Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 12:36

Lestrange01 schreef:
Omg mijn baas... jezus... Ik ging gisteren lekker boodschappen doen met mijn moeder. Ik zie mijn baas, maar hij is in gesprek met een medewerker, dus ik glimlach en knik even naar hem en loop dan rustig verder.

Word ik vandaag in de twee uur dat ik ben komen werken om in te vallen voor een zieke medewerker, naar zijn kantoor geroepen. "Waarom zeg jij nooit hallo? Ik kwam je gisteren tegen en je zei geen gedag!"

Nou sorry hoor, maar ten eerste zeg ik normaal gesproken altijd gedag, maar hij negeert me altijd. En ten tweede.. als ik zie dat iemand in gesprek is dan ga ik dat niet onderbreken. Maar goed, ik bied mijn excuses aan en geef aan dat ik normaal wel altijd gedag tegen hem zeg, en dat ik naar hem glimlachte, maar niets zei omdat hij in gesprek was. Dat vond hij niet goed genoeg en hij vraagt zich nu af of ik wel gedag zeg tegen de klanten aan mijn kassa. Echt wat een gelul, natuurlijk groet ik mijn klanten! Sowieso vind ik het belachelijk dat ik aangesproken word op iets wat ik deed toen ik niet eens aan het werk was. Omdat ik dus één keer in anderhalf jaar geen goedemorgen tegen hem heb gezegd is dit op eens een groot probleem? Als hij het écht zó erg vond, dan had hij toch gewoon mij kunnen groeten?

Volgende keer heel enthousiast ''goedemorgen X'' zeggen, zodat hij er door zijn naam te zeggen niet omheen kan!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 12:37

Dat mijn moestuin gelukkig meer dan 4 km van Dupont vandaan zit wegens uitstoot schadelijke stoffen, maar toch..... We hebben hier Nedstaal die jaren lang schadelijke stoffen uit heeft lopen stoten. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 12:42

Ben ik eindelijk een keer aan de beurt met vaccineren, ligt de site plat _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 12:47

De WAS-palen (het luchtalarm) willen ze ter zijner tijd beëindigen. NL alert is dus hét waarschuwingssysteem van de overheid.

Voorbeeldje: je ligt 's nachts met je raam open te slapen en er staat een aardige wind. 5KM verderop is een botenbedrijf met elektrische boten incl. accu's in brand gegaan. De giftige stoffen waaien met de wind mee. Uit metingen blijkt dat de rook dusdanig gevaarlijk is dat de brandweer een NL alert laat versturen. Dan wordt je ruw verstoord uit je slaap... Maar kun je wel je ramen en ventilatie sluiten ;)

friendly schreef:
Moet je je aanmelden voor dat alert ofzo? Want ik krijg die nooit. Blij mee ook want ik heb voor een reden mijn geluid altijd uit staan. :')

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 13:35

Het stomme luchtalarm, mijn honden worden er altijd helemaal dol van -:(-
Laat dat ding 1 x afgaan en niet 2 minuten voluit....

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 13:37

Marcella schreef:
Dat mijn moestuin gelukkig meer dan 4 km van Dupont vandaan zit wegens uitstoot schadelijke stoffen, maar toch..... We hebben hier Nedstaal die jaren lang schadelijke stoffen uit heeft lopen stoten. :=

Dit is de reden waarom ik geen moestuin ergens heb. Hier zijn die dingen altijd op afgegraven vervuilde grond :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 13:38

Benthhh schreef:
Ghostattack schreef:
Dat ik al een half uur in de Cranenbroek sta, bijna alleen maar lege schappen en mijn vader na 5x bellen nog niet opneemt. Nu weet ik dus niet wat ik mee moet nemen _-:(

Haha en op het moment dat je denkt van nou laat maar zitten en weggaat, belt ie terug.

Daar kwam het bijna op neer ja _O- Hij nam uiteindelijk op dus het is gelukt :))

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 13:43

Kairos schreef:
Lestrange01 schreef:
Omg mijn baas... jezus... Ik ging gisteren lekker boodschappen doen met mijn moeder. Ik zie mijn baas, maar hij is in gesprek met een medewerker, dus ik glimlach en knik even naar hem en loop dan rustig verder.

Word ik vandaag in de twee uur dat ik ben komen werken om in te vallen voor een zieke medewerker, naar zijn kantoor geroepen. "Waarom zeg jij nooit hallo? Ik kwam je gisteren tegen en je zei geen gedag!"

Nou sorry hoor, maar ten eerste zeg ik normaal gesproken altijd gedag, maar hij negeert me altijd. En ten tweede.. als ik zie dat iemand in gesprek is dan ga ik dat niet onderbreken. Maar goed, ik bied mijn excuses aan en geef aan dat ik normaal wel altijd gedag tegen hem zeg, en dat ik naar hem glimlachte, maar niets zei omdat hij in gesprek was. Dat vond hij niet goed genoeg en hij vraagt zich nu af of ik wel gedag zeg tegen de klanten aan mijn kassa. Echt wat een gelul, natuurlijk groet ik mijn klanten! Sowieso vind ik het belachelijk dat ik aangesproken word op iets wat ik deed toen ik niet eens aan het werk was. Omdat ik dus één keer in anderhalf jaar geen goedemorgen tegen hem heb gezegd is dit op eens een groot probleem? Als hij het écht zó erg vond, dan had hij toch gewoon mij kunnen groeten?

