Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:M’n auto mogen ze aan gort rijden. M’n paard niet.
friezenfan2 schreef:De Djokovic soap is nog niet voorbij. Hij moet om te spelen in monte carlo ook gevaccineerd zijn.
Dit stond gisteravond in de liveblog van de nos. Ik denk zo maar dat hij daar ook niet speelt.
Ik vraag me toch af waarom hij zich niet heeft laten vaccineren, het is niets medisch want dan was hij vrijgesteld toen in Australië. Je wilt als topsporter toch je titel kunnen verdedigingen lijkt mij.
Sunnda schreef:Naskapower schreef:
Ik ben dan vooral zo iemand die denkt: ziet er gezellig uit zo met al die paarden. Wil meteen naar een ranch in Canada op vakantie.
lenaa_tje schreef:friezenfan2 schreef:De Djokovic soap is nog niet voorbij. Hij moet om te spelen in monte carlo ook gevaccineerd zijn.
Dit stond gisteravond in de liveblog van de nos. Ik denk zo maar dat hij daar ook niet speelt.
Ik vraag me toch af waarom hij zich niet heeft laten vaccineren, het is niets medisch want dan was hij vrijgesteld toen in Australië. Je wilt als topsporter toch je titel kunnen verdedigingen lijkt mij.
Dit is toch vanuit welk oogpunt jij kijkt. Jij vindt het logisch om je te laten vaccineren en een ander niet. Hij heeft voor zich zelf redenen om het niet te doen.
Of die redenen nou ‘juist’ zijn of niet maakt dan eigenlijk niet uit.
Die keuze maak je voor jezelf.
SusanH schreef:Pien dat is toch ook paard afhankelijk hoor. Met Branco de pony van onze dochter zou ik in zo'n stoet zo mee durven rijden. Maar met Hocus, no way. Ik wil graag nog even langer mee gaan![]()
Inmiddels op het werk meer druk vanwege corona terwijl degenen die thuis zitten amper klachten hebben ( gelukkig!).
Sunnda schreef:Ik moet hier toch wel even smakelijk om lachen zo in de ochtend.
Ik zie hier in Nederland al die Jazzen en andere dressuurprikkers al in een optocht meelopen met vlaggen en herrie. Het wordt in ieder geval een snelle dood.![]()
In die landen zijn paarden nog een veel groter onderdeel van het leven en doen ze wel gekkere dingen.
Niets spannends aan.
Pandora2 schreef:Ze zaten in envelopjes, niet in de oorspronkelijke verpakking.
Volgens mij destijds in het groot aangekocht en dan verdeeld in ' porties '![]()
Zou in elk geval bijzonder zijn. 5 positivo's en niemand klachten.
pien_2010 schreef:Ach volgens mij is dit alweer? Jeetje zo ja, wat een pech. HOpelijk blijf je zoals je nu bent en ga je er zonder klachten doorheen Zebrastreep.
Pandora2 schreef:Ik geef Djoko gelijk, zowel wat kraanwater betreft als over de vaccinatie![]()
't Verschil is dat ik altijd kraanwater drink![]()
Weet er iemand of die zelftesten een houdbaarheidsdatum hebben ?
Met 4 collega's een test gedaan en alle 4 postief.![]()
Die spullen lagen al meer dan een jaar in die kast, dus misschien zijn ze wel over datum
Zebrastreep schreef:Nou ik hoop toch dat mijn zelftest er weer naast zit heb nu in 1 week tijd al 2 positieve zelftesten gehad. Bij de eerste keer ggd test laten doen en negatief. Had woensdag en donderdag nog een controle test gedaan qat ik overigens elke week doe voor mijn werk. Die waren beide negatief.
Nu dus weer ik snap er geen hol van. Heb ook geen klachten verder.
Vanmiddag dus maar mooi weer naar de ggd