Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Wat vreemd Peelie, dat was toch die hele leuke date? Met blijven slapen en al? Dan is nu zo geghost worden inderdaad niet heel fraai..
Alja schreef:En hij wist ook van je etentje?
Miss dat hij dat minder kon waarderen?
Yonker schreef:Hmm recht hebben op uitleg vind ik altijd zo ver gaanHet is niet alsof je getrouwd bent, het zijn pas 3 dates... Het is wel netjes als hij het zou geven, maar als die het niet wil geven zou ik niet als een hysterische vrouw zeggen dat je er recht op hebt. Je kan hem wellicht bellen, maar aan de andere kant... is hij al deze moeite waard?? Denk dat je, jezelf moet afvragen hoe leuk je hem vind en of hij het waard is je er zo druk over te maken....
Peelie schreef:Ik reageerde wat kort door de bocht net. Had ook niet door dat jullie elkaar vaker hadden gezien/serieus waren. Mijn eerste reactie als ik dit nu lees is misschien zette je wel een trigger aan door over Tinder te beginnen, wat het natuurlijk niet goed praat. Maar ik probeer met je mee te denken.Ik heb hem inmiddels toch maar een appje gedaan met de vraag of ik genegeerd word, dat ik mij in ieder geval wel zo voel.
Als ik daar geen reactie op krijg, dan kan hij lekker door de stront zakken...
Ik vind niet dat ik recht heb. Maar echt sjiek is het niet. We hebben het er van het weekend ook over gehad of er nog actief geswiped werd of niet. Daar was het antwoord nee, van beide partijen.
Dus uhm tjah... ik ben lichtelijk onthutseld wel.
Marocje schreef:Zeg jij bent toch ieder weekend al volgeboekt, of heb ik iets gemist?Yes please! (Niet dezelfde foto op Tinder hebben als fb?)
Ailill schreef:Peelie schreef:Ik reageerde wat kort door de bocht net. Had ook niet door dat jullie elkaar vaker hadden gezien/serieus waren. Mijn eerste reactie als ik dit nu lees is misschien zette je wel een trigger aan door over Tinder te beginnen, wat het natuurlijk niet goed praat. Maar ik probeer met je mee te denken.Ik heb hem inmiddels toch maar een appje gedaan met de vraag of ik genegeerd word, dat ik mij in ieder geval wel zo voel.
Als ik daar geen reactie op krijg, dan kan hij lekker door de stront zakken...
Ik vind niet dat ik recht heb. Maar echt sjiek is het niet. We hebben het er van het weekend ook over gehad of er nog actief geswiped werd of niet. Daar was het antwoord nee, van beide partijen.
Dus uhm tjah... ik ben lichtelijk onthutseld wel.
Wat ik inmiddels wel als een algemeen feit zie, is dat als het vanuit beide goed zit, zulke zaken niet aan de orde zijn. Zeker niet in het begin, een kort appje met uitleg kost een halve minuut. Lijkt me dus geen goed teken.
mylittlejoy schreef:*onder de meeleessteen vandaan*
Eerlijk gezegd vind ik het nogal een vreemd verhaal...als je nu na drie dates al moeite hebt om te reageren op een bericht en je moet laten bezinken of je verder wel wat wil, dan is het de drama niet waard. Enorme naaistreek om dat na een date van 26 uur zo te doen, maar ik zou er niet teveel energie meer aan besteden. Juist het begin - als het goed zit en van beide kanten komt - zou niet zoveel moeite moeten kosten.