Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 06:27

De wekker |(
Ik hoop dat vandaag zo snel gaat ;(

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 08:18

Bijna elk uur gezien vannacht ;(

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:37

Aan mezelf. Ik was blij dat de winkels dicht waren; lees: meer sparen. Maar ik ben erachter gekomen dat een paar van m’n favo winkels nu via instagram verkopen. Kak :') :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:43

3e nacht op rij slecht geslapen. En 2 dagen een piep in m'n oor...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:55

Dat ik er vannacht achter kwam door op mijn buik te gaan liggen dat het niet alleen buikpijn is. Maar ook hartklopping ja dan slaap je dus niet.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:02

Planners |o
En vooral die, die niet kunnen plannen.....

Toen ik ze net aan de telefoon had en zei jonges dat red ik niet en hij onvriendelijk werd reed ik spontaan door een tunnel :Y)

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:06

Al mijn 3 buren roken. (Links, rechts en boven.)
Ik kan nergens een deur open zetten zonder dat er een walk van room mijn huis binnen komt. ;(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:11

Mensen die tijdens feestdagen ineens gaan autorijden. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:22

Vannacht weer enorm harde muziek hiernaast. Scheelt dat uil toch niet kon slapen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:27

Vannacht werd er ineens enorm veel vuurwerk afgestoken hier in de buurt, daar hadden we tot nu toe nog niet veel last van.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:36

Ik hoop van harte dat tenminste contactberoepen en paardrijden in een groepsles weer mag na 19 januari, want ik heb echt behoefte aan structuur en iets minder thuiszitten... Veel te veel tijd om te piekeren, te concluderen dat dit echt niet de goede studiekeus was en ruzie te maken, omdat mijn ouders roepen dat het zonde is om vwo te gaan doen en dan naar de universiteit te gaan.

Dusja ik erger me vooral aan de huidige situatie... Voelt best wel uitzichtloos, zeker omdat ze ondanks de dalende besmettingen telkens dingen posten als ‘OMT gaat weer overleggen over besmettelijkere variant!’ Ik word er gewoon algeheel pessimistisch van..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:42

Kairos schreef:
Ik hoop van harte dat tenminste contactberoepen en paardrijden in een groepsles weer mag na 19 januari, want ik heb echt behoefte aan structuur en iets minder thuiszitten... Veel te veel tijd om te piekeren, te concluderen dat dit echt niet de goede studiekeus was en ruzie te maken, omdat mijn ouders roepen dat het zonde is om vwo te gaan doen en dan naar de universiteit te gaan.

Dusja ik erger me vooral aan de huidige situatie... Voelt best wel uitzichtloos, zeker omdat ze ondanks de dalende besmettingen telkens dingen posten als ‘OMT gaat weer overleggen over besmettelijkere variant!’ Ik word er gewoon algeheel pessimistisch van..

Het goede nieuws is dan dat de maatregelen niet aangescherpt worden vanwege de nieuwe variant. Ze denken niet dat de hoge besmettingen van de laatste tijd ermee te maken hebben. Maar ik verwacht nog wel een flinke piek na kerst en oud en nieuw dat een aantal maatregelen wel zo blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:45

|( |(
Afbeelding

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:46

Zebrastreep schreef:
Kairos schreef:

Het goede nieuws is dan dat de maatregelen niet aangescherpt worden vanwege de nieuwe variant. Ze denken niet dat de hoge besmettingen van de laatste tijd ermee te maken hebben. Maar ik verwacht nog wel een flinke piek na kerst en oud en nieuw dat een aantal maatregelen wel zo blijven.

Oh dat is fijn om te horen!

Ja die besmettingen denk ik ook wel... Alleen al het feit dat we gisteren ieder kwartier de krattenband moesten legen, zegt wel iets over hoeveel mensen samen hebben gezeten...

