Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Flying_Angel schreef:Dat er vanmiddag een man onze schutting intrapte. Onze tuin begon te filmen en zei dat hij van de politie was en wij illegaal daar wonen.enge situatie
Politie ook voor de insluiper gebeld?
Wat een mafkees.
_San87_ schreef:De Nederlandse deelnemers aan het Songfestival. Ik vind het liedje echt geweldig, maar ze zingen zo vals als kraaien.
Suzanne F. schreef:_San87_ schreef:De Nederlandse deelnemers aan het Songfestival. Ik vind het liedje echt geweldig, maar ze zingen zo vals als kraaien.
Ja dit snap ik ook niet. We hebben zoveel zangtalent in Nederland, kijk bij Better then ever bijvoorbeeld.
En dan sturen we dit en dat rare nummer van vorig jaar. Echt waarom?
Suzanne F. schreef:_San87_ schreef:De Nederlandse deelnemers aan het Songfestival. Ik vind het liedje echt geweldig, maar ze zingen zo vals als kraaien.
Ja dit snap ik ook niet. We hebben zoveel zangtalent in Nederland, kijk bij Better then ever bijvoorbeeld.
LaPluche schreef:Mijn hond moet naar die dierenarts om 9 uur voor een operatie, haar baarmoeder gaat eruit nadat we er vrijdag achter kwamen dat deze ontstoken was. Ik ben zo verschrikkelijk nerveus.
Mars schreef:Nja maar dit zijn twee genderfluide/nonbinary/etcetc etc figuren zodat ‘we’ als Nederland kunnen laten zien hoe lekker divers en progressief we in NL zijn. Dat ze niet kunnen zingen is dan niet relevant.
Mars schreef:Suzanne F. schreef:
Nja maar dit zijn twee genderfluide/nonbinary/etcetc etc figuren zodat ‘we’ als Nederland kunnen laten zien hoe lekker divers en progressief we in NL zijn. Dat ze niet kunnen zingen is dan niet relevant.