Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 10:58

Welkom!

En merk of niet, iedereen heeft zijn voorkeur. Vind HEMA en zara ook meer dan prima. Koop vooral sale en mp

Smaak veranderd wel steeds merk ik.

Tita, ja klopt, vooral als ik wegga. Zitten en lopen fijn, lekker luchtig en teentjes beschermd. Schoentjes vind ik nu minder leuk en worden krap maar wacht nog even met nieuwe kopen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:00

Booooo schreef:
Mag ik me hier ook melden? :D
Wij krijgen in november een meisje <3

Ik zie heel veel leuke dingen voorbij komen! Jullie zijn wel allemaal van de merkkleding of niet? :') Ik heb daar zelf helemaal niks mee.

Proficiat!

Hier ook over het algemeen geen merken, Hema voor de jongste en c&a voor de oudste merendeel, buiten zijn truien die komen van okaidi.

Enkel in de solden in januari en juli kan en wil ik iets van merkjes kopen als ze flink in afslag staan maar is ook beperkt.

Ik zie en voel de kleertjes ook graag zelf in de winkel en ben meer voor rustige kleuren en prints.

Keet

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:02

Hier weinig van de duurdere merken hoor :) combinatie van de mainstream merken, zelfmaak en sale dure merken

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:04

Booo: dat dacht ik ook. Tot ik meer merken leerde kennen. Eerst koop je in de sale alleen met 50%, dan ook met 30% en nu koop ik nieuwe collectie denk ik dit seizoen.

Tita: ik zoek nog:
- Mingo smoke blue legging
- Mingo smoke blue long sleeve
- Mingo sea green legging
- Bobo choses Pauls veggie wagon groen
- Krokodil bruine romper/trui Mini Rodini
En ik zoek nog mooie basics. Ik zit alleen nog met de maten. Hij draagt 62 nu. Ga ook even Hoj bestellen en zag gister dat hij 56/62 nodig heeft daarvan. Bobo leek 3-6 maanden te groot, maar dan maar op de groei. Ik twijfel dan alleen aan het bobo shirt, want dat is tegen de tijd dat het past misschien te koud? Als welke maat valt bobo 3-6 maanden?
Ga zo even Mingo broekje passen die ik gister heb gekocht, maar denk dat hij 0-1/2 nodig heeft.

Hahahaha 20 Hoj items! Lekker bezig. Ik moet eigenlijk je voorbeeld volgen. L ligt op bed en is zwaar overprikkeld van uurtje praten bij gastouder. Waarschijnlijk blijft hij thuis in september en geen kdv/opvang. Is veel te veel nog voor hem. Dus doei nieuwe baan van drie dagen :wave: :(.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:12

Wat ontzettend zuur Appeltje!

Lekker mee ouwehoeren Booo. Ik hou van bepaalde merken maar we hebben allemaal een andere stijl. Is geen exclusief clubje hier hoor.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 11:22

Welkom Booo!
Maakt nie tuit hoor. En wat Vero zegt je groeit er in alsware :))

Oh Tita snap je woede!! Hier heeft eentje met rode markeerstift geprobeerd haar nagels te lakken en zichzelf verfraaid.
Hebben zo een feestje :=
Heb je natuurazijn al geprobeerd om mee uit te spoelen?

Bobo 3-6 valt als 68. En mingo 0-1/2 als 62-68

De Pauls Veggie groen heb ik toevallig net gekocht in 3-6m Ben benieuwd hoe die valt.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:23

Hier van de week nog sudocrem *zucht*

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:33

Afbeelding

Appeltje MR
Romper croco 56/62
Trui croco bruin 80

Deze weet ik te vinden

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:45

Hoe leuk

Soft gallery x Carlijn
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:54

Niet mijn smaak.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:54

Ja die trui! Supertof :j
Wel mijn smaak :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:56

Ik vind de combinatie niet zo spannend gewoon. Maar wil in de print wel een onesie voor O.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 12:04

Die trui ergens op is wel gewaagd hoor MB, best pittig.
Kijk spijkerbroek komt hier gewoon nog niet in.

Die legging lijkt me ook mooi te combineren met roze van HoJ

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 12:11

Nog steeds niet? Mijn peuterjongen draagt altijd wel spijkerbroeken. Niet als ze nog kruipen, maar wel als ze kunnen lopen. Vind leggings/joggings dan niet zo mooi meer :P
Maar die van jou is net 1 pas geloof ik toch?

Onesies komen er hier ook niet meer in na 1 jaar. :)) Dat vind ik leuk voor baby’s.

Salopettes vond ik eerst stom, maar nu echt heel leuk, dus die heb ik wel in de kast nu. :D

Maar ja, elk een eigen smaak natuurlijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 12:16

Ik heb alleen tuinbroeken in denim, verder niets. Onesies vind ik voor O nog steeds heel gaaf, hij heeft ook gekeurde skinny's met bretels, zo tof.

