Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Herfstblad schreef:Wat vinden jullie ervan als je zondag een eerste date hebt gehad en daarna wel nog geappt en 2e date afgesproken, maar nu al 24 uur radiostilte?
Marocje schreef:Nee? Wellicht heeft het niks met jou te maken en waardeert ie het alleen maar. Beetje interesse.
Misschien heeft ie dubbele gevoelens.
Maar je zal dit nooit weten wanneer je er niet naar vraagt. Er zit nog wel een verschil tussen blijven vragen wat er aan de hand is of het gewoon een keer vragen of er misschien iets is..
Zonnetje81 schreef:Herfstblad schreef:Nou ik heb hem geappt hoor! Nog geen reactie..
Wat heb je geappt? En daarna je gevoel laten spreken. Als iemand zo is, of dat is wat je zoekt. Of dat je denkt dat ie geen interesse heeft. Biet iedereen is hetzelfde maar wat contact zou voor mij wel wenselijk zijn.
Chickyy schreef:Ik ben me er inmiddels van bewust dat ik vaak gesprekken aan het trekken en dragen was.. het is opvallend hoe snel gesprekken doodvallen als je dat niet meer doet.. en dan bedoel ik niet dat ik niks meer vraag, maar ik wacht meer af waar de ander mee komt