Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Herfstblad

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 17:15

Wat vinden jullie ervan als je zondag een eerste date hebt gehad en daarna wel nog geappt en 2e date afgesproken, maar nu al 24 uur radiostilte?

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:11

Hoe was hij voorheen qua appen? Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo van het appen, daarvan vindt ik niet zo veel. Misschien heeft hij even heel druk gehad / is er iets gebeurd waardoor hij even wat anders aan zijn hoofd heeft dan iemand te appen met wie hij pas 1 date heeft gehad.

Heb je al een concrete 2e date afgesproken, dus datum etc. of is het nog vrij losjes?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:56

Herfstblad schreef:
Wat vinden jullie ervan als je zondag een eerste date hebt gehad en daarna wel nog geappt en 2e date afgesproken, maar nu al 24 uur radiostilte?

Heel erg afhankelijk. Heb je iets gevraagd en nog niks gehoord? Was er een gesprek op gang of niet?
Is het gewoon stil gevallen?

Met de ene kon ik fijn appen, met de ander appten we alleen om de volgende date af te spreken. Maar dat zei niks over hoe het live ging :j

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:48

Ja we hebben concreet voor zondag (nog geen tijdstip) een date afgesproken. We zaten midden in een gesprek. Ik had iets verteld over mijn creatieve hobby's en ineens radiostilte. Hij knapte vast op mijn hobbys af.. _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:49

Oh, dan zou ik gewoon vragen of er iets is..

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:51

Marocje schreef:
Oh, dan zou ik gewoon vragen of er iets is..

Is dat niet te opdringerig?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:59

Nee? Wellicht heeft het niks met jou te maken en waardeert ie het alleen maar. Beetje interesse.
Misschien heeft ie dubbele gevoelens.

Maar je zal dit nooit weten wanneer je er niet naar vraagt. Er zit nog wel een verschil tussen blijven vragen wat er aan de hand is of het gewoon een keer vragen of er misschien iets is..

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:07

Marocje schreef:
Nee? Wellicht heeft het niks met jou te maken en waardeert ie het alleen maar. Beetje interesse.
Misschien heeft ie dubbele gevoelens.

Maar je zal dit nooit weten wanneer je er niet naar vraagt. Er zit nog wel een verschil tussen blijven vragen wat er aan de hand is of het gewoon een keer vragen of er misschien iets is..

Ik heb geleerd nooit achter een man aan zitten haha.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:08

Er is een verschil tussen achter een man aan zitten en vragen om open communicatie.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:10

Je kan ook gewoon random een vraag stellen en interesse tonen. Ik geloof niet in oh jij hebt als laatste geappt dus….

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:13

En je wil toch duidelijkheid? Niks mis met zelf initiatief nemen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:48

Ja precies. Kies voor jezelf en wat jij nodig hebt ipv af te wachten en je keuzen van de man af te laten hangen. Dat is toch precies wat je niet wil?

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:53

Nou ik heb hem geappt hoor! Nog geen reactie..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:55

Uhm.. tussen achter een man aanzitten en interesse tonen zit een heel verschil. ;)

Maar goed dat je hebt geappt!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 21:16

Herfstblad schreef:

Wat heb je geappt? En daarna je gevoel laten spreken. Als iemand zo is, of dat is wat je zoekt. Of dat je denkt dat ie geen interesse heeft. Biet iedereen is hetzelfde maar wat contact zou voor mij wel wenselijk zijn.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 21:46

Zonnetje81 schreef:
Herfstblad schreef:

Wat heb je geappt? En daarna je gevoel laten spreken. Als iemand zo is, of dat is wat je zoekt. Of dat je denkt dat ie geen interesse heeft. Biet iedereen is hetzelfde maar wat contact zou voor mij wel wenselijk zijn.

Nou we hebben een gesprek. Maar ik vind in het gesprek is hij vooral met zichzelf en zijn ding bezig. Dus hoe zijn dag was, hoe hij dingen ervaart, wat hij gedaan heeft en zijn plannen. Even vragen hoe mijn dag was zit er niet in.. ik ben benieuwd, ik irriteer mij een beetje haha.

En dat merkte ik zondag ook, hij praatte heel veel en als ik wat vertelde overrulde hij alweer met zijn ervaring of verhalen. Ik dacht eerst zenuwen en eerste date niet te veel aan tillen. Maar ik hou het wel even in de gaten..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 06:29

Dan lijkt het mij snel klaar in ieder geval. Beetje interesse zou wel fijn zijn.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 07:09

Herfstblad, daar zou ik dan sowieso wel klaar mee zijn.. wat maakt dat je hem wel een kans wil geven en dit accepteert?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 07:22

Same. Heel vermoeiend als iemand alleen over zichzelf praat en weinig interesse toont. Mijn stokpaardje is kijk naar daden ipv praatjes. Wat maakt het dat je toch het idee hebt dat hij interesse in jou heeft?

