Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 23:06

In september 2021 kregen we nieuwe standleidingen zodat we minder last hadden van geluidsoverlast. (Zodra de buren doorspoelen) Dat werkte prima tot nu met de nieuwe muren (gipsplaten op staalprofielen ipv de muur die er stond) is de herrie nog luider dan met de oude standleidingen. Ik had gehoopt dat het kwam omdat ik nog geen deur had, en daarvoor omdat er nog geen tegels op de muur zaten. Maar beide zijn nu aanwezig en de herrie ook nog steeds.

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 23:16

De manier waarop mijn ouders mijn huis hebben achtergelaten. Alles meegenomen inclusief shampoo en conditioner die echt niet goedkoop was. Maar vervolgens wel een afgekloven tandenborstel en volle riekende vuilniszak en dat soort rommel laten staan.

Ik moet morgen eigenlijk overwerken, maar wellicht slimmer om de schimmel van de badkamer tegels te gaan poetsen. Dat groeit er ook al weken op.

Ik ben echt heel erg blij dat ze me helpt behangen, maar ze wil altijd alles zo graag voor het oog mooi hebben. Ik kuis liever en zet er een paar stoelen een kast en een bed in en dan zien we wel. Het is nu een zooi, er ligt overal stof en ik ga daar zo slecht op. Oké, rant over :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 23:24

Dat ik wat paniek had door het verband opeens voelde het alsof mijn been helemaal opgesloten zat heel naar... verband vervangen door een grote pleister en het voelt nu een stuk beter.

En dat ik mij zorgen maak over de open wond. Het is maar klein maar goed googelen moet je uiteraard nooit doen.

Hopelijk mag morgen in ieder geval 1 pleister eraf dat plekje ziet er goed en dicht uit.

En dan de achterlijk krampen in mijn voet door het niet goed kunnen lopen ben ik ook zo klaar mee voelt niet fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 23:55

Mensen met een te groot ego die hun eigen identiteit iets teveel ontlenen aan hun werk. :=

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 23:58

Mkango schreef:
Mensen met een te groot ego die hun eigen identiteit iets teveel ontlenen aan hun werk. :=

Ben je mijn ex tegengekomen? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 00:01

Lugea schreef:
Mkango schreef:

Ik weet niet of je ex een stoeterij in Ierland managet. _O-

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 00:05

Mkango schreef:
Lugea schreef:
Ik weet niet of je ex een stoeterij in Ierland managet. _O-

Ah, helaas. Dan lopen er meer van dat soort egotrippers rond. 8)7

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 01:16

Het ene moment denk ik "ik ben goed bezig en dit gaat echt wat worden" en dan de volgende minuut is het van "wie houd ik in vredensnaam voor de gek"

Ik word krankzinnig van het heen en weer. En ik ben al bijna 40, wat wil ik nou nog ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 02:47

Goh, ga je op tijd naar bed want veel te veel gedaan en lijf protesteert. Waarom word ik dan altijd zo vroeg wakker? In plaats van gewoon uitrusten word ik na 3 uur wakker en kom nooit meer in slaap.
Ondankbaar lijf

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 04:21

Zebrastreep schreef:
Flying_Angel schreef:
Dat er vanmiddag een man onze schutting intrapte. Onze tuin begon te filmen en zei dat hij van de politie was en wij illegaal daar wonen. : enge situatie

Politie ook voor de insluiper gebeld?

Wat een mafkees.

Ja, gelijk 112 gebeld. Die waren al heel snel in de wijk. Wijkagent belde gisteravond nog. Ze hebben hem gevonden. Bekeurd en de wijk uitgestuurd. Bleek dronken en verwarde man.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 06:45

De Nederlandse deelnemers aan het Songfestival. Ik vind het liedje echt geweldig, maar ze zingen zo vals als kraaien :\.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:04

De hik, dit betekend dat ik vandaag de hele dag de hik ga hebben... schijt hekel aan...

En aan het feit dat wij vandaag een meeting hebben waarbij we verplicht op kantoor moeten zijn. Ik ga nooit op maandag naar kantoor en dat heeft een hele goede reden >;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:07

_San87_ schreef:
De Nederlandse deelnemers aan het Songfestival. Ik vind het liedje echt geweldig, maar ze zingen zo vals als kraaien :.

