Ik vind het maar apart. Ten eerste omdat het toch juist handig is via Vinted. En ten tweede dat Vinted dat pikt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Als iemand een bod heeft gedaan, betekent dat helaas niet dat ze ook overgaan tot koop helaas.
Maar je zou de broeken wel kunnen reserveren, dan kan niemand anders ze kopen
pmarena schreef:Zam_Cas schreef:Maar bevestigen kan dan toch gewoon?
Mja soms heb ik daar dan ook geen zin in omdat ik me toch een beetje genaaid voel zeg maar
Ik vind het dan niet "alles is okee". Als een shirtje ineens erg verwassen is vergeleken met de foto's.
Of je een kinderbroek koopt maat 12 jaar en hij valt niet eens als 11 (waar je rekening mee houdt) maar zelfs amper als 10 jaar.... dan is het helemaal niet okee. Snap je.
Ik wil dan gerust klikken op een knop die zegt "item ontvangen" maar "alles okee" gaat me te ver.
Soms ben je er dan gewoon even klaar mee
Citaat:Hey bvm1980,
Je kunt nu ook camera's en accessoires, computeraccessoires, smart home-apparaten, streamingapparaten en andere toegestane artikelen uploaden in Elektronica.
Heb je zo nog iets liggen? Zet het op Vinted om die lade vol tech op te ruimen en ruimte te maken voor wat je echt gebruikt.
En wie weet komt dat extra geld wel van pas voor je volgende upgrade.
foxy80 schreef:Kinke, als je een halve kleerkast erop pleurt, is meten er gewoon te veel aan (althans bij mij). Bovendien, gegarandeerd als je maten opgeeft, er dan nog een vraag naar een andere maat komt.. Ik doe het niet, tenzij gevraagd.