Leggings vind ik gaaf, joggings loop ik voorbij.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 12:19

Hier droeg oudste ook salopettes maar vanaf hij zindelijk werd op 2.5 j, vond ik dat niet handig en zeker op school niet meer. Hier is het dan andersom met jeans, veel gedragen tot 2.5, 3 jaar, daarna w wou hij ze niet meer dragen.

Jongste heeft dan weer amper jeans gedragen, enkel leggings. Vond met zijn smalle beentjes niet veel jeans die smal genoeg aan de buik zijn en niet te kort.
Kruippakje en onesies, heeft hij ook niet veel gedrage want die verhouding kloptte nooit niet, mijn oudste heeft dat weer wel veem gedragen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 12:30

N is 3,5 en draagt geen spijkerbroeken heb er wel 2.
S is 1 en heeft geen enkel spijkerbroek.

Wel veel leggings, salopette, onesie, joggers as winter voor eerst

Mb
Ik vond joggersnook stom maar bij N de schrielkip staat echt wel stoer

Heb van HoJ pants besteld die rommelig ogen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 12:47

Jogging ligt altijd erg aan model kind en het soort jogging.
Ik heb 2 joggers van Mingo en bij Julia vind ik het wel stoer en lekker relaxed staat. Maar ik vind die joggers niet jogging joggingbroek zeg maar :+

Die onesies met merels/raven zijn er ook in grote maten idd!!
Juul krijg ik daar niet echt meer in vrees ik. Maar is het ook niet echt kind voor. Alhoewel ze dr seahorse onesie echt geweldig vindt :))

Wil voor het najaar weer wat leuke print leggings erbij voor Juul. Nu alleen met panter liggen, maar een toffe mini rodini of raven of die gele van Ammehoela ben ik wel voor te porren O:)

Hebben zo een feestje met de kinderen. Had Juul in dr mooie bang bang konijnenjurk. Maar ze was helemaal smerig al. Heb dr zelfs in bad kunnen stoppen. Als ze zo wakker is krijgt ze een spijkerbroek met trui aan. Heb ik mijn man moeten beloven := wilde blauwe panterlegging van MarMar met een toffe kleurrijke trui doen. Hij heeft het teruggelegd in de kast ^)
Sophie een Ralph Lauren spijkerjurkje aan met vestje van Tartine. Had helaas. Luier tot in de nek...
En denk dat ze de hele middag in de draagdoek gaat bivakkeren. Dan is een jurk niet zo handig. Dus ga zo dr nieuwe CarlijnQ set aantrekken. Mijn man vond het vreselijk dus ben benieuwd naar zijn blik. ~~}>

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 12:50

Hier wel spijkerbroeken, die kunnen tegen een stootje en ik vind nette, donkerblauwe spijkerbroeken ook gewoon netjes en gekleed staan.

Leggings vind ik te dun voor de winter als we naar buiten gaan en ben te bang dat ze kapot gaan. Ook vind ik skintight niet zo mooi staan op dikkere jongensbeentjes. Ik vind ze dus vooral leuk voor meisjes en baby’s, eigenlijk. En bij anderen, op de een of andere manier :7

Joggers hebben we lekker voor thuis, die draag ik zelf ook als ik de deur niet uit hoef hoor :P

Salopettes vind ik geweldig, maar niet handig met potjestraining :=

Ik vind dat setje hierboven wel heel gaaf <3 maar goed, leggings staan B dus niet zo denderend. En voor T mag ik eigenlijk niet zoveel meer kopen, aangezien zijn kast al uitpuilt -O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:05

Voor gup hebben we pull up jeans. Maar alleen van die hele soepele. Zeker nu hij zindelijk is.
Voor mup heb ik wat jeans leggings van de primark :) maar heeft ze weinig aan

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:13

Dank je voor het welkom :D

De merken die ik hier voorbij zie komen zeggen mij ook echt nog helemaal niks :') Zal vanzelf gaan komen :+
Vind het vooral zonde als ze nog zo heel klein zijn en er zo snel uitgroeien.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:20

Ik kende al die merken ook niet, boo. Maar dankzij de dames hier heel wat nieuwe merken tegen gekomen. En sommige echt tof. Al kan/wil ik veel ook (nog) niet betalen. :+

Die merels van Carlijn q vind ik ook tof.zijn die er ook nog met een andere kleur achtergrond. Met dat groene vind ik niet zo voor een meisje, denk ik.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:22

Ik heb veel bewaard voor baby 2. En misschien houd ik het, verkoop ik het of geef ik het weg.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:26

Fee

CarlijnQ komt ook nog met kobalt blauw dat zijn dan buffels

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:31

Die had ik ook gezien inderdaad, maar die vind ik helemaal niet voor een meisje. Wel een mooie kleur!

Als iemand een tip heeft hoe die merel trui te combineren voor een meisje, hoor ik t graag.

En omg, sudocreme, vaseline, merkstift en al die andere praktijken... sterkte!
Ik geniet nog even van de rust wat dat betreft. :')