Ja dit snap ik ook niet. We hebben zoveel zangtalent in Nederland, kijk bij Better then ever bijvoorbeeld.
En dan sturen we dit en dat rare nummer van vorig jaar. Echt waarom?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:22

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:
De Nederlandse deelnemers aan het Songfestival. Ik vind het liedje echt geweldig, maar ze zingen zo vals als kraaien :.

Ja dit snap ik ook niet. We hebben zoveel zangtalent in Nederland, kijk bij Better then ever bijvoorbeeld.

Maar echt, he... Zo zonde :\. Hopelijk wordt t echt een heel heel stuk beter. Dit is niet aan te horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:28

Thnx MyWishMax! :*

Die honden hier zijn echt de liefste hoor, maar waarom om 7u in de ochtend al een feestje houden met z'n drieën? :x

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:32

Niobe schreef:
Het ene moment denk ik "ik ben goed bezig en dit gaat echt wat worden" en dan de volgende minuut is het van "wie houd ik in vredensnaam voor de gek"

Ik word krankzinnig van het heen en weer. En ik ben al bijna 40, wat wil ik nou nog ;(

43 en helaas erg herkenbaar :\

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:32

Mijn hond moet naar die dierenarts om 9 uur voor een operatie, haar baarmoeder gaat eruit nadat we er vrijdag achter kwamen dat deze ontstoken was. Ik ben zo verschrikkelijk nerveus.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:47

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:

Nja maar dit zijn twee genderfluide/nonbinary/etcetc etc figuren zodat ‘we’ als Nederland kunnen laten zien hoe lekker divers en progressief we in NL zijn. Dat ze niet kunnen zingen is dan niet relevant.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 08:32

LaPluche schreef:
Mijn hond moet naar die dierenarts om 9 uur voor een operatie, haar baarmoeder gaat eruit nadat we er vrijdag achter kwamen dat deze ontstoken was. Ik ben zo verschrikkelijk nerveus.

Ahhh sterkte voor je hond, hopelijk verloopt alles goed!
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 17-04-23 09:06, in het totaal 2 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 08:47

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:

Nou ja als je het verhaal van Joan hoorde hoe zij behandeld werd dan snap ik wel waarom er niet veel animo meer is.
Leuker zou zijn als er weer een avondje zou komen waarbij we kunnen stemmen op onze favoriet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 08:54

_San87_ schreef:
Ik heb het net even zitten luisteren en het na vijf seconden weer uitgezet. Wat erg. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 08:58

Ik denk dat ik voor het eerst in jaren het songfestival over ga slaan. Je word er ook zo mee doodgegooid momenteel, ik vind het helemaal niks wat nu Nederland moet vertegenwoordigen :x en met dat vals zingen denk ik alleen maar trek je terug nu het nog kan :+

Mijn ergernis is dat de tijd zó snel voorbij vliegt. Naar mijn idee zijn we net 2 maanden in 2023 maar april is ook weer over de helft. Met alles wat er nog aan komt aan drukte heb ik het idee dat ik 3 keer met m'n ogen knipper en dat ik dan ook alweer jarig ben (eind juni :') ) ik hou het niet meer bij :x

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 08:59

Mars schreef:
Nja maar dit zijn twee genderfluide/nonbinary/etcetc etc figuren zodat ‘we’ als Nederland kunnen laten zien hoe lekker divers en progressief we in NL zijn. Dat ze niet kunnen zingen is dan niet relevant.

Ze zijn toch doodgewone saaie cis mensen? :o?

Of ik mis wat, maar ze zijn allebei heel gender conforming en hun socials hebben geen hints op afwijkende genderidentiteit ofzo. Ze zijn wel erg pretentieus op een rete cringy manier (citizen of the world LA girl schtick :') ) en net zo muzikaal getalenteerd als een pakje boter := maar slechte muziek maken is niet bepaald queer toch?

Suliko

Mars schreef:
Suzanne F. schreef:

Volgens mij klopt dit niet en identificeren beide zich gewoon als vrouw en man. Wat hun seksualiteit is geen idee, maar ze verspreiden beide niet openlijk lhbtiq+ content, dus hoe representatief ze zijn voor die community en daarmee een progressief Nederland betwijfel ik.

Dat ze een flop zijn met dit nummer ben ik helemaal met je eens. Verder ken ik ze niet en heb ik niets met het euro visie songfestival.
Laatst bijgewerkt door Suliko op 17-04-23 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Ik heb het net even zitten luisteren en het na vijf seconden weer uitgezet. Wat erg. :

Ja grandioos :=.