Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Troost jullie, bij mijn studie op de uni moeten opdrachten ook gemaakt worden of moet je aanwezig zijn bij bepaalde colleges anders mag je ook het tentamen niet maken
Lau schreef:sureido schreef:Troost jullie, bij mijn studie op de uni moeten opdrachten ook gemaakt worden of moet je aanwezig zijn bij bepaalde colleges anders mag je ook het tentamen niet maken
Leer jij dan ook over de persoonsvorm en zelfstandig naamwoord enz?![]()
Daar gaat mijn Nederlands over en bij engels leren we tellen ja serieus tellen
mala26 schreef:lotthje schreef:Postzegels. Snap er geen fluit meer van. Hoop dat ik het nou goed heb, vind kaartjes versturen altijd zo leuk.
Kan ik je ergens mee helpen? Ik werk voor een postnl punt
Lau schreef:Dat ik vandaag gezellig naar school ga. Weer een dagje groep 8 overdoen. Jongens wat een feest. Aan het eind van het jaar krijgen we vast een test Cito of we de echte in haar 2 wel aan kunnen.
Sarcasme uit
Nee echt dieptriest de lesstof op niveau 2 het is echt basisschool herhaling.
mala26 schreef:lotthje schreef:
Kan ik je ergens mee helpen? Ik werk voor een postnl punt
Bedankt! Volgensmij is het gelukt. Ging om een kaartje en had wat postzegels uit 2012 ofzo. waarde was 30c per ding, heb er nu drie opgeplakt. Volgensmij zou het goed moeten gaan.
Volgende ergenis, macbook die al mijn wachtwoorden niet heeft onthouden. En ik nu alles weer moet gaan invoeren maar de helft is gewoon telkens fout omdat er dan 1 nummer of letter anders is. Pff, geen tijd voor
AmyII schreef:Lau schreef:Dat ik vandaag gezellig naar school ga. Weer een dagje groep 8 overdoen. Jongens wat een feest. Aan het eind van het jaar krijgen we vast een test Cito of we de echte in haar 2 wel aan kunnen.
Sarcasme uit
Nee echt dieptriest de lesstof op niveau 2 het is echt basisschool herhaling.
Besef je je wel dat er genoeg studenten op niveau 2 zitten die wèl moeite hebben met de betreffende stof?
Mag ik vragen wat jij op niveau 2 doet als je het niveau zo makkelijk vindt?
On the other hand: ik vind dat school jou verdieping moet bieden om je te motiveren, dan moet je dit wel aangegeven hebben bij je docenten natuurlijk.
Whale schreef:Lau schreef:
Dat mag niet zomaar helaas
Hoezo niet dan? Ik ken meerdere die van niveau 3 naar 4 zijn doorgestroomd. Is dat met niveau 2 anders dan?