Volgende keer heel enthousiast ''goedemorgen X'' zeggen, zodat hij er door zijn naam te zeggen niet omheen kan!

Ik zit er sowieso over na te denken gewoon hem heel overdreven te groeten iedere keer. Nu is hij mijn baas dus ik kan dat niet doen zonder dat hij gaat klagen, maar het is aanlokkelijk :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 13:52

marley93 schreef:
Nog een ergernis van vandaag is dat paard toch wat schuurplekjes krijgt van zijn graasmasker, terwijl het ding wel goed past. Op zich is dat niet zo vreemd, maar nu zijn de bontjes die ik nodig heb precies in zijn maat uitverkocht. -O-

Kan je er tijdelijk niet een dik washandje omheen naaien?

Afbeelding

Afbeelding
Zoiets.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 14:34

Britta31, je bent even mijn heldin. Ik heb precies hetzelfde masker, en Mattie krijgt dus niet op de bovenste rand een plekje maar op de tweede rij zeg maar. Nooit aan een washandje gedacht! ik ga vanavond fröbelen! :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 14:52

Kookaburra schreef:
De WAS-palen (het luchtalarm) willen ze ter zijner tijd beëindigen. NL alert is dus hét waarschuwingssysteem van de overheid.

Voorbeeldje: je ligt 's nachts met je raam open te slapen en er staat een aardige wind. 5KM verderop is een botenbedrijf met elektrische boten incl. accu's in brand gegaan. De giftige stoffen waaien met de wind mee. Uit metingen blijkt dat de rook dusdanig gevaarlijk is dat de brandweer een NL alert laat versturen. Dan wordt je ruw verstoord uit je slaap... Maar kun je wel je ramen en ventilatie sluiten ;)

friendly schreef:
Moet je je aanmelden voor dat alert ofzo? Want ik krijg die nooit. Blij mee ook want ik heb voor een reden mijn geluid altijd uit staan. :')

Ik spreek uit ervaring dat je dan rechtop in bed zit. :')
Mijn telefoon staat ook altijd op stil, maar bij mijn NL alert heb ik wel altijd geluid.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 15:22

bij mij werkten het dus weer niet dat nl alert. Het staat wel ingesteld op mijn telefoon. De vorige keer kreeg ik 6 berichtjes ofzo. Maar deze keer geen één.
Blij dat die ouderwetse palen nog niet afgeschaft zijn dan maar.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 15:33

lenaa_tje schreef:
marley93 schreef:
Ik heb me nooit hoeven aanmelden, stond ineens standaard op mijn telefoon.

Hier ook! Maar oudere telefoons hebben het vaak niet

Heb een iphone 11 :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 15:38

Oh vreemd! Ik heb een iPhone XS en echt nooit aangezet

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 15:55

Hier opeens begon mijn rugzak te mekkeren. Schrok me rot. Ik heb het nooit aangezet, gisteravond moeten updaten en vandaag dus een nl alert. Tenminste een halve melding op het voorscherm maar verder niks meer te vinden op de telefoon

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:08

friendly schreef:
lenaa_tje schreef:
Hier ook! Maar oudere telefoons hebben het vaak niet

Welke versie van IOS?

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:11

Gebruik ik eens mijn dure sportapparaat verrek ik direct een spier, omdat ik iets te enthousiast op dat ding spring.
Dit is een teken. Ik moet ook niet sporten. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:17

Welkoop lemmer. M'n dekens liggen er onderhand 5 weken om gewassen te worden. Zezijn kwijt daar gaat 300 euro

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:17

Ik heb het zo druk in de weekenden dat ik pas over 2 weken het water weer op kan om mijn kitelessen te vervolgen. Moest deze keer al 2 weken wachten en toen ik kon... stond er natuurlijk geen wind. Ik wil zo graag het water weer op en het kunnen := :+ (luxeprobleem!!)

Luxeprobleem 2: Mijn belastingteruggave is nog steeds onderweg en dat geld heb ik al tig keer aan allerlei kitespullen besteed inmiddels. Ik vind mijzelf soms vermoeiend _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:26

poedersuiker ing heeft storing kan niet in m'n app komen grrr

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:27

marley93 schreef:
friendly schreef:

Welke versie van IOS?

14.6

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 17:38

BBQ lucht kan hier ook nooit fatsoenlijk even mijn raam open zetten in de zomer of die vent van hier naast doet zijn BBQ weer eens aan.

Stille hoop dat ze ooit nog gaan verhuizen als we de rechtzaak winnen :') helaas pas in september de officiële uitslag ervan dus gaat nog even duren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 17:41

Marcella schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald

Ik twijfel of je dat met 50 zou redden maar ik twijfel boven alles of dit soort berichten op bokt horen.

Marcella, zoek hulp. Of niet. Maar houd op met je suïcidale neigingen tentoon te spreiden want dit is voor niemand helpend.
Laatst bijgewerkt door Sica op 09-06-21 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote leeggehaald bericht aangepast

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 17:56

Dat ik mezelf geband had van bokt dus geen afleiding kon zoeken voor mijn uitstel/destructieve gedrag rondom mijn laatste schriftelijke toets. Hij is ingeleverd, maar het is zeker niet een van mijn beste werken -O-. Nu dus teleurgesteld in mezelf, ik kan het nooit goed doen voor mezelf.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 18:26

Marlinde: na zware duur inspanning slaap ik soms zeer onrustig. Alsof de spieren geen rust kunnen vinden of zo. Zou het dat kunnen zijn?