dat weet ik niet. "

Vind 'ie niet zo leuk :D

Ineke2 schreef:
Zeker niet. Want het is alleen van toepassing als ze zelf al hebben gekeken en zeggen dat het er niet ligt.

"Echt, ik heb zopas gekeken in de la, en toen lag het er niet. Heus."

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:13

Eerste werkdag na vakantie. Ik moet er nog even inkomen en ondertussen heb ik alleen maar collega's aan m'n bureau 'ohh je bent er weer wat fijn! Kun jij misschien...'

-O-

Ik had mijn agenda voor vandaag met een reden geblokt + met een reden mijn afwezigheidsassisent nog aan. Mag nog 70 mails doornemen :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:13

Dikke vinger en waarvan zou het niet weten. Hij doet wel pijn dus misschien met slapen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:14

Vandaar dan de weddenschap Rien :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:16

Winged schreef:
Eerste werkdag na vakantie. Ik moet er nog even inkomen en ondertussen heb ik alleen maar collega's aan m'n bureau 'ohh je bent er weer wat fijn! Kun jij misschien...'

-O-

Ik had mijn agenda voor vandaag met een reden geblokt + met een reden mijn afwezigheidsassisent nog aan. Mag nog 70 mails doornemen :+

Dan zeg je meteen nee, vandaag niet ik heb eerst nog zat bij te lezen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:18

Ineke2 schreef:

Doe ik ook zeker :D Volgende week zijn ze de eerste :+ Eerst de lading van nu wegwerken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:19

Vanmorgen met de hond uitlaten. Iemand uit de buurt laat haar hondje in de kinderspeeltuin poepen. Ongelukje kan gebeuren, maar ja, ik loop daar altijd met ferme pas doorheen, geen kans om te poepen.
Mevrouw gaat het duidelijk niet opruimen. Ik heb het haar (redelijk) vriendelijk doch (zeer) dringend verzocht opgedragen om dat toch te doen. Vond ze niet zo leuk. Kreeg terug gekwek in het Spaans. Mij een biet. Opruimen die hapo.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:24

Winged schreef:
Ineke2 schreef:

Doe ik ook zeker :D Volgende week zijn ze de eerste :+ Eerst de lading van nu wegwerken.

:D +:)+ Topper

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:27

Ik ben blij dat er mais geoogst kan worden.
Minder blij ben ik met de vlokken die op straat zwerven en een hond die denkt dat ze als stofzuiger mag functioneren.... ze laat wel los als ik los zeg. Maar alle 5 meter los zeggen is zo irritant

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:28

Iemand op feestboek die alleen post: Zucht

Echt zeg wat er is of post niks. Dat gebedel om aandacht kan ik zeer slecht tegen.