Ik hoop dat vandaag zo snel gaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:Ik hoop van harte dat tenminste contactberoepen en paardrijden in een groepsles weer mag na 19 januari, want ik heb echt behoefte aan structuur en iets minder thuiszitten... Veel te veel tijd om te piekeren, te concluderen dat dit echt niet de goede studiekeus was en ruzie te maken, omdat mijn ouders roepen dat het zonde is om vwo te gaan doen en dan naar de universiteit te gaan.
Dusja ik erger me vooral aan de huidige situatie... Voelt best wel uitzichtloos, zeker omdat ze ondanks de dalende besmettingen telkens dingen posten als ‘OMT gaat weer overleggen over besmettelijkere variant!’ Ik word er gewoon algeheel pessimistisch van..
Zebrastreep schreef:Kairos schreef:Ik hoop van harte dat tenminste contactberoepen en paardrijden in een groepsles weer mag na 19 januari, want ik heb echt behoefte aan structuur en iets minder thuiszitten... Veel te veel tijd om te piekeren, te concluderen dat dit echt niet de goede studiekeus was en ruzie te maken, omdat mijn ouders roepen dat het zonde is om vwo te gaan doen en dan naar de universiteit te gaan.
Dusja ik erger me vooral aan de huidige situatie... Voelt best wel uitzichtloos, zeker omdat ze ondanks de dalende besmettingen telkens dingen posten als ‘OMT gaat weer overleggen over besmettelijkere variant!’ Ik word er gewoon algeheel pessimistisch van..
Het goede nieuws is dan dat de maatregelen niet aangescherpt worden vanwege de nieuwe variant. Ze denken niet dat de hoge besmettingen van de laatste tijd ermee te maken hebben. Maar ik verwacht nog wel een flinke piek na kerst en oud en nieuw dat een aantal maatregelen wel zo blijven.
Knudd schreef:Schijtfinanciën, en dat ik er boos om word. En dat mijn moeder alleen wil helpen maar dus denkt dat ik boos word op haar maar dat ben ik niet. Ik haat haat haat het gewoon ontzettend om er mee bezig te zijn en geconfronteerd te worden met wat allemaal niet kan en hoe afhankelijk ik ben... Daarnaast rugpijn dus ik ben al chagrijnig vandaag. En nu is het natuurlijk allemaal mijn schuld volgens mijn stiefpa "ja want ze is nu verdrietig, ze wil alleen maar helpen, we vinden het allemaal niet leuk". Flikker een eind op, laat me even gewoon boos en geërgerd zijn erover. Straks is het weer goed. Laat me gewoon...![]()
![]()
![]()
![]()
*flips table*
[ Afbeelding ]
hagelslag schreef:Planners
En vooral die, die niet kunnen plannen.....
Toen ik ze net aan de telefoon had en zei jonges dat red ik niet en hij onvriendelijk werd reed ik spontaan door een tunnel
Knudd schreef:Schijtfinanciën, en dat ik er boos om word. En dat mijn moeder alleen wil helpen maar dus denkt dat ik boos word op haar maar dat ben ik niet. Ik haat haat haat het gewoon ontzettend om er mee bezig te zijn en geconfronteerd te worden met wat allemaal niet kan en hoe afhankelijk ik ben... Daarnaast rugpijn dus ik ben al chagrijnig vandaag. En nu is het natuurlijk allemaal mijn schuld volgens mijn stiefpa "ja want ze is nu verdrietig, ze wil alleen maar helpen, we vinden het allemaal niet leuk". Flikker een eind op, laat me even gewoon boos en geërgerd zijn erover. Straks is het weer goed. Laat me gewoon...![]()
![]()
![]()
![]()
*flips table*
[ Afbeelding ]
Zebrastreep schreef:Dat ik een beetje een dipje heb vandaag. Te lang in bed liggen is niet goed.
En ik mis mijn tweede moederheb haar denk ik nog geen 3 weken geleden gezien wil haar ook niet steeds plat appen.
Ik haat de laatste dagen van het jaar zijn altijd zo deprimerend ondanks de top 2000
Benthhh schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik een beetje een dipje heb vandaag. Te lang in bed liggen is niet goed.
En ik mis mijn tweede moederheb haar denk ik nog geen 3 weken geleden gezien wil haar ook niet steeds plat appen.
Ik haat de laatste dagen van het jaar zijn altijd zo deprimerend ondanks de top 2000
Zou je moeder het niet juist fijn vinden?