Hihi die man met die hamer..... wel echt waardeloos als het zó lang duurt met zó veel bombarie.... ze hadden al bijna de helicopters met versterking gestuurd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
c_alsemgeest schreef:Mijn man niet
Die krijgt nog steeds een klein wegtrekkertje als hij het piepje van het alarm hoort![]()
Dat piepje doet hij nl vlak voordat het echt in alarm gaat. Maar ook soms als hij een systeem test uit voert.
pmarena schreef:Het rotte was dat ik dus ook de afzuigkap weer uitgeschakeld had natuurlijk, als die nou nog aangestaan had....
Picopico schreef:Als er een vlam in de pan was gekomen - wat met alleen vet erin niet ondenkbaar is - en de afzuigkap stond aan, was het vuur daarin gezogen en had je een serieuze brand gehad. Dan toch liever die rookmelder...
Bij mijn grootouders vond iemand het ooit een goed idee om met de afzuiger aan te gaan flamberenIs met een sisser afgelopen, maar mijn oma is altijd bang gebleven voor vuur.
Picopico schreef:pmarena schreef:Het rotte was dat ik dus ook de afzuigkap weer uitgeschakeld had natuurlijk, als die nou nog aangestaan had....
Als er een vlam in de pan was gekomen - wat met alleen vet erin niet ondenkbaar is - en de afzuigkap stond aan, was het vuur daarin gezogen en had je een serieuze brand gehad. Dan toch liever die rookmelder...
Bij mijn grootouders vond iemand het ooit een goed idee om met de afzuiger aan te gaan flamberenIs met een sisser afgelopen, maar mijn oma is altijd bang gebleven voor vuur.
Licor schreef:Hoe hoog/laag zet je de verwarming/thermostaat als je niet thuis bent?
Licor schreef:Hoe hoog/laag zet je de verwarming/thermostaat als je niet thuis bent?