pmarena schreef:Over dat grote aantal karretjes / klanten dat naar binnen mag, verbaasde me vorige week bij de Lidl ook. Je mocht de karren gewoon uit de normale "karrenpaadjes" pakken en die stonden helemaal vol....dus ik vroeg zo verbaasd "mogen die allemaal gepakt worden...?" en de karrenschoonmaker vertelde dat er uitgerekend was dat die inderdaad deze winkel-oppervlakte in mochten.
Zou hier bij de Lidl iets van 1800m2 zijn. Dat verbaasde me, maar de m2 van het magazijn mogen ze er bij rekenen zei hij. Apart wel als dat inderdaad zo is.
Ik weet wel dat ik het vanochtend onprettig druk vond. Al in de rij staan om naar binnen te kunnen / wachten op winkelwagentje. En binnen nergens goed met die 1,5 meter afstand kunnen lopen omdat het toch best vol met mensen / karretjes stond overal....
Dat is volgens mij onzin, wat de Lidl zegt. Het gaat om één klant per 10 m2 winkelvloer. Magazijn is toch geen winkelvloer, het is ook absoluut niet logisch dat het magazijn meegenomen zou worden. Het verbaast me niet eigenlijk, want de Lidl staat er ook niet om bekend het personeel goed te behandelen. Ik vond het al een rotwinkel, maar nu helemaal
.