Ik hoop van harte dat de maatregelen weer terug gaan naar een beperkt niveau, maar ik vrees dat het op deze manier alleen onderwijs op locatie en misschien de niet-essentiële winkels weer open gaat worden..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 12:23

maava schreef:
Al mijn 3 buren roken. (Links, rechts en boven.)
Ik kan nergens een deur open zetten zonder dat er een walk van room mijn huis binnen komt. ;(

Ik moest stiekem wel even lachen om 'walk van room'. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:01

Dat het sneeuwt :brr:

Nou ja beter als regen maar ik wil mijn paard nog voeren straks.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:03

Schijtfinanciën, en dat ik er boos om word. En dat mijn moeder alleen wil helpen maar dus denkt dat ik boos word op haar maar dat ben ik niet. Ik haat haat haat het gewoon ontzettend om er mee bezig te zijn en geconfronteerd te worden met wat allemaal niet kan en hoe afhankelijk ik ben... Daarnaast rugpijn dus ik ben al chagrijnig vandaag. En nu is het natuurlijk allemaal mijn schuld volgens mijn stiefpa "ja want ze is nu verdrietig, ze wil alleen maar helpen, we vinden het allemaal niet leuk". Flikker een eind op, laat me even gewoon boos en geërgerd zijn erover. Straks is het weer goed. Laat me gewoon... -:(- 8)7 :x |o

*flips table*
Afbeelding

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:12

Keelpijn en maagpijn. Sinds 2u vannacht.
Oh en de interieurbaan is dicht bij de autowasserette. Wie mag dus de auto die de 31e ingeleverd moet worden helemaal gaan poetsen? Me.
Ben het er overigens helemaal mee eens dat ze m dicht gooien voor de veiligheid hoor. Maar het is wel even balen want hun spullen zijn gewoon stukken beter.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:19

Dat ik niet kan douchen en het koud heb, want geen verwarming.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:31

Knudd schreef:
Schijtfinanciën, en dat ik er boos om word. En dat mijn moeder alleen wil helpen maar dus denkt dat ik boos word op haar maar dat ben ik niet. Ik haat haat haat het gewoon ontzettend om er mee bezig te zijn en geconfronteerd te worden met wat allemaal niet kan en hoe afhankelijk ik ben... Daarnaast rugpijn dus ik ben al chagrijnig vandaag. En nu is het natuurlijk allemaal mijn schuld volgens mijn stiefpa "ja want ze is nu verdrietig, ze wil alleen maar helpen, we vinden het allemaal niet leuk". Flikker een eind op, laat me even gewoon boos en geërgerd zijn erover. Straks is het weer goed. Laat me gewoon... -:(- 8)7 :x |o

*flips table*
[ Afbeelding ]

Ooh dat kan ik mij zo goed voorstellen! Ik herken het wel.. dat je boos wordt op het gebeuren, niet op de persoon naast je zeg maar.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:25

hagelslag schreef:
Planners |o
En vooral die, die niet kunnen plannen.....

Toen ik ze net aan de telefoon had en zei jonges dat red ik niet en hij onvriendelijk werd reed ik spontaan door een tunnel :Y)

:') Hier moest ik toch even om lachen hoor, sorry. Je beschrijft het zo leuk. :))

Klap van paardenhoofd op mijn achterhoofd gehad toen ik deken goed wilde doen. Auw. %)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:25

Knudd schreef:

*flips table*
[ Afbeelding ]

Ahh zulke dingen zijn zo irritant

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:56

Dat ik een beetje een dipje heb vandaag. Te lang in bed liggen is niet goed.

En ik mis mijn tweede moeder :') heb haar denk ik nog geen 3 weken geleden gezien wil haar ook niet steeds plat appen.

Ik haat de laatste dagen van het jaar zijn altijd zo deprimerend ondanks de top 2000

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:05

Zebrastreep schreef:

En ik mis mijn tweede moeder :') heb haar denk ik nog geen 3 weken geleden gezien wil haar ook niet steeds plat appen.

Ik haat de laatste dagen van het jaar zijn altijd zo deprimerend ondanks de top 2000

Zou je moeder het niet juist fijn vinden?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:07

Benthhh schreef:
Zebrastreep schreef:

Zou je moeder het niet juist fijn vinden?

Het is niet mijn echte moeder hoor haha :') nou ze is aan het werk dus dan heeft het ook niet zoveel zin om nu wat te sturen. Meestal ziet ze mijn bericht dan compleet over het hoofd en dan ga ik mij nog rotter voelen als ze niet reageerd