Als je hem leuk vindt zou je het bespreekbaar kunnen maken. Sommige mensen zijn zich er niet van bewust dat ze zo zijn. En als niemand het zegt dan zullen ze het niet doorkrijgen. Maar mensen veranderen niet 1, 2, 3 dus als het je nu al irriteert moet je er rekening mee houden dat dat meer kan worden

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 09:42

Ik wil niet direct iemand afwijzen en al helemaal niet na wat app gesprekken. Maar het viel mij wel op dat hij veel praat over zijn leven/werk/hobby's. Zondag gaan we naar de dierentuin en als ik het dan nog niet helemaal leuk vindt dan is het hem gewoon niet. Dat kan natuurlijk ook. Niks mis mee. Positieve punten aan hem vind ik wel dat hij een dierenvriend is, hij zegt dat hij sportief is en hij is volgens mij ook wel ambitieus qua werk. Al weet ik niet of ik dat laatste zo belangrijk vindt. Ik vind vooral dat je iets moet doen waar je passie ligt. Of dat nu vakkenvullen is of chirurg. Hij heeft dan wel lego en ander priegelwerk als hobby, maar ik vind het wel weer leuk dat hij zijn eigen ding heeft. Als iemand bijvoorbeeld lego als hobby heeft en hij is daar zelfverzekerd over en kan het ook goed vind ik dat ook wel weer aantrekkelijk. (Los van de lego, kan met alles zijn)

Dus we gaan het zien. Hij is wel kleiner dan ik ben. Klein minpuntje. Maar goed, ik ben ook geen super model qua uiterlijk. Dus ja...

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 10:23

Ik zou ook zondag gewoon gaan. Als de klik er verder wel is, kan je het bespreekbaar maken. Als het niet veranderd kan je er altijd nog een streep onder zetten.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 11:36

Ik ben me er inmiddels van bewust dat ik vaak gesprekken aan het trekken en dragen was.. het is opvallend hoe snel gesprekken doodvallen als je dat niet meer doet.. en dan bedoel ik niet dat ik niks meer vraag, maar ik wacht meer af waar de ander mee komt

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 11:39

Chickyy schreef:
Ik ben me er inmiddels van bewust dat ik vaak gesprekken aan het trekken en dragen was.. het is opvallend hoe snel gesprekken doodvallen als je dat niet meer doet.. en dan bedoel ik niet dat ik niks meer vraag, maar ik wacht meer af waar de ander mee komt

Ik app hem ook bewust even niet om te kijken of er interesse vanuit hem komt en dat ik niet inderdaad constant het gesprek aan het leiden ben. Ik heb nu zo iets van stik er maar even in en ik zie je zondag wel haha.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 11:45

Ik heb er ook een handje van om het goed te praten: het is nieuw, hij moet wennen, onzekerheid, niet iedereen is hetzelfde, hij is niet nieuwsgierig. Heb ik bij mijn laatste date ook gedaan, hij overrulede ook alles, alles ik ik ik, hij vroeg niks. Ik heb een bedrijfje met dieren, hij informeerde nergens naar. Achteraf zie ik nu in dat hij helemaal geen emotionele connectie aan kan gaan, of aan wil gaan. Het bleef aan het oppervlakte, ondanks dat hij gezellig was, lief leek te doen maar het was meer een script dan dat je het voelde dat hij het meende dat JIJ speciaal bent en hij sprak nooit uit zijn gevoel maar uit constateringen. Dus weer een leer moment geweest dat mannen ook bij je kunnen zijn, af willen spreken maar het meer zien als tijdverdrijf/gezellig/leuk maar niet meer/dieper dan dat.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 13:18

Dat is dus nu mijn twijfel geval bij mijn kerel. Nu elkaar 5 x gezien waarvan 2 x plat was tijdens lunch pauze. Hij heeft veel aan z'n hoofd op t moment dus ergens wil ik het even aankijken maar ben wel benieuwd hoe het donderdag is. Vind het wel een beetje gek bespreekbaar te maken. Het is niet dat er veel stiltes vallen en krijg de ruimte om te vertellen maar er wordt vooralsnog weinig door gevraagd. Ben dus wel benieuwd hoe het donderdag is en hoe het voelt. Her remt mijn interesse wel wat. Verder echt een leuke kerel. Niks op aan te merken. Vroeg me ook al af of t aan mij ligt. Denk dat veel mannen zo ook wel zijn maar jullie herkennen het dus wel ook als afknapper.

Wil sowieso eens bespreekbaar maken wat hij tot nu toe van ons contact vind. Na 5 dates mag dat wel. Plan was om daar te blijven slapen maar misschien de avond wel bespreken al.