Lestrange01 schreef:Omg mijn baas... jezus... Ik ging gisteren lekker boodschappen doen met mijn moeder. Ik zie mijn baas, maar hij is in gesprek met een medewerker, dus ik glimlach en knik even naar hem en loop dan rustig verder.
Word ik vandaag in de twee uur dat ik ben komen werken om in te vallen voor een zieke medewerker, naar zijn kantoor geroepen. "Waarom zeg jij nooit hallo? Ik kwam je gisteren tegen en je zei geen gedag!"
Nou sorry hoor, maar ten eerste zeg ik normaal gesproken altijd gedag, maar hij negeert me altijd. En ten tweede.. als ik zie dat iemand in gesprek is dan ga ik dat niet onderbreken. Maar goed, ik bied mijn excuses aan en geef aan dat ik normaal wel altijd gedag tegen hem zeg, en dat ik naar hem glimlachte, maar niets zei omdat hij in gesprek was. Dat vond hij niet goed genoeg en hij vraagt zich nu af of ik wel gedag zeg tegen de klanten aan mijn kassa. Echt wat een gelul, natuurlijk groet ik mijn klanten! Sowieso vind ik het belachelijk dat ik aangesproken word op iets wat ik deed toen ik niet eens aan het werk was. Omdat ik dus één keer in anderhalf jaar geen goedemorgen tegen hem heb gezegd is dit op eens een groot probleem? Als hij het écht zó erg vond, dan had hij toch gewoon mij kunnen groeten?
Volgende keer heel enthousiast ''goedemorgen X'' zeggen, zodat hij er door zijn naam te zeggen niet omheen kan!